Mahti skrev:2282524det kan vara lite svårt att hinna med om man kommer i "lagom" fart, + mörkt visir och efter klockan 12 man ser inte så långt då
sEiKo skrev:2284005Inte fan vet väl jag
En stor rådjursbock trodde jag var bra mycket fetare än så men där ser man hur det är.
Rådjuret har väl större tendens att vilja glida upp på huven och rutan än grävlingen och med horn och sånt så kan det nog bli otäckt.
Humöret är även det en myt, dom är inte mer agressiva än andra djur.
Alla djur blir agressiva om dom blir trängda och måste försvara sig.
Går du omkring med knäckebröd i stövlarna om du går i skogen också eller?
sEiKo skrev:2286367Troligen ner i diket för att dö bara.
Jag tycker du ska sluta försöka kontrollera människor när du bara är 16._bamse_ skrev:2286467Tycker du ska sluta att förklara djurs utseende,vikt och humör.
Såg någon liknande person på ett annat forum som tyckte rådjur hade en mankhöjd på 1,74 cm.
vad lär sig vissa i skolan?
Sen till killen som slog på grävlingen med låset, den var inte redan död då? dödsryckningar osv. Dock så vet jag hur seglivade grävlingar samt suggor kan va. Min farsa har blivit tvungen att skjuta flera skott med ett salongsgevär för att få död på dem. pma för blodiga detaljer
Exxpert skrev:2286428O vad fan gör du ute på vägen efter kl 12 med mörkt visir?! Om du inte menar att lagom fart är ca 20 km/h?
Mahti skrev:2282477
Vad händer oftast om man kör på en grävling med hoj i ca 140km/h?
Tell us määnJonathan skrev:Jag vet iaf vad som händer om man kör på en räv i ovan nämnda hastighet med bil
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|