Chefen Alabama skrev:Damn, det finns en kille som beställt som heter Rossi i efternamn, avundsjuka...
:kocko prova att läsa lite så står det klart och tydligt ca 200 ggr att det är FÖRSENT att beställa :kockohbg_speedster skrev:tjena, är intresserad av att köpa en minimoto.. men undrar bara: där står "leverans i skåne" , är det hem till en eller är det någon hamnstad ???. mvh /oskar
Kricke skrev:Javisst, Jag är snabb också..
DIIAZ skrev:ni som jag som köpt minisarna i sthlm ...
har ngn nått tips var man kan provköra dom
fax skrev:Noop jag har ingen aning , det är väl bara att vänta tills vi har fått hem dom små rackarna
ps. kul att det är ett par tjejjer som köpt minisar också
Benny busee skrev:Är det nån som vet hur många hk cig14e har?
e det tre siffrigt?
DIIAZ skrev:vi tjejer kommer nita er på bana
zacka skrev:Vad då kolla med din bank
Jag knallade bara in till Föreningssparbanken i sthlm o satte in pengarna på ditt Dollar konto
överföringen gick som den ska och de har mina person uppgifter
De har inte heller kontaktat mig angående några förseningar osv...
Jag har kvittot här som jag tänker scanna in o maila över det till dig
kan du PM´a mig din mail
Nu har det alltså gått en vecka utan att mitt namn är med
Mvh zacka
colik skrev:fick inte heller nåt besked om försening men ringde idag och bad dom kolla upp vad som gått fel och betalningen hade inte fungerat så jag bad dom föra tillbaka pengarna och satte över pengar via bankgirot istället..ring banken....
zacka skrev:Men mitt problem är att jag inte har ett konto på föreningssparbanken o de kan inte föra över de
så jag blir tvungen att åka just där jag satte in de o hämta ut de, sen sätta in de på hans bankgiro konto
Är så förbannad att de inte hör av sig trots att jag gav de mitt tel nr ifall det blev nåt strul, så man hinner fixa det på ett annat sätt
Nu är banken stängd o öppnar inte först på måndag igen o då är det kanske föresent för mig att sätta in de
SAM, kan du inte vänta med beställningen tills på måndag kväll så jag hinner föra över pengarna till dig eller så beställer du iaf så sätter jag in de på måndag oavsett ?
ring mig gärna så jag vet så vi slipper snacka via forumet
mitt tel nr är 0709-562903
Mvh zacka
som hatar föreningssparbanken
NOBY skrev:Varför pröjsaru inte hos den banken du har konto hos?
//Noby
Maxxi skrev:Varför inte vänta på en ny Hitler innan vi beställer. Ungefär så lång tid känns det som det kommer ta. Alla skulle betalat i måndags och bestämt ,modell,antal och färg. Men sen finns det vissa som är retards och inte verkar klara av detta. Det här drabbar ca 600 andra personer, vi måste vänta på våra minikina pga er geeks.
nejdå,,men finns ju vissa som inte fått tummen ur än och betalat in. sen om betalningen misslyckades så är det ju inte erat fel. Inte så jag menadeDreeTman skrev:Sen finns det vi som betalade redan förra veckan och fortfarande inte finns med på listan... ska det skitas i oss med eller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|