Grattis Sverige!

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Rojalismen vandrar vidare :banana

kyss1_600093q.jpg

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Seså, iväg och ladda ned lite u(pp)hovsrättsskyddat material istället och hävda att det är en rättighet. :lol

Här vill jag att vi som glädjs åt brudparets lycka och monarkins framtid huserar :krama

(Du får gärna starta en egen tråd om det är så)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Seså, iväg och ladda ned lite u(pp)hovsrättsskyddat material istället och hävda att det är en rättighet. :lol

Här vill jag att vi som glädjs åt brudparets lycka och monarkins framtid huserar :krama

(Du får gärna starta en egen tråd om det är så)

Det är två människor jag inte känner eller gillar som gifter sig för mina pengar. Förstår inte hur i helvete det kan vara någonting att fira. Ifall man är emot monarkin som alla demokratiskt lagda människor utan någon sorts diagnos bör vara så står det ju för ungefär allting som är fel i världen. Och ifall man är rojalist så kan man ju tycka att hon ska ge fan i att gifta sig med nån jävla bonde från ockelbo.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Jag tror den här tråden kommer att spåra ur. Man kan tycka vad man vill om monarkin. Låt paret glädjas över bröllopet. Låt andra vanliga människor också glädjas med dem. Monarkins vara eller ickevara kan vi hålla till en annan tråd.

Grattis Victoria och Daniel :tummenupp

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
haha, kungar i världen, kungar förr i tiden hade en större insikt i hur saker skulle styras, ex. när de gck i krig, men det finns säkert en mening med att det är så.

Du menar så... jo fast nu har vi ju det så mkt sämre med Kalle som visar upp sig som ett av landets ansikten utåt, ute o steker BMW i rondeller o allt vad det var.. Bättre var det med Hagbard som var ute o veva! ;)

Men alltid kul att se hur åsikterna skiljer sig åt, sitter definitivt inte i position att säga vad som är rätt eller fel och har för övrigt inget intresse av det heller :tummenupp

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Du menar så... jo fast nu har vi ju det så mkt sämre med Kalle som visar upp sig som ett av landets ansikten utåt, ute o steker BMW i rondeller o allt vad det var.. Bättre var det med Hagbard som var ute o veva! ;)

Det är väl inte sämre direkt, möjligen lite trist att benämningen kung inte riktigt kommer till sin rätt.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...