fax
Ny medlem
akesson6 skrev:Vad menas med fyllnadsin?
Det står på betalda listan.
Att du inte har betalat tillräckligt mycket och att du måste betala in lite till tror jag
akesson6 skrev:Vad menas med fyllnadsin?
Det står på betalda listan.
Viffer skrev:Aj aj aj, såg R1 kopian på Lunda under sffestivalen...
Den gick ju skitslött
TA BORT MIG FRÅN INTRESSELISTAN!!!
fax skrev:Va vad ???? en sån som vi ska köpa ??? vad vad berätta
Sam skrev:Uppdaterat på
www.cuihan.com
Det som står på betalda listan är de som BANKEN har rapporterat till mig. Det dröjer upp till 4 arbetsdagar innan jag har kvitton framför mig. Räkna med att komma upp samma kväll.
Har du betalat över INTERNET, fixa ett kvitto genom banken så jag kan lägga dig på listan.
Ungefär 150 personer har rapporterats till mig genom bankerna. DEt har kommit in ungefär 850 000:- kronor totalt till konton. Intresset var från början c. 550 CIG14 = 1 mille plus c.100 andra hojar till ett värde av c. 250 000:-
Det visar att c 70% av de första intresserade har betalat för sina hojar. Det innebär att vi möjligen tar in fler intresserade för att fylla containers.
Kricke skrev:Japp, hojjen som likar r1: an fick vi se på Freestylefestivalen. 402 meter avverkades på mer tid än vad man orkar räkna till
Jag tror att det var en LY-CIG12, men jag är inte helt 100.
twinner skrev:När kommer min betalning upp
Får man nåt svar på sitt PM med beställningsuppgifter?
Internet betalningshistorik dyker upp en gång i månaden. TA en skärmdump om du inte vill bråka med banken. DE skall skicka ett kvitto om du vill.Robban Gpz600R skrev:Hej
Vadå fixa kvitto ifrån banken om du har betalat via Internet ?
Detta begriper jag inte.
Enligt banken skulle jag bara skriva ut betalningshistorik.
Detta skulle vara en godkänt kvitto enligt dom.
Samt du måste ju även se vem pengarna har kommit ifrån.
Då jag har skrivit Namn och personnummer medmera.
Hoppas på svar.
Mvh
Robert
Sam skrev:Jag väntar på besked från banken. Har du betalat över internet får du ta skärmdump och maila till:
stiernhufvud@glocalnet.net
*Foxen* skrev:Sam, hur känns det nu när du går till banken, slår in koden, begär konto uppgift och får en liten vit lapp där det står: Saldo 850.000:- lär väll kännas ganska gött för tillfället va?
Sadam skrev:Vill bara meddela att jag försökte räkna dom som betalat men tabbade bort mej vi 315 pocket bikes. Så nu lär jag leta reda på mej själv
Jag skrev in kvitton från i torsdags just ikväll. Ditt kvitto kommer säkert snart. Vi kör först när alla kvitton från bankerna har kommit på plats.Mickez skrev:SAM har PM:at dig och har fått ett läskvitto som säger att du har sett det men varför år jag inget svar eller rättare sagt varför kommer inte mitt namn med på betalningslistan? betalade i fredags så nog har du fått pengarna eller? har även pm:at dig mina uppgifter som manoxå skulle göra.
Ett svar skulle iaf ge mig lite ro?!?!
Sam skrev:Jag skrev in kvitton från i torsdags just ikväll. Ditt kvitto kommer säkert snart. Vi kör först när alla kvitton från bankerna har kommit på plats.
Jag uppdaterar varje kväll. Det fanns kvitton från 24 oxå ikväll. Prata om SPEEEEED med svenska banker.FleXusRR skrev:När uppdaterar du listan nästa gång då???
Jag betalde i torsdags och har inte kommit in där än heller..
Sam skrev:Jag uppdaterar varje kväll. Det fanns kvitton från 24 oxå ikväll. Prata om SPEEEEED med svenska banker.
Eller det kanske är POSTEN som sniglar
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |