Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Wiee!

602 st på betalda listan!! *imponerad*
Måste vara nåt sorts världsrekord, i mass-snabb-beställning! :D

Sam å ni andra som kör detta rejs! :Bugar to a job welll done!

:banana
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
jag är också ngrymt imponerad att betalningsmoralen är hög, erfarenheten från tidigare liknande saker säger att MÅNGA "försvinner" när det kommer till betalningen..

Kanske beror på att folk generellt sett är lite äldre här, plus att det är en rätt låg kostnad om man jämför med en riktig MC och dess försäkring ;)
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Damn, det finns en kille som beställt som heter Rossi i efternamn, avundsjuka...
 

hbg_speedster

Galen sporthoj.com medlem
Gick med
4 Jul 2003
Ort
helsingborg-ekeby
Hoj
BMX
tjena, är intresserad av att köpa en minimoto.. men undrar bara: där står "leverans i skåne" , är det hem till en eller är det någon hamnstad ???. mvh /oskar
 

sweedan

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
nyköping
Hoj
yamaha yzf1000R-96
hbg_speedster skrev:
tjena, är intresserad av att köpa en minimoto.. men undrar bara: där står "leverans i skåne" , är det hem till en eller är det någon hamnstad ???. mvh /oskar
:kocko prova att läsa lite så står det klart och tydligt ca 200 ggr att det är FÖRSENT att beställa :kocko
 

DIIAZ

:)
Gick med
9 Feb 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Röd R6
ni som jag som köpt minisarna i sthlm ...

har ngn nått tips var man kan provköra dom
:banana
 

zacka

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Ort
sthlm
Hoj
mini moto
Hej SAM
Nu har Banken sabbat alltihopa för mig
Jag va förbi där idag för o se vad det är som händer med min insättning
så säger de till mig att pengarna har tyvär kommit tillbaks till banken, dvs att insättningen är ej utförd :(
Så nu gäller det för mig att åka till sthlm central o ta ut de pengarna o sen föra över de till dig till det bank giro nr som du angav
men problemet är att de stgänger om ca 1 timme o det finns inte en chans i hela världen att jag hinner o göra det :(

Innebär det att det är kört nu för mig att få hem mopparna
eller hinner jag sätta in de på måndag ?

Är så besviken på föreningssparbanken att de inte kunde kontakta mig om att pengarna inte sattes in

BTW, har försdökt att ringa dig till mobilen ett antal gånger men fick aldrig svar då jagville ha ditt BG konto för jag hade ingen dator

skulle du kunna ringa mig på 0709-562903 så kan vi söta det den vägen istället för via forumet

Mvh zacharia
zacka
 

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Stuvsta/Huddinge/sthlm
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
DIIAZ skrev:
ni som jag som köpt minisarna i sthlm ...

har ngn nått tips var man kan provköra dom
:banana


Noop jag har ingen aning , det är väl bara att vänta tills vi har fått hem dom små rackarna :)

ps. kul att det är ett par tjejjer som köpt minisar också :)
 

DIIAZ

:)
Gick med
9 Feb 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Röd R6
fax skrev:
Noop jag har ingen aning , det är väl bara att vänta tills vi har fått hem dom små rackarna :)

ps. kul att det är ett par tjejjer som köpt minisar också :)


vi tjejer kommer nita er på bana :yoparty
 

colik

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Umeå
Hoj
CBR 600 mod
zacka skrev:
Vad då kolla med din bank
Jag knallade bara in till Föreningssparbanken i sthlm o satte in pengarna på ditt Dollar konto
överföringen gick som den ska och de har mina person uppgifter
De har inte heller kontaktat mig angående några förseningar osv...
Jag har kvittot här som jag tänker scanna in o maila över det till dig
kan du PM´a mig din mail

Nu har det alltså gått en vecka utan att mitt namn är med :(

Mvh zacka

fick inte heller nåt besked om försening men ringde idag och bad dom kolla upp vad som gått fel och betalningen hade inte fungerat så jag bad dom föra tillbaka pengarna och satte över pengar via bankgirot istället..ring banken....
 

zacka

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Ort
sthlm
Hoj
mini moto
colik skrev:
fick inte heller nåt besked om försening men ringde idag och bad dom kolla upp vad som gått fel och betalningen hade inte fungerat så jag bad dom föra tillbaka pengarna och satte över pengar via bankgirot istället..ring banken....

Men mitt problem är att jag inte har ett konto på föreningssparbanken o de kan inte föra över de
så jag blir tvungen att åka just där jag satte in de o hämta ut de, sen sätta in de på hans bankgiro konto

Är så förbannad :4skrika att de inte hör av sig trots att jag gav de mitt tel nr ifall det blev nåt strul, så man hinner fixa det på ett annat sätt
Nu är banken stängd o öppnar inte först på måndag igen o då är det kanske föresent för mig att sätta in de :huvet :(

SAM, kan du inte vänta med beställningen tills på måndag kväll så jag hinner föra över pengarna till dig eller så beställer du iaf så sätter jag in de på måndag oavsett ?
ring mig gärna så jag vet så vi slipper snacka via forumet
mitt tel nr är 0709-562903

Mvh zacka
som hatar föreningssparbanken
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
zacka skrev:
Men mitt problem är att jag inte har ett konto på föreningssparbanken o de kan inte föra över de
så jag blir tvungen att åka just där jag satte in de o hämta ut de, sen sätta in de på hans bankgiro konto

Är så förbannad :4skrika att de inte hör av sig trots att jag gav de mitt tel nr ifall det blev nåt strul, så man hinner fixa det på ett annat sätt
Nu är banken stängd o öppnar inte först på måndag igen o då är det kanske föresent för mig att sätta in de :huvet :(

SAM, kan du inte vänta med beställningen tills på måndag kväll så jag hinner föra över pengarna till dig eller så beställer du iaf så sätter jag in de på måndag oavsett ?
ring mig gärna så jag vet så vi slipper snacka via forumet
mitt tel nr är 0709-562903

Mvh zacka
som hatar föreningssparbanken

Varför pröjsaru inte hos den banken du har konto hos?

//Noby
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
NOBY skrev:
Varför pröjsaru inte hos den banken du har konto hos?

//Noby

Varför inte vänta på en ny Hitler innan vi beställer. Ungefär så lång tid känns det som det kommer ta. Alla skulle betalat i måndags och bestämt ,modell,antal och färg. Men sen finns det vissa som är retards och inte verkar klara av detta. Det här drabbar ca 600 andra personer, vi måste vänta på våra minikina pga er geeks. :huvet
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Maxxi skrev:
Varför inte vänta på en ny Hitler innan vi beställer. Ungefär så lång tid känns det som det kommer ta. Alla skulle betalat i måndags och bestämt ,modell,antal och färg. Men sen finns det vissa som är retards och inte verkar klara av detta. Det här drabbar ca 600 andra personer, vi måste vänta på våra minikina pga er geeks. :huvet

Sen finns det vi som betalade redan förra veckan och fortfarande inte finns med på listan... ska det skitas i oss med eller?
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
DreeTman skrev:
Sen finns det vi som betalade redan förra veckan och fortfarande inte finns med på listan... ska det skitas i oss med eller?
nejdå,,men finns ju vissa som inte fått tummen ur än och betalat in. sen om betalningen misslyckades så är det ju inte erat fel. Inte så jag menade :tomten
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top