No1 skrev:*Manuell växel låda....................
No1 skrev:Har faktiskt köpt en Logitech ratt/pedaler...
Jag har oxå en Logitech ratt till Pcn men jag tror inte den funkar till PS2 tyvärr
det skulle man kanske ha tänkt på när man köpte den..
Fuskis!No1 skrev:Har faktiskt köpt en Logitech ratt/pedaler...
Patrik,
SWT Racing...
Är man riktigt skärpt finns det tiondelar att vinna med manuell låda. Bl.a för att du kan dra mycket längre på varje växel.No1 skrev:Tror inte att manuell vxl låda ger något mer än en högre svårighets grad, men tanken är att alla skall kämpa på lika villkor...
Patrik,
SWT Racing...
På de flesta bilspel jag kört så kan en manuell växellåda ta bort ngra extra sekunder från tiden om man växlar rätt. Själv tycker jag också att det blir enklare i kurvorna när man växlar själv.No1 skrev:Tror inte att manuell vxl låda ger något mer än en högre svårighets grad, men tanken är att alla skall kämpa på lika villkor...
Patrik,
SWT Racing...
No1 skrev:Det kommer inom kort en riktig Grand Turismo 4 challenge med trevliga priser av anledning av en ny film och på grund av detta skulle jag/SWT Racing vilja se om det finns några förare av kaliber här på Sporthoj.com-
*Arkade mode...
*Nürburg ring...
*Subaru impreza Cusco version...
*Manuell växel låda...
*Däck soft...
*målsätning under 7 minuter!!
Lycka till & bild på bedriften önskas...
Patrik,
SWT Racing...
Sundance Kid skrev:Tractionkontroll får man välja själv eller???
morlock skrev:Är man riktigt skärpt finns det tiondelar att vinna med manuell låda. Bl.a för att du kan dra mycket längre på varje växel.
Så var det åtminstone i GT3 där det i princip var ett måste att köra med manuell låda på licenserna för att bräcka guldet.
Inte bara känns, man får det svart på vitt när man jagar en spökbil. Speciellt när man drar efter rakorna och man ser hur mycket en bra växling gör.Tysken skrev:Ja visst känns det som man vinner en del på manuell låda.
morlock skrev:Inte bara känns, man får det svart på vitt när man jagar en spökbil. Speciellt när man drar efter rakorna och man ser hur mycket en bra växling gör.
No1 skrev:Du ser, min uppfattning om dig verkar stämma...
Patrik,
SWT Racing...
Dweezil skrev:7,27 med min lilla Nissan Fairlady som har 924Hk och pissgrepp på första försöket
Edit: 7,10 på andra
Sundance Kid skrev:du är med på att det finns vissa regler va??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|