Någon som vet om dom visar på Eurosport från BMW M award testerna som dom gjorde förra året. Det körs nu på söndag i Jerez.
mvh Micke
Inget i Eurosport eller Eurosports 2's tablå på söndag iaf.
Någon som vet om dom visar på Eurosport från BMW M award testerna som dom gjorde förra året. Det körs nu på söndag i Jerez.
mvh Micke
Inget i Eurosport eller Eurosports 2's tablå på söndag iaf.
Näe... verkar inte visas på "svenska" eurosport.. men det visas på brittiska!... jävla pisskanal
www.motogp.com 50 euro för hela säsongen för oss trogna tittare
boxer blåser en bara på pengar och är otrevliga när man vill få rättelse så jag sa upp abbonemanget och har en massa pengar över... lägger 50 euro till Dorna istället och slipper reklamen
Kör dom "live" tv på MotoGps hemsida? Typ som på Worldsbk.com?
Jag trodde det bara var filmklipp och intervjuer man kunde få på deras
hemsida, och inte live tv sädning...
Isåfall låter det som man kanske skulle skaffat ett sådant...hmm
boxer blåser en bara på pengar och är otrevliga när man vill få rättelse så jag sa upp abbonemanget och har en massa pengar över... lägger 50 euro till Dorna istället och slipper reklamen
Helgens tester på Jerez ingår inte om man köper ett säsongspaket idag, eller?
Det är det enda negativa, dvs att testsäsongen ingår inte i en vanlig säsong utan man måste köpa den separat.
MotoGP filmas väl inte med HD-kameror, eller?MotoGP.com-konto skulle kanske vara ett alternativ, men det vore isf fint om man kunde få HD-material och det skulle gå att få att lira utan Windows Media Player. Tror bestämt jag ska labba lite.
MotoGP filmas väl inte med HD-kameror, eller?
Hoppas de börjar med det så snart som möjligt, har själv sett F1-klipp i full-HD med 5.1-ljud och det är sanslöst bra (lär dock inte bli något de skickar över nätet pga bandbredden).
Ska nog prova ett konto hos MotoGP.com i år.
Det är bara att dra bildkabeln från datorns grafikkort till TV:n eller projektornmen, bara på datorn eller får man ut det på tv med rätt hårdvara?
576i (720 x 576 interlace @ 50 Hz) tar ca 5 mbps enligt SVT så det är säkert ännu mer komprimerat. Man ska nog inte ha för stor skärm och kolla på. På datorn duger det säkert utmärkt.Deras High Quality verkar vara 576p-upplösning, rätt låg bitrate dock. Skulle vara fint om det fanns en ström man kunde se via HTPCn.
streama via xboxen också?Det är bara att dra bildkabeln från datorns grafikkort till TV:n eller projektorn
.
Det kan jag tyvärr inte svara på, har bara spelat spel på mina Xbox.streama via xboxen också?
streama via xboxen också?
Klart att de kör live!! Även fredagsträningar och kval sänds live utan reklam. Jag har haft konto där de senaste åren och det funkar utmärkt. WSBK-sidan var 100% värdelös i jämförelse...
Relevant fråga faktiskt, då Xbox Media Center (XBMC) - världens överlägset bästa mediacenter-mjukvara - håller på att portas till Linux och Mac OS X.
http://www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=Linux_port_project
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari