En sak är ju hur mycket håller Ianonne igen nu när han är klar med Ducce och redan har nytt kontrakt.......
Kanske blir superbowling och Petrux tar hem det!
En sak är ju hur mycket håller Ianonne igen nu när han är klar med Ducce och redan har nytt kontrakt.......
Kanske blir superbowling och Petrux tar hem det!
Kul med Rossi i pole. Igen! Imorrn får vi se om han har fördel av alla starter han tränade igår, hoppas hoppas.
Ja, han har järnkoll på förare och team och känner direkt igen alla på banan. Men själva hojdelen, körningen alltså, är det förståeligt lite sämre med, dock inte så att det stör mig. Hur mycket hoj har han kört egentligen?
Jag förstår ironin, men jag tycker det är kul att höra Tobbes instick från de banor han tävlat på. Hur många hundratals (tusentals?) varv har han inte lagt just på LeMans? Kanske lite neggo nu, men jag tycker man kunde dämpa Niko som ofta kommer in på sina em-bravader och sin instruktörs-status.
Jag har varit här i tjugo år och jag har aldrig sett något liknande. Stället är nästan fullpackat och klockan är 06.45...
Kul med Rossi i pole. Igen! Imorrn får vi se om han har fördel av alla starter han tränade igår, hoppas hoppas.
Jag förstår ironin, men jag tycker det är kul att höra Tobbes instick från de banor han tävlat på. Hur många hundratals (tusentals?) varv har han inte lagt just på LeMans? Kanske lite neggo nu, men jag tycker man kunde dämpa Niko som ofta kommer in på sina em-bravader och sin instruktörs-status.
Lorenzo kan nog vara den som har mest tur av alla idag. Tänk om hans hoj hade havererat under racet istället.
Samma tanke och en krasch där hade nog kunnat stoppa honom som vissa verkar önska.
Jo jag håller inte på lorenzo men jag skulle inte vilja vara utan honom för han höjer nivån på mgp med sina utklassningar.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|