GP - Silly Season 2007.

Status
Ej öppen för fler svar.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nyteknik skrev:
2602543 Space refererar gärna positiva omdömen om just Bridgestone. Jag undrar varför.
Just nu var det Marco som en av två Honda förare -07 gav ett första omdömme av Bridgestone/Hondan..Jag tycker själv att efter förarövergångar o 800cc, så är det mkt intressant att Marco o Tony ska köra Bridgestone/Honda under -07..Själv har jag inget annat ego intresse av att just ta upp förhållandena hos Bridgestone..:tummenupp

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Valentino kör DTM!
http://motogp.racing-live.com/motogp/en/headlines/news/detail/061110093017.shtml

Valentino: “The test was great fun. The AMG-Mercedes C-Class is an impressive race car which can almost be driven like a formula car. I don't know yet if I will ever race on four wheels; however, it is good to know that I wouldn't look so bad doing so, and I thank Mercedes-Benz for this opportunity”,

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
#space skrev:
2604921 Valentino kör DTM!
http://motogp.racing-live.com/motogp/en/headlines/news/detail/061110093017.shtml

Valentino: “The test was great fun. The AMG-Mercedes C-Class is an impressive race car which can almost be driven like a formula car. I don't know yet if I will ever race on four wheels; however, it is good to know that I wouldn't look so bad doing so, and I thank Mercedes-Benz for this opportunity”,
Kan inte låta bli att tänka att han verkar tappat lusten för MotoGP lite. Alternativt att han trodde sig kunna toura hem segern lite i förbifarten - mellan rally, formel1 och DTM-testande. Rätt åt honom att han torskade på titeln.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bingo skrev:
2604947 Kan inte låta bli att tänka att han verkar tappat lusten för MotoGP lite. Alternativt att han trodde sig kunna toura hem segern lite i förbifarten - mellan rally, formel1 och DTM-testande. Rätt åt honom att han torskade på titeln.
Lite kan det ju ligga i det men när det väl var säsong verkade han ju fokuserad. Det bästa med förlusten är att Rossi kommer vara revanchssugen som tusan.
Att han testar lite allt möjligt är ju inte konstigt. Hans management behöver nog bara lyfta luren så får han testa vad han vill. Glassigt.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Bingo skrev:
2604947 Kan inte låta bli att tänka att han verkar tappat lusten för MotoGP lite. Alternativt att han trodde sig kunna toura hem segern lite i förbifarten - mellan rally, formel1 och DTM-testande.
Det är precis vad jag tänkte redan innan säsongen började. Mätt och belåten letandes efter något nytt och intressant.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Neutral skrev:
2605069 Det är precis vad jag tänkte redan innan säsongen började. Mätt och belåten letandes efter något nytt och intressant.
Tror inte att Rossi skulle acceptera att lägga mc-hjälmen på hyllan som annat än regerande mästare. Men jag kan ha fel. Ikoniseringen och resultaten kan ha gjort honom fullständigt impregnerad mot möjligheten att känna sig missnöjd. Han kanske slutar som trea nästa år och meddelar sitt utträde.

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Julian Simon till Repsol Honda i 250GP nästa år.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Nyteknik skrev:
2607355 Tror inte att Rossi skulle acceptera att lägga mc-hjälmen på hyllan som annat än regerande mästare. Men jag kan ha fel. Ikoniseringen och resultaten kan ha gjort honom fullständigt impregnerad mot möjligheten att känna sig missnöjd. Han kanske slutar som trea nästa år och meddelar sitt utträde.
Min personliga (just nu något påverkad av vin) uppfattning är att han tänder till på racen men gör mindre däremellan.

sandstream

Guest
Neutral skrev:
2607413 Min personliga (just nu något påverkad av vin) uppfattning är att han tänder till på racen men gör mindre däremellan.
Vin? Det här är racingforumet och vi dricker för fan inte vin :mad:
BIRA, BIRA, BIRA, BÄRS, BÄRS, BÄRS :yoparty

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Molenaar kommer köra med 2st Holländare i 125. Joey Litjens och Hugo van de Berg.
http://www.molenaarracing.com/www/index.php?id=6

Förstod inte på vilka hojar dom skulle köra på. Jag fattade det som att den ena kör en aprilia och den andra på en Honda nästa år?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras