Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Vill bara meddela att jag försökte räkna dom som betalat men tabbade bort mej vi 315 pocket bikes. Så nu lär jag leta reda på mej själv :hej
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Uppdaterat på

www.cuihan.com

Det som står på betalda listan är de som BANKEN har rapporterat till mig. Det dröjer upp till 4 arbetsdagar innan jag har kvitton framför mig. Räkna med att komma upp samma kväll.

Har du betalat över INTERNET, fixa ett kvitto genom banken så jag kan lägga dig på listan.

Ungefär 150 personer har rapporterats till mig genom bankerna. DEt har kommit in ungefär 850 000:- kronor totalt till konton. Intresset var från början c. 550 CIG14 = 1 mille plus c.100 andra hojar till ett värde av c. 250 000:-

Det visar att c 70% av de första intresserade har betalat för sina hojar. Det innebär att vi möjligen tar in fler intresserade för att fylla containers. :tummenupp
 
Last edited:

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
fax skrev:
Va vad ???? en sån som vi ska köpa ??? vad vad berätta :hihi

Japp, hojjen som likar r1: an fick vi se på Freestylefestivalen. 402 meter avverkades på mer tid än vad man orkar räkna till :gnissla

Jag tror att det var en LY-CIG12, men jag är inte helt 100.
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Sam skrev:
Uppdaterat på

www.cuihan.com

Det som står på betalda listan är de som BANKEN har rapporterat till mig. Det dröjer upp till 4 arbetsdagar innan jag har kvitton framför mig. Räkna med att komma upp samma kväll.

Har du betalat över INTERNET, fixa ett kvitto genom banken så jag kan lägga dig på listan.

Ungefär 150 personer har rapporterats till mig genom bankerna. DEt har kommit in ungefär 850 000:- kronor totalt till konton. Intresset var från början c. 550 CIG14 = 1 mille plus c.100 andra hojar till ett värde av c. 250 000:-

Det visar att c 70% av de första intresserade har betalat för sina hojar. Det innebär att vi möjligen tar in fler intresserade för att fylla containers. :tummenupp

Börjar bli lite orolig att min betalning muppade sig på något viss, satte in på $ kontot(men använde föreningsparbanken), de har inte skickat tillbaka pengarna till mig än så de borde ha kommit in. Satte in dem den 26 så det har gått ganska många dagar. Går och kollar på banken imorgon igen.
 

Robban_R1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Tidaholm
Hoj
Kawasaki ZX6R -95
Hej
Vadå fixa kvitto ifrån banken om du har betalat via Internet ?

Detta begriper jag inte.

Enligt banken skulle jag bara skriva ut betalningshistorik.
Detta skulle vara en godkänt kvitto enligt dom.

Samt du måste ju även se vem pengarna har kommit ifrån.
Då jag har skrivit Namn och personnummer medmera.

Hoppas på svar.
Mvh
Robert
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Kricke skrev:
Japp, hojjen som likar r1: an fick vi se på Freestylefestivalen. 402 meter avverkades på mer tid än vad man orkar räkna till :gnissla

Jag tror att det var en LY-CIG12, men jag är inte helt 100.

VA ! Gör dom inte strippen på låga 11:eek:r !! :D

Hallå 3,5 hk, det är leksaker vi beställer inga "riktiga" minimotos. Men med lite enkla moppeknep så har man säkert en 6 hästars motor, samma som på de som dom hyr ut och det räcker för att latja lite på en minimotobana.
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Robban Gpz600R skrev:
Hej
Vadå fixa kvitto ifrån banken om du har betalat via Internet ?

Detta begriper jag inte.

Enligt banken skulle jag bara skriva ut betalningshistorik.
Detta skulle vara en godkänt kvitto enligt dom.

Samt du måste ju även se vem pengarna har kommit ifrån.
Då jag har skrivit Namn och personnummer medmera.

Hoppas på svar.
Mvh
Robert
Internet betalningshistorik dyker upp en gång i månaden. TA en skärmdump om du inte vill bråka med banken. DE skall skicka ett kvitto om du vill. :tummenupp
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Sam skrev:
Jag väntar på besked från banken. Har du betalat över internet får du ta skärmdump och maila till:
stiernhufvud@glocalnet.net

:tummenupp

Sam, hur känns det nu när du går till banken, slår in koden, begär konto uppgift och får en liten vit lapp där det står: Saldo 850.000:- lär väll kännas ganska gött för tillfället va? ;) :tuttar
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
*Foxen* skrev:
Sam, hur känns det nu när du går till banken, slår in koden, begär konto uppgift och får en liten vit lapp där det står: Saldo 850.000:- lär väll kännas ganska gött för tillfället va? ;) :tuttar

Fixar det över internet. Det är bara siffror :7peta

Sadam skrev:
Vill bara meddela att jag försökte räkna dom som betalat men tabbade bort mej vi 315 pocket bikes. Så nu lär jag leta reda på mej själv :hej

Jag slog ihop listan hittils: 369 hojar. Bara lika många att skriva in imorgon och i övermorgon :huvet
 

Mickez

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
minimoto
SAM har PM:at dig och har fått ett läskvitto som säger att du har sett det men varför får jag inget svar eller rättare sagt varför kommer inte mitt namn med på betalningslistan? betalade i fredags så nog har du fått pengarna eller? har även pm:at dig mina uppgifter som man oxå skulle göra.

Ett svar skulle iaf ge mig lite ro?!?! :confused:
 
Last edited:

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Mickez skrev:
SAM har PM:at dig och har fått ett läskvitto som säger att du har sett det men varför år jag inget svar eller rättare sagt varför kommer inte mitt namn med på betalningslistan? betalade i fredags så nog har du fått pengarna eller? har även pm:at dig mina uppgifter som manoxå skulle göra.

Ett svar skulle iaf ge mig lite ro?!?! :confused:
Jag skrev in kvitton från i torsdags just ikväll. Ditt kvitto kommer säkert snart. Vi kör först när alla kvitton från bankerna har kommit på plats. :tummenupp
 

FleXusRR

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Höganäs
Hoj
Suzuki sv 650
Sam skrev:
Jag skrev in kvitton från i torsdags just ikväll. Ditt kvitto kommer säkert snart. Vi kör först när alla kvitton från bankerna har kommit på plats. :tummenupp

När uppdaterar du listan nästa gång då???
Jag betalde i torsdags och har inte kommit in där än heller..
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
FleXusRR skrev:
När uppdaterar du listan nästa gång då???
Jag betalde i torsdags och har inte kommit in där än heller..
Jag uppdaterar varje kväll. Det fanns kvitton från 24 oxå ikväll. Prata om SPEEEEED med svenska banker. :huvet
Eller det kanske är POSTEN som sniglar :brinnerup
 
Last edited:

FleXusRR

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Höganäs
Hoj
Suzuki sv 650
Sam skrev:
Jag uppdaterar varje kväll. Det fanns kvitton från 24 oxå ikväll. Prata om SPEEEEED med svenska banker. :huvet
Eller det kanske är POSTEN som sniglar :brinnerup

Oki håller mig lugn tills imorgon kväll då...
Man vill ju knappast gå miste om detta tillfället pga en dum liten skitsak när man väl kommit så här långt. :gnissla
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top