BadToy
www.assistancekaren.se
Får grattinera till det.
Men ändå är det synd att Gotland Ring ska vara så muppiga. Ja ja, får se om man kommer ändå.![]()
Jag var Ironisk
Får grattinera till det.
Men ändå är det synd att Gotland Ring ska vara så muppiga. Ja ja, får se om man kommer ändå.![]()
Scheisse. Det skrivs en massa här = mkt att läsa.
Men har ni skrivit någonting om att få fotografera? Fått tillåtelse för privatpersoner att kunna få vistas runt banan?
Hej, ni som åkt med färjan tidigare, behöver/är det lämpligt att ta med egna spännband? Bör man ta med någon filt som skydd för lack och sadel? När jag ställde frågan till rederiet fick jag inga klara svar.
/Wille
Hej, ni som åkt med färjan tidigare, behöver/är det lämpligt att ta med egna spännband? Bör man ta med någon filt som skydd för lack och sadel? När jag ställde frågan till rederiet fick jag inga klara svar.
/Wille
Tack för svaren Nogger och Nitrous!2704323Alla som parkerar mc på färjan får minst Ett spännband och det räcker gott och väl om inte sjögången skulle vara storm.
Det ska räcka att ställa mc på stödet med ettans vxl och ett spännband över sadeln som fästes i en öggla på golvet om vardera sida av hojen.
Det är mest för att hojen inte ska kunna välta åt någon sida när färjan lägger till eftersom det skakar till lite ibland, men som mest ofta sitter redan alla på sin hoj då för att få åka av så fort som möjligt.
Du behöver inte oroa dig, har aldrig hört talats om någon "olycka" dom senaste fyra åren som vi åkt med färjan.
/Nitrous
Det låter rent ut sagt skitlöjligt att man inte skulle få gå runt banan och fota på ställen där man inte är ivägen eller kan bli skadadJag var IroniskVet inte vad dom fått för sig för löjliga regler...
Din rackare därJag var IroniskVet inte vad dom fått för sig för löjliga regler...
"Som de anser mindre väsentliga.."Nej, vi har inte hört något mer från Gotland Ring om detta. SKa ta upp frågan åter igen med dom snart, eftersom det är lite off season nu så får man inte så många svar på frågor dom anser är mindre väsentliga.
/Nitrous
:wördDet låter rent ut sagt skitlöjligt att man inte skulle få gå runt banan och fota på ställen där man inte är ivägen eller kan bli skadad![]()
Klassas Transitbuss typ 100L som bil i prislistan? Den är under 6 m. Kollade pa Destinationgotlands hemsida men läste för daligt. Vad är sanningen?
Boka som bil![]()
Är det någon mer än jag som tänker bo vid banan?
(Nej, jag tänker inte vakta din hoj)
Nämn för f-n inte detta om ormar för min fru, då lär hon ställa in resanSom gotlänning kan man säga att man redan gör dethehe, men akta dig för snokarna som finns på ringen så att de inte kryper in i tälten på natten bara.
Nämn för f-n inte detta om ormar för min fru, då lär hon ställa in resan
Vi ska bo i en husbil så snokarna kan känna sig blåsta.
Nämn för f-n inte detta om ormar för min fru, då lär hon ställa in resan
Vi ska bo i en husbil så snokarna kan känna sig blåsta.
Är det någon mer än jag som tänker bo vid banan?
(Nej, jag tänker inte vakta din hoj)
Hmm, med min normala framförhallning lär det bli sa att jag bor vid banan ocksa. Kommer att dra ut pa rumsbokning sa det blir fullt eller för dyrt överallt.
Fast da blir det att bo pa madrass i Transiten (med tanke pa snokarna).Kanske man far komma in pa frukost i husbilen om ni inte tycker man luktar för illa.
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |