Nyteknik
Bannad
Ja faktiskt. Att 2006 var början på en Hayden-era känns inte speciellt troligt.Har du redan glömt bort Hayden?
Ja faktiskt. Att 2006 var början på en Hayden-era känns inte speciellt troligt.Har du redan glömt bort Hayden?
Tror inte heller att vi kommer att få se någon Hayden-era men han bevisade att det faktiskt går att ta titeln trots att man kört på bra material i 3-4 år utan att vinna.Ja faktiskt. Att 2006 var början på en Hayden-era känns inte speciellt troligt.
Tror inte heller att vi kommer att få se någon Hayden-era men han bevisade att det faktiskt går att ta titeln trots att man kört på bra material i 3-4 år utan att vinna.
Hans vinst svider va?Det bevisade att man kan vinna VM genom att köra safe på 3-5'e platser, när andra snabbare förare har oflyt.
Han utgör undantaget som bekräftar regeln....han bevisade att det faktiskt går att ta titeln trots att man kört på bra material i 3-4 år utan att vinna...
Det kan nog stämma men chansen finns ju alltid, något Hayden bevisade.Om du blickar tillbaks 20 år ser du ingen annan förare som har vunnit titeln med så få racesegrar och med så många säsonger i ett fabriksteam i ryggen.
Det beror ju på hur han vinner eller hur? Ingen kan ju påstå att Hayden dominerade 2006.2732347Det kan nog stämma men chansen finns ju alltid, något Hayden bevisade.
Nästan så man sitter här och hoppas att Hayden ska ta hem titeln i år igen, vad ska ni säga då?
Hurvida någon dominerar eller inte saknar betydelse, det går fortfarande ut på att ta mest poäng under en säsong.Det beror ju på hur han vinner eller hur? Ingen kan ju påstå att Hayden dominerade 2006.
Har någon påstått något annat då? Det var ett inlägg i debatten om undantaget som bekräftar reglen etc etc. 2006 var en säsong där Hayden hade maximal utdelning.2732372Hurvida någon dominerar eller inte saknar betydelse, det går fortfarande ut på att ta mest poäng under en säsong.
Det kan nog stämma men chansen finns ju alltid, något Hayden bevisade.
Nästan så man sitter här och hoppas att Hayden ska ta hem titeln i år igen, vad ska ni säga då?
Men det startade med att NT inte trodde att Hopper skulle ha någon chans på titeln eftersom han kört 4-5 år utan att vara med i toppen. Jag ville bara påpeka att Hayden lyckades och om han sen är undantaget som bekräftar regeln gör ju inte Suzukis chanser mindre i år.Har någon påstått något annat då? Det var ett inlägg i debatten om undantaget som bekräftar reglen etc etc.
Men det startade med att NT inte trodde att Hopper skulle ha någon chans på titeln eftersom han kört 4-5 år utan att vara med i toppen. Jag ville bara påpeka att Hayden lyckades och om han sen är undantaget som bekräftar regeln gör ju inte Suzukis chanser mindre i år.
Sen kan vi diskutera Haydens värdighet som vinnare 2006 i alla evighet
Johannes, det där är hård och sund logik, det har ingenting i Hayden/Värdig mästare/framtida mästare diskussionen att göra...2732658Jag minns för bra länge sen en intervju med Kenny Bräck då han ledde Indyserien utan tt ha vunnit ett enda race, någonsin. Han fick då frågan om han skulle tycka det vore roligare att vinna ett race än att vinna hela säsongen, och han tvekade inte innan han svarade att han hellre skulle vinna ett race.
Jag tror faktiskt på fullaste allvar att Hayden inte riktigt känner sig som en riktig totalvinnare, jag tror att han inser att de flesta -poängställning etc till trots- ändå tycker Rossi är den bättre föraren. Fan, det är ju vad de flesta av oss tycker också...
För att känna sig som en riktig vinnare räcker det nog inte bara att ha flest poäng i slutet av säsongen, IMHO.
/J
Trist att du missat intervjuerna med Hayden efter sista loppet.För att känna sig som en riktig vinnare räcker det nog inte bara att ha flest poäng i slutet av säsongen, IMHO.
Skulle vara riktigt kul om de skulle blanda sig i toppstriden. Blåvitt passar så fint på högsta pallplatsen. Men med så småningom menar du väl kommande säsongerSjälvklart, men i år både tror och hoppas jag att Suzuki-förarna kan vara med och slåss om segrar och så småningom kanske även titeln om hojen håller måttet.
Vad man säger är inte alltid samma sak som vad man tycker. Ett bra exempel är ju tex valmers signatur. Alla som på allvar tror att Rossi tycker Hayden var den bästa föraren 2006 räcker upp en hand.2732827Trist att du missat intervjuerna med Hayden efter sista loppet.
Vad man säger är inte alltid samma sak som vad man tycker. Ett bra exempel är ju tex valmers signatur. Alla som på allvar tror att Rossi tycker Hayden var den bästa föraren 2006 räcker upp en hand.
Nej, det handlade om vem som är bäst.2733148alla som tror att Rossi korar världsmästaren räcker upp en hand.
Gustav du kan börja
och nej jag vet att du inte skrev det, men ditt exempel har ju noll med vem som faktiskt är världsmästare att göra.
Nej, det handlade om vem som är bäst.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |