Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

låDan

nybörjare
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Tollered
Hoj
1100rw-93 "kamphoj"-inlöst Husa FS650-såld :(
betalda-listan uppdateras just nu ser ja,nu e man med i matchen :fyllisar
Vi verkar bli en hel del :tummenupp
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
17 av 31st G2'or betalda hitills ser jag.. :)

Vore kul att veta hur många procent som betalat hitills, men jag antar att sam postar nåt när han får tid.
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Någon som kan sidan till england där man kunde handla reservdelar osv. Någon som vet vart man kan köpa större förgasare och annat roligt till de små kinahojarna? :yoparty
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
ursäkta att jag skriver detta igen, men gör det så att man kan vara säkrare på att det uppmärksammas... Sam, om vi behöver fler som köper en hoj för att fylla på en container, kan vi som beställt redan få beställa en till hoj iaf?
 

Fox 2

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
kx 125 -04
Vet någon var man kan hitta biliga däck till dem? har bara hittat kvalitets däck för 1000 kr st. Man har ju ingen lust att köpa däck för hela hojens värde. Så någon som vet var man hittar slicks, rengdäck och dubdäck till dem med ett vätigt pris?
 

Therudeboy

Guest
Fox 2 skrev:
Vet någon var man kan hitta biliga däck till dem? har bara hittat kvalitets däck för 1000 kr st. Man har ju ingen lust att köpa däck för hela hojens värde. Så någon som vet var man hittar slicks, rengdäck och dubdäck till dem med ett vätigt pris?





Gå in på maxat´s butik i sthlm och köp däck för runt 600:- www.maxat-racing.com
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
foxen:

är det inte ganska elakt mot dom som står på reservlistan om man gör på det sättet ?

..Dock så är det ju helt klart lockande att köpa en CIG14B också..
 

Cartis

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Lite smått och gott
Dom där som w-motorracing beställer, är det likadana grejor? är dom lika stora? (hur stora ungefär är dom förresten) och vad är garantin att man får grejorna?
 

stefan.n

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Ingen
Över 500 hojar som är betalade ser jag nu. För dem som är intresserade.

Jag är med intresserad av en till om jag får chansen, SAM.



Vänligen Niklas.



EDIT: Oj! Fel-konto, detta är en väns konto.
Det är jag som är Akrylamid.
SAM, PM'a gärna mig (Akrylamid) om jag får chansen att betala en till :).

Mvh.
 

Solo

Burna dååå
Gick med
14 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
såld
Om någon har ångrat sig och inte har betalt sin pocketbike :) , skulle jag kunna ta den pocketbiken istället :banana . PMA mig om det finns någon över som inte är betalad.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
GlennB skrev:
Här är en ebayannons där killen har riktigt stora bilder på en G2'a...
Haha, ja jag förstår varför folk klagar på att de är långsamma. Kolla bara in specs'n :p

Key Features
Model: 49cc Gas Power Super Pocket bike
Product dimension: 1290 x 580 x 850mm, Larger than mini bike
lights Signal, Brake, Head ^^ for your safety
MAX Speed" 30 m/h
......
( http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...34&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores )

Förresten, hittade även någon pryl på "maxat butiken" sidan som kallades för Gas Box, vad är detta?

Bild: http://www.maxat-racing.com/Acsud/030123.014.jpg
 

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Spiken skrev:
Förresten, hittade även någon pryl på "maxat butiken" sidan som kallades för Gas Box, vad är detta?
Bild: http://www.maxat-racing.com/Acsud/030123.014.jpg

Hämtat från Maxats forum:
"Tänkte försöka förklara gasboxens funktion. Det är alltså en cylinderformad burk som man monterar med slang rakt ner genom insuget. Den samlar upp tryck i form av luft och bensinångor då du släpper gasen. När du sedan sen gasar igen så uppstår ett sug och denna blandning av luft och bensinångor trycks in i motorn vilket ger lite extra smet!"
 

Mika

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Karlstad
Hoj
ZX6R
Undrar lite om alla frågetecken på "betalda listan". Jag skrev inte alla färger på bankkvittot utan skickade med det i PM:1 (som man skulle göra), kommer du att gämföra alla PM med bankkvittona, Sam? :va

Edit: Nån som vet var man får tag på dubbisar till dom små liven eller måste man sitta och skruva i femtioelva skruvar själv?
 
Last edited:

T-Sp00N

Fuk dat lol
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle!
Hoj
-07 Ttiumph 675 & -01 F4i (crounch crounch)
den där gas box lät som en mysig sak...måste införskaffa mig en sån omedelbart!!
 

Therudeboy

Guest
Mika skrev:
Undrar lite om alla frågetecken på "betalda listan". Jag skrev inte alla färger på bankkvittot utan skickade med det i PM:1 (som man skulle göra), kommer du att gämföra alla PM med bankkvittona, Sam? :va

Edit: Nån som vet var man får tag på dubbisar till dom små liven eller måste man sitta och skruva i femtioelva skruvar själv?




Dubbade däck finner du på www.maxat-racing.com Dock så tror jag han enbart gör detta på vintern så det går nog inte fixa nu.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Har lite frågor ang G14E:
Den måste ju vara bra liten och även mindre än en Polini moto???

Om jag kollat rätt så är den bara 38 hög medans en Polini är 45-46cm hög, det innebär att det blir fan så mycket jobbigare att sitta på den äne en polini eller?
Även dimensionen på däcken e ju annorlunda, oftast används väl 6,5" och på dessa sitter det 10" vilket jag tror skulle göra den annorlunda i hantering än en Polini, vad tror ni???
 

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Delar!

Vill bara ännu en gång påminna er som köper dom här cyklarna att det är leksaker och inga riktiga Minimoto.(Duger gott som depå leksak) Jag fick idag en komplett reservdelsprislista till motorerna på dom, och är det så att intresset kommer kvarstå med att hålla dom vid liv så kommer jag ev. lägga upp ett litet lager för dom som vill. :rolleyes:
MVH Anders Gull / www.maxat-racing.com
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top