Nyteknik
Bannad
Space refererar gärna positiva omdömen om just Bridgestone. Jag undrar varför.Gustav O skrev:2602473Hur står det till med läsförståelsen? Kommentaren är ju Melandris, fast översatt till svenska.
Space refererar gärna positiva omdömen om just Bridgestone. Jag undrar varför.Gustav O skrev:2602473Hur står det till med läsförståelsen? Kommentaren är ju Melandris, fast översatt till svenska.
Just nu var det Marco som en av två Honda förare -07 gav ett första omdömme av Bridgestone/Hondan..Jag tycker själv att efter förarövergångar o 800cc, så är det mkt intressant att Marco o Tony ska köra Bridgestone/Honda under -07..Själv har jag inget annat ego intresse av att just ta upp förhållandena hos Bridgestone..Nyteknik skrev:2602543Space refererar gärna positiva omdömen om just Bridgestone. Jag undrar varför.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2598446&postcount=792#space skrev:2601974Marco tvingas till operation...
Omdömena av förarna angående däcksfabrikaten är väl sällan annat än positiva.#space skrev:2602627Just nu var det Marco som en av två Honda förare -07 gav ett första omdömme av Bridgestone/Hondan..
Oj!!sandstream skrev:
Låt de aldrig hända igen för då jäv....#space skrev:2603570Oj!!
Exakt! första, andra o tredje sen så....Aj ajsandstream skrev:2603574Låt de aldrig hända igen för då jäv....
Kan inte låta bli att tänka att han verkar tappat lusten för MotoGP lite. Alternativt att han trodde sig kunna toura hem segern lite i förbifarten - mellan rally, formel1 och DTM-testande. Rätt åt honom att han torskade på titeln.#space skrev:2604921Valentino kör DTM!
http://motogp.racing-live.com/motogp/en/headlines/news/detail/061110093017.shtml
Valentino: “The test was great fun. The AMG-Mercedes C-Class is an impressive race car which can almost be driven like a formula car. I don't know yet if I will ever race on four wheels; however, it is good to know that I wouldn't look so bad doing so, and I thank Mercedes-Benz for this opportunity”,
Lite kan det ju ligga i det men när det väl var säsong verkade han ju fokuserad. Det bästa med förlusten är att Rossi kommer vara revanchssugen som tusan.Bingo skrev:2604947Kan inte låta bli att tänka att han verkar tappat lusten för MotoGP lite. Alternativt att han trodde sig kunna toura hem segern lite i förbifarten - mellan rally, formel1 och DTM-testande. Rätt åt honom att han torskade på titeln.
Det är precis vad jag tänkte redan innan säsongen började. Mätt och belåten letandes efter något nytt och intressant.Bingo skrev:2604947Kan inte låta bli att tänka att han verkar tappat lusten för MotoGP lite. Alternativt att han trodde sig kunna toura hem segern lite i förbifarten - mellan rally, formel1 och DTM-testande.
Tror inte att Rossi skulle acceptera att lägga mc-hjälmen på hyllan som annat än regerande mästare. Men jag kan ha fel. Ikoniseringen och resultaten kan ha gjort honom fullständigt impregnerad mot möjligheten att känna sig missnöjd. Han kanske slutar som trea nästa år och meddelar sitt utträde.Neutral skrev:2605069Det är precis vad jag tänkte redan innan säsongen började. Mätt och belåten letandes efter något nytt och intressant.
Min personliga (just nu något påverkad av vin) uppfattning är att han tänder till på racen men gör mindre däremellan.Nyteknik skrev:2607355Tror inte att Rossi skulle acceptera att lägga mc-hjälmen på hyllan som annat än regerande mästare. Men jag kan ha fel. Ikoniseringen och resultaten kan ha gjort honom fullständigt impregnerad mot möjligheten att känna sig missnöjd. Han kanske slutar som trea nästa år och meddelar sitt utträde.
Vin? Det här är racingforumet och vi dricker för fan inte vinNeutral skrev:2607413Min personliga (just nu något påverkad av vin) uppfattning är att han tänder till på racen men gör mindre däremellan.
Jo, tjenare. Champis blir man inte full på.sandstream skrev:2607553Vin? Det här är racingforumet och vi dricker för fan inte vin
BIRA, BIRA, BIRA, BÄRS, BÄRS, BÄRS
Men det är godare än vin.valmers skrev:2608043Jo, tjenare. Champis blir man inte full på.
Alice? Alice? Who the f**k is Alice?sandstream skrev:2608192Men det är godare än vin.
Alice har skrivit nytt kontrakt med Ducati i MotoGP som sträcker sig till 2009
A-li-tcha.Maverick_ou812 skrev:2608287Alice? Alice? Who the f**k is Alice?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|