En vacker dag måste man ju ta sig dit. Där behöver man nog inte leta särskilt länge för att få nya coola vinklar på bilderna..
Jag tror att Easton vinner i år igen.
Du lär inte få stå någonstans utan att bli ivägjagad.
En vacker dag måste man ju ta sig dit. Där behöver man nog inte leta särskilt länge för att få nya coola vinklar på bilderna..
Jag tror att Easton vinner i år igen.
Jag förlåter dig! Kom och heja i depån i sommar så får du kaffe!
helvete jag missade sändingen imorse, och det imorrn står ju som bil, fast fan vet
Jag förlåter dig! Kom och heja i depån i sommar så får du kaffe!
Lovar runt och håller tunt. Var är min tröja?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3753827&postcount=20
Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig?Var var du i höstas då??? Är man så himla gammal som jag så är minnet kort! Så, vil man ha sin tröja så får man komma fram med en kulhammare, knacka undertecknad LÄTT i skallen och säga "Hej, det är jag som är Rolle Rotax. Jag vill ha kaffe och tröja".
Annars blir det nog inget
Kom igen i vår!
Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig?
Jojo, jag exemplifierade bara lite!Fast nu är nog adressen: Sleven i Glasrikets huvudstad.
Det var ju jag som blev lovad en tröja.
Jag har 2 st Mozztröjor, fina att bära i depån , en till kval och en till race, Jorpeströjorna är numera trasorVar var du i höstas då??? Är man så himla gammal som jag så är minnet kort! Så, vil man ha sin tröja så får man komma fram med en kulhammare, knacka undertecknad LÄTT i skallen och säga "Hej, det är jag som är Rolle Rotax. Jag vill ha kaffe och tröja".
Annars blir det nog inget
Kom igen i vår!
Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig?
Fast nu är nog adressen: Sleven i Glasrikets huvudstad.
Jag har 2 st Mozztröjor, fina att bära i depån , en till kval och en till race, Jorpeströjorna är numera trasor
Du borde banne mig få spons från dom, med tanke på vilken reklam du gör för deras förmåga att få fram brev å paket med alla möjliga konstiga adresser påPosten? Det kôstar juh!
Du lär inte få stå någonstans utan att bli ivägjagad.
En röd och en svart jue, jag sta.... fick dom av dig, jag gillar stuket på dom, FC MOZZTVÅ???? Hur f-n gick det till? Att dom var attraktiva visste jag men två??? Vems har du snott? För inte skulle väl jag slösa bort en extra på dig???
Fast förresten, det är du värd! Puss!
Har du flyttat??? Du finns iaf inte på angiven adress!! Vad är problemet? Paketet kom tillbaka!!!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari