No1 skrev:Kan man inte...
Patrik,
SWT Racing...
Precis, jag förstår inte varför alla tjatar om att det inte skulle gå för..
No1 skrev:Kan man inte...
Patrik,
SWT Racing...
Henken78 skrev:Motorbromsa har jag inte heller nåt problem med, inte med manuell låda iallafall. Däremot tycker jag dom flesta bilar även bakhjulsdrivna typ M5 är grymt understyrda. Man kan inte direkt gasa till och få ut dom på feta ställ. Såvida man inte får ett kast i 150+
Men spelet överlag ger jag ett bra betyg.. Ha det bra allihopa. Nu ska jag gå och spela lite mer....
Ringo skrev:Något som skulle vara mycket intressant är om Polyphony (Gran Turismo-seriens utvecklare) skulle göra ett mc-spel. Men då får jänkarna ta hand om ljudet, eftersom japaner verkar totalt inkompetenta med att få bilarna att låta som något än dammsugare (trots allt skryt om riktiga inspelningar). Jämför NFS:U2 och GT4...
TotalSatan skrev:Kolla här .. Grand Turismo fast med hoj !
Hade 1:an innan .. faktiskt jävligt kul att pilla med hojarna.
Har inte kört 2:an än dock.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=26359
Gå in på Riding Spirits offeciella sida och kolla in bågar och filmer ... verkar coolt !!
Ringo skrev:blablabla
Finns fler grejer som jag inte kommer på just nu. Annars gillar jag spelet.
/Fixade 100% i GT3
heimdal skrev:
jag fixade bara 99,6% i gt3 fixade inte guld på complex string å tahiti... Time Trial
Hallden2004 skrev:Måste man gå guld på alla license test om man ska fixa 100%?
På varje bil under settings -> Driving AidsGustav1 skrev:Var stänger jag av antispinnfunktionen i GranTurismo-mode?
Kay skrev:Jag kan inte motorbromsa, ligger jag i 6an i 300 så kan jag växla ner ända till ettan och den rullar på som vanligt bara på varvstoppet helatiden... Nån inställning?
Kör alltid manuellt.
Maveriq skrev:Funderar starkt på att köpa spelet, men en liten fråga bara. Finns det några styling funktioner så som kjolpaket och liknande eller är det pure racing från början som gäller?!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|