Gotland Ring 2014 - Actionpics

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Tack till arrangörerna, instruktörerna o alla bandeltagare. De va sjukt bra stämning på banan o bunge :yoparty:banana . Det enda dåliga är: att de är så jävla långt bort hehe.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag vill med passa på att tacka alla inblandade! Enda tråkiga va att det strulade med elen "för oss som stod längst upp i depån men i sann mc-anda hjälptes alla åt att lösa problemet även om det tog lite tid !

Filmer ifrån snabb grupp kommer snart =)

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Riktigt bra arrangemang precis som alltid med actionpics! Gotland var verkligen en mäktig bana, kommer kännas trist att köra de andra svenska banorna nu :(

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Riktigt bra arrangemang precis som alltid med actionpics! Gotland var verkligen en mäktig bana, kommer kännas trist att köra de andra svenska banorna nu :(

Jag vill med passa på att tacka alla inblandade! Enda tråkiga va att det strulade med elen "för oss som stod längst upp i depån men i sann mc-anda hjälptes alla åt att lösa problemet även om det tog lite tid !

Filmer ifrån snabb grupp kommer snart =)

Den filmen skulle gärna jag vilja se :) Körde i snabbgrupp både fredagen och lördagen, svart gixxer med nr72!

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Den filmen skulle gärna jag vilja se :) Körde i snabbgrupp både fredagen och lördagen, svart gixxer med nr72!

Kollat igenom dom filmerna och tror faktiskt inte du är med alls tyvärr.... Filmade dock bara lördag och söndag =( Vet du om du körde om mig på lördagen eller?

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Kollat igenom dom filmerna och tror faktiskt inte du är med alls tyvärr.... Filmade dock bara lördag och söndag =( Vet du om du körde om mig på lördagen eller?

Är inte helt säker men tror inte jag körde om eller blev omkörd utan någon nyare r1a. Men oavsett vad så ska det bli skoj o se dina filmer :)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tack alla nya och gamla deltagare som varit med oss på Gotland Ring i år!

Som vanligt har det vara väldigt skön stämning i depån och det har bjudits på mycket skratt och härliga minnen som verkligen gör Gotland Ring dagarna till en höjdpunkt på året.

Det blev fenomenalt bra med sjukt mycket körning och totalt sett väldigt lite avåkningar och skador vilket betyder att de flesta har respekterat varandra och sakta men säkert försökt bygga upp fart och tempo under dagarna.

Bactor Motorsport slet dagarna i ända med däckservice och mekhjälp och det var mycket uppskattat av många, tror sista kunderna lämnade tältet ca kl 23 på kvällen :tummenupp:tummenupp:tummenupp

KGK Motor som tagit dit MV Agusta för provkörning ska ha ett stort extra tack. Det var mycket uppskattat och många som provkörde fick ett nytt intryck att smälta och fundera över till nästa inbyte :)

Nästa års planering har redan startat och som många märkte så är det en fantastiskt möjlighet att köra båda helgerna och ta semester mellan helgerna för att upptäcka allt härligt som Gotland bjuder på. Mindre än ett år kvar nu :tungan

Det finns bilder för dom som efterfrågat,
30 Maj - 1 Juni,
Fritte (även instruktör) tog lite bilder första helgen. Några exempelbilder finns på Actionpics

Om fler som fotograferade ger sig till känna så länkar vi gärna upp foton.

6-8 Juni,
Effektfoto var på plats, fotograferade mest de som efterfrågat och beställt men ett gott urval finns på Effektfoto Facebooksida

Bildbevis fotograferade ihärdigt och album återfinns på webbsida Bildbevis.se

Otto Johansson Motorsport har en hel del bilder på Facebooksida både från hojkörning och depå.

Deltagare Johan Jeppsson fotograferade lite när tid fanns, mestadels Lugn grupp och blandade depåbilder. Finns på webb HÄR

Vi önskar alla välkomna tillbaka 2015 då vi jobbar på några överaskningar som kanske kan bli verklighet :tummenupp

Next Stop blir Anderstorp, vi ses väl där?

Vänliga hälsningar
Marcus, Lillan med alla instruktörer och resurser

mc1.jpgmc2.jpgmc3.jpgmc4.jpgmc5.jpgmc6.jpg

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag