Grand Prix Macau 2009

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
helvete jag missade sändingen imorse, och det imorrn står ju som bil, fast fan vet

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
helvete jag missade sändingen imorse, och det imorrn står ju som bil, fast fan vet

Tycker det varit bil* från Macau hela dagen på viasat motor men ingen motorcykel, är det någon som vet om det blir någon mc-sändning?

* I och för sig att helt OK att kolla på...

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Var var du i höstas då??? Är man så himla gammal som jag så är minnet kort! Så, vil man ha sin tröja så får man komma fram med en kulhammare, knacka undertecknad LÄTT i skallen och säga "Hej, det är jag som är Rolle Rotax. Jag vill ha kaffe och tröja".

Annars blir det nog inget:)
Kom igen i vår!
Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig? ;)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Var var du i höstas då??? Är man så himla gammal som jag så är minnet kort! Så, vil man ha sin tröja så får man komma fram med en kulhammare, knacka undertecknad LÄTT i skallen och säga "Hej, det är jag som är Rolle Rotax. Jag vill ha kaffe och tröja".

Annars blir det nog inget:)
Kom igen i vår!
Jag har 2 st Mozztröjor, fina att bära i depån , en till kval och en till race, Jorpeströjorna är numera trasor:yoparty

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig? ;)

Posten? Det kôstar juh!:tummenner

Fast nu är nog adressen: Sleven i Glasrikets huvudstad.:fakta

Det var ju jag som blev lovad en tröja.

Jamen facktiskt tycker jag att du får vara LITE mer aktiv och idka lite uppsökande verksamhet för att få din tröja. Förresten skulle du väl få kaffe åxå?

Jag har 2 st Mozztröjor, fina att bära i depån , en till kval och en till race, Jorpeströjorna är numera trasor:yoparty

TVÅ???? Hur f-n gick det till? Att dom var attraktiva visste jag men två??? Vems har du snott? För inte skulle väl jag slösa bort en extra på dig???

Fast förresten, det är du värd! Puss!:krama

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
TVÅ???? Hur f-n gick det till? Att dom var attraktiva visste jag men två??? Vems har du snott? För inte skulle väl jag slösa bort en extra på dig???

Fast förresten, det är du värd! Puss!:krama
En röd och en svart jue, jag sta.... fick dom av dig, jag gillar stuket på dom, FC MOZZ :D

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Fast nu är nog adressen: Sleven i Glasrikets huvudstad.:fakta

Det var ju jag som blev lovad en tröja.

Har du flyttat??? Du finns iaf inte på angiven adress!! Vad är problemet? Paketet kom tillbaka!!!

Bifogat

• PB300228.JPG
    PB300228.JPG
    107.6 KB · Visningar: 46
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping