Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Ort
dedu
Hoj
no
PenDragon skrev:
Fan, nu får man ju nästan lite ångest att man varit tämligen inaktiv på sporthoj.com de senaste månaderna och totalt missat detta... :| Får verkligen hoppas det blir ytterligare en beställning i vinter / vår.

Varför vänta så länge :D verkar vara massa (+jag) som är intresserade och vill ha "minimotos" (CIG-12/G2), kanske går att hitta någon som kan dra hem en extra container? :Bugar
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
det tvivlar jag mycket starkt på att den har..

Men jag skulle vara lika glad för det, känns klart säkrare att blanda i tanken.
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Färger..

Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.

De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.

Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller. :)

Är det en specialdeal för mastodontordrar månne? :va

Yess snart är det dags för oss också! :tummenupp
 

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Stuvsta/Huddinge/sthlm
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
DaGaz skrev:
Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.

De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.

Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller. :)

Är det en specialdeal för mastodontordrar månne? :va

Yess snart är det dags för oss också! :tummenupp

Jag hade beställt en colourcombination blå/svart/vit hmmmm undrar vad man får om det är som du säger ?
fast det spelar väl inte så mycket roll vilken färg man får egentligen , det finns ju sprayfärg om man vill ändra på den själv :tungan funderar själv på att motivlacka min med airbrush :yoparty
 

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Ort
11XXX
Hoj
säxsäxsti
sam en uppdatering skulle inte kännas helt fel.

Har ordern gått iväg?
Har allt gått bra?
Nått specielt från fabriken? har dom kommenterat våran über feta mega beställning.
Har dom sagt nått om levereansdatum eller när hojarna står på båten?.
Nått annat kul du har att säga ?

dags att uppdatera www.cuihan.com kanske ?. står fortfarande att folk kan betala in till kontot. (det kan man väl ej?)

mvh apbot.
 

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Stuvsta/Huddinge/sthlm
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
apbot skrev:
sam en uppdatering skulle inte kännas helt fel.

Har ordern gått iväg?
Har allt gått bra?
Nått specielt från fabriken? har dom kommenterat våran über feta mega beställning.
Har dom sagt nått om levereansdatum eller när hojarna står på båten?.
Nått annat kul du har att säga ?

dags att uppdatera www.cuihan.com kanske ?. står fortfarande att folk kan betala in till kontot. (det kan man väl ej?)

mvh apbot.

Håller med , uppdatering önskas både här och på cuihan :Bugar
 

Söder

Köra på 2 hjul, varför?!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Nånstans....
Hoj
R1 -02 **SÅLD** Suzuki GSR 600 -07
Perfekt Sam!!!
Fan va sugen jag är på att få hem dom nu...
VILL ÅKA!!!! :yoparty
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
DaGaz skrev:
Lite konfunderad på färgerna.. Enligt information vi har fått från tillverkaren så går det endast att beställa i: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart.

De bilder som finns är dekaltrimmade eller specialfärger.

Hur har ni (SAM & kompani) hanterat detta? Vi har fått in många beställningar på de kombinationer som är namngivna på cuihan. Men vi kan ju inte beställa dessa, utan det är ovan färger som gäller. :)

Är det en specialdeal för mastodontordrar månne? :va

Yess snart är det dags för oss också! :tummenupp

Du skall inte sälja våra färger i egen regi :fatta! Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism :7peta

Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen :D
 

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Stuvsta/Huddinge/sthlm
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Ehh läste på cuihan lite , vadå ingår verktyg div delar ,till varje hoj eller blir det en låda som vi alla får dela på ??

Läste hos nån annan tillverkare att depåstöd ingick , gäller det på våra också tror du ?
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
fax skrev:
Ehh läste på cuihan lite , vadå ingår verktyg div delar ,till varje hoj eller blir det en låda som vi alla får dela på ??

Läste hos nån annan tillverkare att depåstöd ingick , gäller det på våra också tror du ?
Vi får se när grejerna kommer. Det är inget stort och dyrt utan lite grejer som man kan ha nytta av 50 mil hemifrån mitt i natten om hojen lägger av. :yoparty
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Sam skrev:
Vi får se när grejerna kommer. Det är inget stort och dyrt utan lite grejer som man kan ha nytta av 50 mil hemifrån mitt i natten om hojen lägger av. :yoparty


Vem befinner sig 50mil hemmifrån på en minimoto mitt i natten? :va :D

Men tror du depåställ medföljer? :7peta
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Sam skrev:
Du skall inte sälja våra färger i egen regi :fatta! Vi har deal som fabriken har inte haft med någon innan. Det är det som kallas för professionalism :7peta

Du kan ju alltid hänvisa de som vill ha dessa färger till oss. Nästa drive blir i januari / februari, lagom till säsongen :D

Jo, jag misstänkte det :gnissla

Problemet är att folk har på egen hand hittat till "era färger" och jag har inte reflekterat över det faktum att de inte går att beställa för oss "Svensson". :va

Nåväl vad är väl en bal på slottet.. hade inte blandat mig i ett eget gruppköp om man hade fått plats på ditt. Sen när det blev platser över här var vi mitt upp i vårt.. :3freak

Bara jag får hem leksakerna så skall jag sluta grina - jag lovar :)
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Han verkar sälja addresser til lsidor som säljer billiga minimotos hahahaha.
 

Söder

Köra på 2 hjul, varför?!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Nånstans....
Hoj
R1 -02 **SÅLD** Suzuki GSR 600 -07
BillS skrev:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11329&item=7100492245&rd=1

Kan nån vara snäll att förklara för mig? Fattar jag fel elelr är detta SUPERBILLIGT?
Står ju längre ner i texten...
.........................................
Im selling information to 15 companies where you can buy mini moto bikes & scooters for under £100.
Make money by buying these great mini bikes and selling them on ebay.
...............................................

Han säljer ENBART information om VAR du kan köpa billiga minimotos.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top