Tredje sektorn, förvisso men ändå! En riktigt bra insats av Geten och i eftermiddag fanns inte mer att krama ur Hondan än vad MM presterade. Sunt resonemang av pöjken i intervjuerna, blir spännande i morgon. Igen.Var fan hittade han den farten i sista sektorn
Tredje sektorn, förvisso men ändå! En riktigt bra insats av Geten och i eftermiddag fanns inte mer att krama ur Hondan än vad MM presterade. Sunt resonemang av pöjken i intervjuerna, blir spännande i morgon. Igen.
Känns som att michelin har börjat hitta lite rätt eller är det den europeiska luften! Hojarna upplever jag definitivt som stabilare än i de tre inledande racen, inga framhjulssläpp till höger och vänster, bådar gott trots allt
Känns som att michelin har börjat hitta lite rätt eller är det den europeiska luften! Hojarna upplever jag definitivt som stabilare än i de tre inledande racen, inga framhjulssläpp till höger och vänster, bådar gott trots allt
Det var bara den europeiska maten de inte fixade.
Det var bara den europeiska maten de inte fixade.
Jag hejar på MM, men gillar Rossi också. Hoppas att det går bra för Vinales, tycker han har kört riktigt bra i år!
Hoppas att Lorenzo vurpar på första varvet... Jävla röv är han...
Verkar vara väldigt dimmigt för tillfället så tiderna flyttas fram tills dimman lättat och det är säkert att köra!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari