Gotland Ring 2013 - Actionpics

StaLin

Braxar vidare
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
CBR1000rr -08
Hur är det med el inför 2013? Ingår? hur många kan dela på en anslutning? vem betalar man till mm?
Fråga två: Kan man bo i depån? finns det en toa som är öppen hela dygnet? finns det någon dusch där än?
// Staffan

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Hur är det med el inför 2013? Ingår? hur många kan dela på en anslutning? vem betalar man till mm?
Fråga två: Kan man bo i depån? finns det en toa som är öppen hela dygnet? finns det någon dusch där än?
// Staffan

EL ska Gotland Ring lösa med elskåp som tidigare och dom har tidigare år tagit 125:- per 10A uttag och dygn. Men kan vara två mc med däckvärmare på ett 10A uttag.
Men man kan INTE ha värmefläktar, husvagnar, kaffemaskiner, kylskåp och allt möjligt också för då ryker säkringarna.
Vi kommer vara ännu tydligare än tidigare med sladdvindor som måste rullas ut och elutrustning som måste vara i OK skick.

Det går att bo i depå, en toalett finns öppen. Dusch finns inte i depån!

//Nitrous

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Vem var det som vann skatteåterbäringen då på Gotlandskörningen ,, vet inte om jag är blind men jag har inte sett något iaf :)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Det funka bra förra året men gud vilket väder det bjöds på! Det blåste och regna första helgen så det var kanot dugligt. Andra helgen lite bättre men inte toppen. Kul bana och bra arrangör. Ska åka någon mera gång men i år blir fokus på tävlandet. :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Det funka bra förra året men gud vilket väder det bjöds på! Det blåste och regna första helgen så det var kanot dugligt. Andra helgen lite bättre men inte toppen. Kul bana och bra arrangör. Ska åka någon mera gång men i år blir fokus på tävlandet. :tummenupp

Jo förra året drabbades ju hela Sverige av kyla och rusk den fredagen och lördagen, Sthlm Maraton som gick samtidigt hade 6 grader, regn och stormbyar. Vi hade det bättre på Gotland, inte bra, men bättre :)

2012 Gick till historieböckerna för avsaknad på sommarvärme och i allmänhet skitväder, och första året sedan 2004 som det regnade på Gotland Ring som annars bjudit på högsommarvärme i allmänhet.

Vi hade generellt ett bra år och klarade alla resterande bandagar utan regn, bara någon skur på Gelleråsen som snabbt torkade upp och en sista timme på Kinnekulle med regn. Fantastiskt med tanke på hur säsongen såg ut för många andra.

Men nu är det 2013 och ett nytt år med nytt strålande väder :tummenupp

//Nitrous

dyos

Svenska vägar behöver fler kurvor
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
GSX-R 750 K2
Funderar starkt på att inleda min semester med detta!
Första "riktiga" bandagarna efter en inplanerad BKK på arlanda i maj, som i sin tur är första gången någonsin på annat än allmän väg. eller ja, bortsett från körskolan en massa år sen!
När är sista anmälnings/betaladgen? hur statiska är gruppindelningarna, om det visar sig att folk kör snabbare/långsammare än vad som är lämpligt för gruppen?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Funderar starkt på att inleda min semester med detta!
Första "riktiga" bandagarna efter en inplanerad BKK på arlanda i maj, som i sin tur är första gången någonsin på annat än allmän väg. eller ja, bortsett från körskolan en massa år sen!
När är sista anmälnings/betaladgen? hur statiska är gruppindelningarna, om det visar sig att folk kör snabbare/långsammare än vad som är lämpligt för gruppen?

Bättre inledning på semestern kan du inte önska dig :)
Vi har instruktörer i samtliga grupper som hjälper och coachar men tyngdpunkten ligger på Lugn och Medel grupp.
Det går att anmäla sig så länge det finns platser kvar och det gör man genom att betala avgiften för att anmälan ska gå igenom. Därefter kommer en bekräftelse med e-post som innehåller info om boenderabatter, färjerabatt osv.

Precis just nu har vi EN plats i Medel grupp helgen 31 Maj - 2 Juni som blev ledig igår pga ett byte. Först till kvarn, bokning och reservation på mail info@actionpics.se !

Platstillgången för övriga grupper är uppdaterad i första inlägget.

Vi justerar grupperna hela tiden på bästa sätt för att dom ska vara jämna. Men man anmäler sig givetvis till den gruppen man tror är rätt och inte till Lugn om man är raceförare bara för att det inte fanns plats i någon annan grupp. Sunt förnuft :tummenupp

Välkommen att kontakt oss om du har frågor eller vill boka.
Alla kontaktvägar finns på http://www.actionpics.se

//Nitrous

dyos

Gick med
20 Sep 2008
Hoj
GSX-R 750 K2
jag väntar FORTFARANDE på besked ang semestern, ska tydligen komma innan månadsslutet. jävla storföretag :smasha
hoppas fortfarande på grönt ljus dock! Dock lite orolig att boendet ska få in bokningar från annat håll så man kanske får plats på banan men inte har någonstans att sova? Vad kan man i runda slängar förresten räkna med för pris för boende? och är platstillgången fortfarande uppdaterad i första inlägget?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
jag väntar FORTFARANDE på besked ang semestern, ska tydligen komma innan månadsslutet. jävla storföretag :smasha
hoppas fortfarande på grönt ljus dock! Dock lite orolig att boendet ska få in bokningar från annat håll så man kanske får plats på banan men inte har någonstans att sova? Vad kan man i runda slängar förresten räkna med för pris för boende? och är platstillgången fortfarande uppdaterad i första inlägget?

Ja, bokningen är uppdaterad. Vilken bandag syftar du på angående boende m.m.?

Jag utgår från att du menar Gotland Ring 31 Maj - 2 Juni, ja det finns boende kvar där vi har avtal som är sjukt prisvärt med allt inkluderat som linne, handduk, frukost och även middag om man vill.

//Nitrous

dyos

Gick med
20 Sep 2008
Hoj
GSX-R 750 K2
Ja, bokningen är uppdaterad. Vilken bandag syftar du på angående boende m.m.?

Jag utgår från att du menar Gotland Ring 31 Maj - 2 Juni, ja det finns boende kvar där vi har avtal som är sjukt prisvärt med allt inkluderat som linne, handduk, frukost och även middag om man vill.

//Nitrous

Låter härligt! Nä jag har nog siktet inställt på den senare körningen 6-8 :)
Det är väl inga turistiska händelser på ön just då? Måste ju finnas rätt bra med boende annars om de ni har avtal med nu blir fullbokade

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Låter härligt! Nä jag har nog siktet inställt på den senare körningen 6-8 :)
Det är väl inga turistiska händelser på ön just då? Måste ju finnas rätt bra med boende annars om de ni har avtal med nu blir fullbokade

Det finns boende även helgen 6-8 Juni.
Men vänta inte för länge, dels kan såklart platserna gå åt men färjebiljetter kan bli svårare närmare inpå eftersom det är Sveriges nationaldag torsdag 6 juni så kommer nog många åka weekend-turister åka över med färja på onsdagen 5 juni precis som de flesta som ska köra hoj.

//Nitrous

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...