Fast vi vet ju bara att de försökte göra något men inte hur mycket som var faktiska tekniska problem och hur mycket som var mentalt, tror nog båda spelar in faktiskt.2738821App,app,app. Det vet han väl
Fast vi vet ju bara att de försökte göra något men inte hur mycket som var faktiska tekniska problem och hur mycket som var mentalt, tror nog båda spelar in faktiskt.2738821App,app,app. Det vet han väl
Det är ju en tolkning. Det kan ju vara ett inbillat tekniskt problem, dvs enbart hjärnspöken, som HRC gjorde allt för att lösa för att skingra hjärnspökena. Hönan eller ägget.2738840Jag tolkar det som att de fysiska problemen är konstaterade och att det spekuleras om psykiska problem därutöver.
Det är ju en tolkning. Det kan ju vara ett inbillat tekniskt problem, dvs enbart hjärnspöken, som HRC gjorde allt för att lösa för att skingra hjärnspökena. Hönan eller ägget.
Precis!Jag tolkar det som att de fysiska problemen är konstaterade och att det spekuleras om psykiska problem därutöver.
Precis!
Och det finns folk som tror att Hayden vart jättekissnödig när Rossi närmade sig i tabellen. Så kissnödig att han slirade på tok för mycket på kopplingen så den vart jättevarm
Om HRC hade misstankar om att det var Hayden det var fel på hade de väl langat upp tex Butter på samma hoj och frågat honom hur kopplingen kändes.
Precis!
Och det finns folk som tror att Hayden vart jättekissnödig när Rossi närmade sig i tabellen. Så kissnödig att han slirade på tok för mycket på kopplingen så den vart jättevarm
Om HRC hade misstankar om att det var Hayden det var fel på hade de väl langat upp tex Butter på samma hoj och frågat honom hur kopplingen kändes.
Men om de hade problem med koppling är väl saken utreddVet du att Hayden inte blev kissnödig? Att de hade problem med kopplingen är nog ganska solklart men hur Hayden reagerade på det i starterna kan varken du eller jag veta ett skit om.
Speciellt med tanke på att teamkompisen kan torpedera en när man minst förväntar sig detDet är ju en sport med stora mentala påfrestningar inblandade, och det vore konstigt om inte Hayden, eller vem som helst i samma sits, hade fått lite kalla kårar efter ryggraden som det utvecklade sig.
Men hur stort var problemet egentligen? Inte sällan som psykoligin kommer in i det hela och man kan förstora ett problem. Jag påstår inte att det var så men det är inte omöjligt att hayden koncentrerade sig på problemet med kopplingen och därmed gjorde det värre än vad det var.Men om de hade problem med koppling är väl saken utredd
Teoretiskt så kan det ju ha varit så men jag har svårt att tro att en kille som kört MotoGP i flera år helt plötsligt får problem med kopplingen bara för att hans ledning i totalen minskar.Men hur stort var problemet egentligen? Inte sällan som psykoligin kommer in i det hela och man kan förstora ett problem. Jag påstår inte att det var så men det är inte omöjligt att hayden koncentrerade sig på problemet med kopplingen och därmed gjorde det värre än vad det var.
"Bara för att..."...svårt att tro att en kille som kört MotoGP i flera år helt plötsligt får problem med kopplingen bara för att hans ledning i totalen minskar...
Ja, en teamkamrat som Butter."Bara för att..."
Kan du nämna något mer stressande?
"Bara för att..."
Kan du nämna något mer stressande?
Men hur stort var problemet egentligen?
Näääh. Det var efter racet de testade kopplingen.2739438Stora delar av träningarna i Japan -06 gick åt till att testa olika kopplings arrangemang för att den var så kass. Det är tid jag tror att både Nicky o HRC gärna lagt på andra tester..
Hur var det nu med OT?2739412Honda #69 är ju annars en väl beprövad väg till pallen.......
Vad hade Pedrosa gjort som varit stressande för Hayden innan olyckan på Estoril, mer än att vara jävligt snabb?2739290Ja, en teamkamrat som Butter.
Det var ett skämt, beklagar att det inte gick fram.Vad hade Pedrosa gjort som varit stressande för Hayden innan olyckan på Estoril, mer än att vara jävligt snabb?
Det var ju ett uselt skämt så inte konstigt att det gick fram. Sorry men vi är för OT för Webspy.Det var ett skämt, beklagar att det inte gick fram.
Men fortsätt ni att tro att Haydens kopplingsproblem delvis var psykiskt
Ja, bäst vi spinner tillbaka innan han får fnattDet var ju ett uselt skämt så inte konstigt att det gick fram. Sorry men vi är för OT för Webspy.
Visst var det störande, han gnällde ju på skräpet, men jag tror inte att han själv var en orsak till att det strulade.Tror ingenting om hans koppling men nog fan störde det honom, det sa han ju själv vid flera tillfällen...
Näh. Kopplingen började strula men hur han reagerade på det vet vi ju inte.Visst var det störande, han gnällde ju på skräpet, men jag tror inte att han själv var en orsak till att det strulade.
Näääh. Det var efter racet de testade kopplingen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|