gpf skrev:Den har man ju lurat i lite folk
Går även under namnet sperm shot.
"Sperm shot" , borde den inte kallas "cum shot" .
gpf skrev:Den har man ju lurat i lite folk
Går även under namnet sperm shot.
Sergeant skrev:"Sperm shot" , borde den inte kallas "cum shot" .
Lisa skrev:Låter som du har druckit den en del *vilken kass humor man börjar få såhärdags*
Lisa skrev:Låter som du har druckit den en del *vilken kass humor man börjar få såhärdags*
Thundercat skrev:man kan ju börja ana oråd....
Mattiaz skrev:Lauders är en av mina favoriter, så också Red label....
Sedan har vi ju Dullamore Dew, och de jag har hemma nu på hyllan nu, 12 årig Glenfiddich och 16 årig Lagavulin (smakar Ekfat så det dryper om det...) Båda single malt såklart
Chivas Regal 12 årig är fin också, men jag har för mig jag smakade 18åringen hos en polare, och den var väldigt mild för att vara så gammal
Sergeant skrev:Hur konstigt det än må låta så är jag faktiskt nykter. Men att nivån på humorn sjunker så här dags har du rätt i .
Lisa skrev:Visst sjunker den en aning när man blir trött såhär på kvällskvisten, men vad skyller man på mitt på dagen? Hmm får fundera under nattens sömn, sov gott...
McB skrev:Jag hoppas innerligen att du inte blandar fin maltwhisky med cola?
Sergeant skrev:Mjauuuu Mjauuuu Mjauuuu
Zigge skrev:Jägermeister och Red Bull.
Jaja, för de som inte provat låter det skit, för de som tröttnat på det låter det skit men jag tycker faktiskt att det är gott.
Acrid skrev:Det finns mååånga som gör det...
Inte jag ..jag gillar inte whiskey..jo efter 2 glas vin, 4 öl, en drink så går cola å whiskey bra...
McB skrev:Eftersom vi ändå är inne på ämnet whisky, så får jag väl rada upp några av mina favoriter. Varunummer på Systembolaget står inom parentes.
Prisklass "normal"
Lagavulin 16 Years (#400)
Laphroaig 10 Years (#571)
McCleod's Islay 8 Years (#476)
Glengoyne 10 Years (#416)
Oban (#467)
Bowmore 12 Years (#433)
Part Nan Angelen 24 Years (#80724 beställningsvara)
Prisklass "inte normal":
Longmorn Glenlivet 1955 (just denna finns ej på bolaget, men väl andra från samma destilleri)
Ardbeg 27 years (#70247 beställningsvara)
Vi får se vad som medhavs till Örebro i sommar. Något från denna lista blir det med all säkerhet.
McB skrev:Jag vet att det finns många som blandar tex. JD med cola, och det kan jag förstå, för det tar bort den hemska smaken. Men att blanda maltwhisky med cola är som att... ja... jag hittar faktiskt ingen bra liknelse, men det borde i alla fall räknas som den 8:e dödssynden.
Sergeant skrev:Ta för all del gärna med dig en Ardbeg 27år , aldrig smakat den och den har ju ett rykte om sig att vara gudomlig .
Thundercat skrev:ja, för man får inte förstöra colan
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |