Vad är det för logga över San Disk? Ser lite ut som ett Alfa Romeo märke. Eller är det för att jag precis läst FIAT-inläggen?
Japp, det är en Alfa-logga.
De har väl ett sammarbete med Ducati sedan ett tag, levererar bilar som används av teamet.
Vad är det för logga över San Disk? Ser lite ut som ett Alfa Romeo märke. Eller är det för att jag precis läst FIAT-inläggen?
Du har rätt. Talar väl iaf. emot alternativet med en FIAT-Yamma då (ett av flera). Skulle vara märkligt att sponsra både Ducati och Yamaha.Japp, det är en Alfa-logga.
De har väl ett sammarbete med Ducati sedan ett tag, levererar bilar som används av teamet.
Hoppas de kör i egna färger.2727688Yamaha väntar till IRTA-testet på Jerez med att visa vem som blir deras huvudsponsor (om de hittar någon):
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...sourceId=6373823&articleCategory=SPORT_MOTOGP
Yamaha väntar till IRTA-testet på Jerez med att visa vem som blir deras huvudsponsor (om de hittar någon):
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...sourceId=6373823&articleCategory=SPORT_MOTOGP
Frågan är om Rossi ens blir 2:a i år...Äää Ingen vill ju sponsra en 2a!
1st looser...
Allt annat än seger för Rossi är en sensation.2728322Frågan är om Rossi ens blir 2:a i år...
Kalla det vad du vill men jag är inte så säker på att Rossi får till det i år.Allt annat än seger för Rossi är en sensation.
Du har rätt: det är svårt att acceptera/inse att Rossi möjligen inte längre kan uppbåda vad som krävs för att vinna över en hel säsong.Inget är för evigt. Bäst är han nog fortfarande men jag tror han brister i motivation efter alla framgångar och att han funderar på vad han ska göra efter MotoGP. Vi såg det i fjol och vi kommer att se mer av det i år även om många inte vill inse det. Samma sak hände med Schumacher, helt plötsligt var han en av de bästa i stället för bäst och då slutade han. Klarar Rossi av att förlora ett år till?
Enda som talar emot det är om Yamaha får till en kanonhoj (vilket faller på honom också till stor del) och att han lyckas fokusera hela säsongen. Jag är inte så säker.
En av Rossis storheter är ju att han kan vinna även om han inte sitter på den bästa hojen. Blir ett spännande 2007.Enda som talar emot det är om Yamaha får till en kanonhoj (vilket faller på honom också till stor del) och att han lyckas fokusera hela säsongen. Jag är inte så säker.
Du har rätt: det är svårt att acceptera/inse att Rossi möjligen inte längre kan uppbåda vad som krävs för att vinna över en hel säsong.
Nja, inte har Yamaha ersatt Rossi ännu. Vem/vad tänker du på?Speciellt när så många inte har kollat på MotoGP längre än att Rossi varit mästare hela tiden, då kan det vara svårt att förstå att även han ska ersättas (och faktiskt redan blivit ersatt även om jag fortfarande tror att det är en ond dröm ).
Förstår precis vad du menar. Så känner jag inför alla svenska alpina skidåkare som har följt i Stenmarks kölvatten och alla svenska tennisspelare efter Wilander och Edberg.Jag började följa amerikansk cross när Jeremy McGrath vann allt och kunde inte förstå hur han började förlora mot snorvalpen Ricky Carmichael som körde så vårdslöst mot McGrath's elegans. Nu gråter jag för att Ricky slutar (på topp). Tiden går...
Jag menade att han är ersatt som mästare av Hayden.Nja, inte har Yamaha ersatt Rossi ännu. Vem/vad tänker du på?
Ta det inte så allvarligt, han är ju ingen "värdig" mästareJag menade att han är ersatt som mästare av Hayden.
Jaha. Det tar jag dock med en nypa salt. Så länge Rossi inte med blotta ögat och regelbundet blir ifrånkörd av en annan förare är han i mina ögon alltjämt överlägsen resten.Jag menade att han är ersatt som mästare av Hayden.
Så länge man förlorar med liten marginal kan man alltså fortfarande kalla sig för bäst?Jaha. Det tar jag dock med en nypa salt. Så länge Rossi inte med blotta ögat och regelbundet blir ifrånkörd av en annan förare är han i mina ögon alltjämt överlägsen resten.
Efter den snöpliga förlusten förra året så tycker jag inte det är så mycket som tyder på att Rossi skulle ha tappat gnistan eller ha andra tankar i huvudet än att ta tillbaka "sin" titel.2728361Inget är för evigt. Bäst är han nog fortfarande men jag tror han brister i motivation efter alla framgångar och att han funderar på vad han ska göra efter MotoGP. Vi såg det i fjol och vi kommer att se mer av det i år även om många inte vill inse det. Samma sak hände med Schumacher, helt plötsligt var han en av de bästa i stället för bäst och då slutade han. Klarar Rossi av att förlora ett år till?
Enda som talar emot det är om Yamaha får till en kanonhoj (vilket faller på honom också till stor del) och att han lyckas fokusera hela säsongen. Jag är inte så säker.
Om du vill ta upp diskussionen om vem av Rossi och Hayden som är den bäste föraren kan du be Gustav öppna den här tråden igen:Så länge man förlorar med liten marginal kan man alltså fortfarande kalla sig för bäst?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|