blacktriple
Har två Aprilior!
Båda tänkte jag mig.Gällde tippet Sprintracet eller söndagsracet?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Båda tänkte jag mig.Gällde tippet Sprintracet eller söndagsracet?
Som Bnjofan är man säker på att Vinalez INTE kommer köra om. Så loj och tar aldrig i ordentligt om inte marginalerna är löjligt stora.Tänk att Vinales fortfarande inte vet hur man kör om andra.
Länken till den där posten kan pensioneras, tyvärr. Sen motogp-siten designades om så funkar ingen av länkarna i den där posten.Alla tider här
MotoGP 2023 - Alla tränings- och rejs-scheman
Sent ska syndaren vakna, eller nåt. Publiksuccén (nåja) fortsätter med den kompletta länklistan över tränings- och rejs-scheman för alla lopp 2023. Dessa länkar är helt spoilerfria och tiderna uppdateras fortlöpande vid eventuella justeringar. https://www.motogp.com/en/schedule/POR Grande...www.sporthoj.com
Denna regel tillkom med start 2023, men tillämpas först från och med Silverstone.Vågar man ställa en OT-fråga här?
Vad är skälet till däcktryckövervakning på MotoGP-hojarna?
Regel - får ej underskrida ett specifikt anvisat tryck mer än 50% av loppet
Vad skulle vitsen vara att köra med för lågt tryck?Denna regel tillkom med start 2023, men tillämpas först från och med Silverstone.
Anledningen är att förhindra att teamen kör med för lågt däcktryck och därmed risk för däckhaveri..
Ju lägre tryck, desto fler cm2 däckyta i kontakt med banan. Vilket ger bättre grepp, du kan köra fortare, nackdelen är att däcket blir varmare och utsätts för större krafter vilket gör att Michelin inte kan garantera att däcket håller (explosionsrisk) för corden slits sönder.Vad skulle vitsen vara att köra med för lågt tryck?
Vi får väl vänta och se ang Pecco men Aleix hade fått information att det inte var allvarligt.Aleix räknade inte fel på varven 2023 så Aleix vann med Vinales 2:a
Aleix måste gjort nått misstag för helt plötsligt var han 1,3 sek efter Vinales och sedan lyckades han köra inte det och passera Vinales vars framdäck var hårt slitet ...
Men nu går mina tankar till Bagnaia, hur har det gått, hoppas det går att fixa.
Lårben och neråt vad jag kunnat googla mig till.Update on Francesco Bagnaia and Enea Bastianini injuries after Catalunya MotoGP
Francesco Bagnaia avoided serious injury but Enea Bastianini needs surgery after separate scary Catalunya MotoGP incidents.www.crash.net
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|