11.05 annars missar vi båten !
Då måste du lacka mina kåpor annars hinns de inte haha
11.05 annars missar vi båten !
Då måste du lacka mina kåpor annars hinns de inte haha
Nä na, ända gången jag lär ha en chans komma före dig
Nej nu måste du lacka vill inte bli frånkörd av en till
Du kan va lugn, en bakfull pormask axar lätt om mig
Haha de tror ja inte... Vi ska ha riktigt roligt på banan
Det ska vi !
Hur är det med el inför 2013? Ingår? hur många kan dela på en anslutning? vem betalar man till mm?
Fråga två: Kan man bo i depån? finns det en toa som är öppen hela dygnet? finns det någon dusch där än?
// Staffan
Vem var det som vann skatteåterbäringen då på Gotlandskörningen ,, vet inte om jag är blind men jag har inte sett något iaf
Det funka bra förra året men gud vilket väder det bjöds på! Det blåste och regna första helgen så det var kanot dugligt. Andra helgen lite bättre men inte toppen. Kul bana och bra arrangör. Ska åka någon mera gång men i år blir fokus på tävlandet.
Funderar starkt på att inleda min semester med detta!
Första "riktiga" bandagarna efter en inplanerad BKK på arlanda i maj, som i sin tur är första gången någonsin på annat än allmän väg. eller ja, bortsett från körskolan en massa år sen!
När är sista anmälnings/betaladgen? hur statiska är gruppindelningarna, om det visar sig att folk kör snabbare/långsammare än vad som är lämpligt för gruppen?
jag väntar FORTFARANDE på besked ang semestern, ska tydligen komma innan månadsslutet. jävla storföretag
hoppas fortfarande på grönt ljus dock! Dock lite orolig att boendet ska få in bokningar från annat håll så man kanske får plats på banan men inte har någonstans att sova? Vad kan man i runda slängar förresten räkna med för pris för boende? och är platstillgången fortfarande uppdaterad i första inlägget?
Ja, bokningen är uppdaterad. Vilken bandag syftar du på angående boende m.m.?
Jag utgår från att du menar Gotland Ring 31 Maj - 2 Juni, ja det finns boende kvar där vi har avtal som är sjukt prisvärt med allt inkluderat som linne, handduk, frukost och även middag om man vill.
//Nitrous
Låter härligt! Nä jag har nog siktet inställt på den senare körningen 6-8
Det är väl inga turistiska händelser på ön just då? Måste ju finnas rätt bra med boende annars om de ni har avtal med nu blir fullbokade
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|