blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Vi drar ner på tränignstiderna i Örebro i år just pga det...
Vi drar ner på tränignstiderna i Örebro i år just pga det...
Ett tips i all välmening:
Om ni inte har jäkligt mycket folk som står bakom skulle jag råda er till att ta det lugnt i början så ni inte bränner allt krut direkt vad gäller träningsledare osv. Två dagar i veckan skulle kunna passa bra tror jag. Vi drar ner på tränignstiderna i Örebro i år just pga det...
Vilka tider kommer gälla i örebro?
Bättre om det kommer 4 st på lördag än 2 st på lördag och 2 st på söndag.![]()
har ni tänkt er någon avgift för varje gång man tränar, har för mig dom sa på mötet i sommras att de skulle kosta ca 80:- för dom på crossbanan, själv kör ja trial uppe i skogen o e medlem i smk, men ja kommer absolut inte betala för att lulla i skogen,men iaf har ja oxå motard o de kommer bli superkul när banan e klar, där har ja inga problem iaf att lägga en slant för att köra,
![]()
Jag var uppe vid banan idag kollade in hoppen, ett är tillfixat och ser riktigt härligt hårigt ut !!!
Det kommer nog att falla Lennartsson i smaken !!
Så ni slipper drabbas av bakslag senare kommer här texten i reglementet som beskriver hopp:
3.1 Hopp
Hopp och plattåhopp med en högsta höjd 2 meter är tillåtet. Dessa hopp ska göras så skonsamma som möjligt. Hopp får ej vara utformade som trappor. Whoop-de-doos” får ej finnas på SuperMotobanor. ”Waves” skall vara placerade i direkt anslutning till utgången efter en kurva. Ingen begränsning finns på antalet ”vågor”/”waves” som får finnas efter varandra. Banans hopp och landning får endast finnas på avsnittet med naturmaterial. Avståndet från landning till asfalt skall vara minst 15 meter.
Härligt att ni är igång![]()
Vi är medvetna om detta![]()
Martin Holm var och förbesiktigade tillsammans med banbyggaren så vi bygger efter detta.
![]()
kanske ska ändra örebros då!!!
hur går de för er?
Lite Uppdarteringar i tråden!
Arbetet i Gröndal fortskrider lagom fort och säkert framåt.
Vi kommer under nästa vecka få priser från tre olika företag vad gäller asfalt.
Vecka 32 finns med som ett bra alternativ för läggning. Jag lovar inget men det är som sagt ett alternativ...
Och när asfalten väl är på, ja då börjar vi brumma runt på banan.
Offroaddelen är i det närmaste klar, med lite finjustering samt en toppning med lite finare material, Avåkningszoner är fixade allt efter svemos önskan, och ska även de "bara" toppas med lite fin material. Jag återkommer med mer info så fort vi vet någe mera.
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand