Hur höjer det nivån? Gapen blir till tråkiga race.
Han höjer ju ribban så dom andra får jobba hårdare för att hänga på. Allt handlar ju inte om att det ska vara snyggt på tv.
Hur höjer det nivån? Gapen blir till tråkiga race.
Han höjer ju ribban så dom andra får jobba hårdare för att hänga på. Allt handlar ju inte om att det ska vara snyggt på tv.
tråkig raacing . jojuste!
Gissar att den var till mig så jag svarar...
Gapet i detta fallet blev ju för att Rossi föll bort. Knappast pga Lorenzos fenomenala körning och utklassning.
Jösses vad Yamahan går! Blir inte tydligare än sista kurvan ut på start/mål. Även om Marc hade bättre ingång och spår blir han omkörd som det var olika klasser.
Han blev ju omkörd för att hans framhjul lyfte och antiwheelie kicka in och saktade ner hojen.
Hur lyckad de klanta till omstarten så här? Tyckte de att det var en bra plan att sätta ett fönster på 60 sek? Som gjort för kaos. Undrar vad som händer i omstarten med så många från depån...
Jo jag håller inte på lorenzo men jag skulle inte vilja vara utan honom för han höjer nivån på mgp med sina utklassningar.
Han visade idag varför han är en vinnare, fast alla såg väl att han fick hjälp av marques... Rossifansens buande är otroligt osportsligt.
Edit:Frågan är om det inte är en teammiss då Rossi också sprängde sin motor.
Han visade idag varför han är en vinnare, fast alla såg väl att han fick hjälp av marques... Rossifansens buande är otroligt osportsligt.
Edit:Frågan är om det inte är en teammiss då Rossi också sprängde sin motor.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|