Blir lite förvånad av att ett inbitet Rossi fan jämför en eventuell VM-titel till Rossi med Haydens, han har ju faktiskt kört jävligt bra i år.
- - - Updated - - -
Blir lite förvånad av att ett inbitet Rossi fan jämför en eventuell VM-titel till Rossi med Haydens, han har ju faktiskt kört jävligt bra i år.
De hade de, 4p. Men det va jäkla kul att de hände nått. Tyckte att det va kul, även om jag inte hade gråtit om Jlo drog i backen.. Spänning är sunt/osunt.. Hoppas dock så innihelvete-jävla-jätte-mycket att Rossi tar en tistel i år även om den är lite lik haydens, så har han varit jävligt stark Multikompitent förare den där guuuben
Ånä!
Jag tycker att han har gjort sig så jäkla förtjänt av en ev titel i år. Ända sen han kom tillbaks till Yamaha har han arbetat sig närmare toppen för varje år tills han nu, med några få steg kvar, står överst i näringskedjan.
Ni som är Lorenzo fans.. Tycker ni Rossi gjorde fel att parkera vid sidan/strax framför Lorenzo i träning 4?
Lorenzo jävligt snabb när det går så pass bra för honom som det gör.
Du menar när han kraschade förra racet? Han är värd en ny kruka, så långt kan ja sträcka mig
Han kanske har alla växlarna neråt? De där lådorna är ju inte som gathojarnas.
Movistar Yamaha’s Valentino Rossi fell during a post race test in Aragon, reporting slight pain in his right arm but deemed OK.
Shit, illa för de fortsatta chanserna att störa Lorenzo. Oj, det må jag säga var en överraskning, körde han också på Michelin-gummi? Jag trodde kanske inte att Rabat skulle finna sig tillrätta så snart (om ens någonsin) på en MotoGP-maskin, tänk så lite man egentligen kan utläsa av prestationer i lägre klasser...Rossi drog i backen rejält under dagens Michelintest. Skadeläget är osäkert, men kommer helt klart att påverka de kommande racen. Fotpinne genom armen är sällan skönt.
Tito Rabat åkte 1.49-tider under sina första trettio varv på en MotoGP-hoj. Stark debut av någon som aldrig kört något häftigare än en gat-600.
Vem är det som kör med nr 6?
När är den bilden tagen, han kraschade väl aldrig under träningen?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|