FIM - http://www.fim.ch/Coola Ola skrev:2617500Vem säljer/har sålt rättigheterna till Dorna undrar iaf jag då?
FIM - http://www.fim.ch/Coola Ola skrev:2617500Vem säljer/har sålt rättigheterna till Dorna undrar iaf jag då?
...och han verkar vara bra på att snurraSwedie skrev:2618623Såg lite på Eurosport igår om Rossis körning. Han verkar ju gilla sporten...
Trist att han var skadad men härligt med en kille som mörkar sin skada och kör ändåSwedie skrev:2620149Missat att Nicky tydligen fick en liten fraktur:
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...sourceId=6021962&articleCategory=SPORT_MOTOGP
#space skrev:2621010Hofmann said: "I'm happy to have the opportunity, as I hoped, to take part in a good season -07 with a great “package” of bike and tyres".
Tror jag säker, men frågan är vad ser dAntin hos Hofmann som man missat ?
Ahh fan dom igen ! Hade glömt dom för en stundxyx skrev:2621067Pengar från Dorna och tyska sponsorer?
Cliff Barnes skrev:2623743Blir slideking utan styrning ?
"leaving McCoy out in the cold even though he raced the bike twice in Estoril and Valencia".
#space skrev:2623750Har någon mer än McCoy kört cykeln på test o så?
Jäklar vad kul att Suzuki har fått sån fart på sina maskiner! Vilken triumf det skulle vara för dem om de kunde vinna med en cykel som kubikmässigt ligger så nära den "gatklass" de är ensamma i - 750 cc alltså. Får nog ta och börja heja lite på demNyteknik skrev:2624329Suzuki på rätt spår inför 2007?
...
Hayden was the quickest Honda, but he was nearly 2 seconds off the pace set by Hopkins on his Suzuki."[/I]
www.motorcycledaily.com
gthyni skrev:2624399en annan tolkningen är att Sukas traditionella gångjärnschassin inte pallade
effekten i 990-spisarna
VFR800 har nog minst lika mycket gemensamt med MotoGP-hojarna som GSXR750... Prototyp-racing är det ju.Bingo skrev:2624389Jäklar vad kul att Suzuki har fått sån fart på sina maskiner! Vilken triumf det skulle vara för dem om de kunde vinna med en cykel som kubikmässigt ligger så nära den "gatklass" de är ensamma i - 750 cc alltså. Får nog ta och börja heja lite på dem
Axxexs skrev:2624449Kan nog stämma då man tydligen bara bytt motorn. Hopkins passar nu på att vara lite kaxig mot Honda..
John Hopkins
“I think Suzuki has taken the right approach to the whole 800 situation because they have used the 990 as the basis of the 800 and not made it smaller. I hear that the Honda is really struggling in the faster corners and this happens when you have a shorter bike.”
Ah jo det var luddigt skrivet av mig! Det jag undrar var om det finns/fanns någon annan som testat åt Ilmor tidigare under året sommar o under tidig höst före Estoril o Valencia eller om McCoy var deras första gubbe tidigt så att säga. Har mer tid o kolla själv nu efter jobbetxyx skrev:2623858Svaret står i inlägget du nyss citerade.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|