Falafelbabianen
Pessimist (Leg)
Varför vill man ha en kamphund?
/bort/[/IMG]
Respeckt?
Jag skulle annars gissa på att w-t bruden dras med hunden som hennes pojkvän, som nu avtjänar ett fängelsestraff för ett brott han begått i H A, skaffat.
Varför vill man ha en kamphund?
/bort/[/IMG]
Underbart!
Kanske får jag oväntad användning av min elpistol. Om gangsterjycken ens nosar på mitt ben så....BZZZZZZ!!!!
Moget att posta en bild på en död hund...
Fördomarna duggar lika tätt som vanligt på SH, allting är sig likt
Skulle vi bara skriva vettiga saker så skulle det bli bra tomt här...I agree.
Alltså, allvarligt.
/bort/
3. Varför låter moderatorerna en sån här tråd fortgå?
Jag föreslog ju det häromdagen men han var inte så tänd på den idén. Vem skulle läsa hans blogg t.ex.?I agree.
Alltså, allvarligt.
2. Nyteknik, skaffa dig en blogg där du får den uppmärksamhet som du så gärna vill ha.
Mmmm... Har du sett Nytekniks OT-trådar senaste veckan? Värre än vanligt!Skulle vi bara skriva vettiga saker så skulle det bli bra tomt här...
Precis som att blogga är 2007 - var det inte så han sa NT?Den här diskussionen är ju såååå 2007
Vem som helst fattar väl att det inte är hundarna
som är problemet!!!!1111 ucko
Fy f*n. Vad är det? En stackars tax som blivit ihjälbiten av en white trash-hund?"Självmordsbombarhund försökte utföra sitt illdåd, dold i en gigantisk bajspåse.. Kampfhunden Schtiig lyckades dock hålla allmänheten på avstånd"
Bravo Schtiig!
Nyteknik börja åka hoj o änga dig inte åt så mycket saker som du inte har en aning om. Kan du inget om hundar så ge fan att slänga ur dig saker som du gör. Har både hundintresse och hojintresse, möter dagligen en massa fördomar och okunskap om båda dessa intressen av idioter som tror sig veta allt, men i själva verket fått all fakta genom aftonblaskan eller skvallerkärringarna i området. Så sluta häng med dem och åk hoj istället. Men känner du att du ändå måste yttra dig så se fan till att lära dig mera och verkligen lära känna dessa djur som du utalar dig om.
Jag känner mig skyldig...Precis som att blogga är 2007 - var det inte så han sa NT?
Har köpt mig en pitbull/dogo undrar hur jag ska få den till en kamphund, vilken träning rekomenderas osv?
- (kanske även skogturken?)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |