Starstriker
Som man googlar får man svar
Never mind... missade att du skrev att du inte skulle koppla till mobilen. Tror inte 350LM fixar detta.
Precis. Jag har läst samma sak.
Never mind... missade att du skrev att du inte skulle koppla till mobilen. Tror inte 350LM fixar detta.
Tror ändå att du ska överväga att ha nån typ av lösning så du hör vägledning. Jag har provat båda (visserligen ofrivilligt pga att nån sladd hade lossnat eller nåt) och att köra utan vägledning är helt värdelöst jämfört med att köra med vägledning. Körningen blir mer avslappnad iom att du slipper titta på skärmen varannan sekund. Hör man att "hon" säger nåt, då först kan det vara läge att kolla vad som är på gång. Det förhöjer den positiva delen med GPS med flera hundra procent faktiskt.Ursäkta otydligheten... En Rider v4, den senaste med 4,3"-display, slingrande vägar och gratis livstids kartuppdatering. Jag har ingen kommunikationsenhet eller annan Bluetooth-lur, så jag får gå på de visuella instruktionerna (jag hadecändå inte hört en Garmin...).
pumpe3:
Jag antar att det blir "learning by doing", eller har du något tips?
Ursäkta otydligheten... En Rider v4, den senaste med 4,3"-display, slingrande vägar och gratis livstids kartuppdatering. Jag har ingen kommunikationsenhet eller annan Bluetooth-lur, så jag får gå på de visuella instruktionerna (jag hadecändå inte hört en Garmin...).
pumpe3:
Blev det bara en Rider eller en Rider V4?
Vet du eller har du testat att ansluta den med en Scala G9?
pumpe3:
Tror ändå att du ska överväga att ha nån typ av lösning så du hör vägledning. Jag har provat båda (visserligen ofrivilligt pga att nån sladd hade lossnat eller nåt) och att köra utan vägledning är helt värdelöst jämfört med att köra med vägledning. Körningen blir mer avslappnad iom att du slipper titta på skärmen varannan sekund. Hör man att "hon" säger nåt, då först kan det vara läge att kolla vad som är på gång. Det förhöjer den positiva delen med GPS med flera hundra procent faktiskt.
Då får du gärna dela med dig var du fick den så billigt
Zooma in när du satt ner pricken och var noga så funkar det kanon, när du ruttar både i Tyre och i GPS så väljer den inte bort grusväg så kan bli överraskning ibland (Tyre kan du ju använde Google streetview och missa flesta grusvägarna)
Vet du om det går att välja bort motorvägar på den och batteritid? Ser ju helt okej ut om batteriet håller en dags åkning och det går att välja bort motorvägar.Mappy, en fransk GPS , billig och fungerande http://www.pixmania.se/se/se/12079675/art/mappy/gps-mini-340-moto-europa.html
Då får du gärna dela med dig var du fick den så billigt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |