Mac
Ny medlem
Sam skrev:Jag har PMat dig. Erbjudandet står kvar.
Just det, du kanske kan presentera ditt erbjudande här och se vad resten tycker?
MVH Mac
Sam skrev:Jag har PMat dig. Erbjudandet står kvar.
Du kan få 2500:- för min om du ordnar så jag kan hämta den i Sthlm eller närmare. Alltså 200:- för en 14E, borde bli lite slantar för den som vill ta på sig detta...Lartes skrev:Det är förkastligt, ska han tjäna typ 75000:- på att hjälpa oss?
Näää du försöker nog heldre jag själv, så får väll folk ersätta med vad ¨dom tycker att det va värt.
Kanske 50:- per moppe e rimmligare?
IRON MAN skrev:????Varför????
hompa skrev:Är det nån som är villig att ta på sig att ordna upp allt? Jag är då beredd att lägga ut en rimlig slant extra för att nån fixar allt.
på denna?? http://ybob.en.ec21.com/GC00442756/CA00520727/pocket_bike.htmlGlennB skrev:Jens: exakt alla dina frågor är besvarade på sidan som länkats ut flera gånger...
Lartes skrev:Det är förkastligt, ska han tjäna typ 75000:- på att hjälpa oss?
Näää du försöker nog heldre jag själv, så får väll folk ersätta med vad ¨dom tycker att det va värt.
Kanske 50:- per moppe e rimmligare?
Jens_von_Helvette skrev:tja..
blev kanske lite intresserad av en 14e.
men hur stor är dom egentligen?? typ längd, höjd, sitt höjd?
och däckens dimensioner då?? om man skulle "råka" börna sönder ett vart finns det att få tag i??
finns det bilder på 14 e i olika färger?
//jens
Nu hamnade priset iof på 2290:- med avgifter och frakt men 3000 är för mycket håller med...Maxxi skrev:Japp precis så jag menar,,på zatzys hemsida står det att tex e14 modellen kommer hamna på 2150kr plus någon hundring i frakt. Att priset sedan stigit till 3000kr när så många vill beställa låter inte rimligt! ca 150 har beställt.
Vi säger 2200kr st *150st är 330.000kr
Pris av riskok.enligt Mac 3000kr *150st är 450.000kr
Vinst för detta arbete blir 120.000kr nä då beställer jag hellre själv!
Maxxi skrev:Japp precis så jag menar,,på zatzys hemsida står det att tex e14 modellen kommer hamna på 2150kr plus någon hundring i frakt. Att priset sedan stigit till 3000kr när så många vill beställa låter inte rimligt! ca 150 har beställt.
Maxxi skrev:Japp precis så jag menar,,på zatzys hemsida står det att tex e14 modellen kommer hamna på 2150kr plus någon hundring i frakt. Att priset sedan stigit till 3000kr när så många vill beställa låter inte rimligt! ca 150 har beställt.
Finns det någon som kan specificera vad "ALLT" innebär? Vi är villiga att ställa upp.hompa skrev:Sam
Kan du ta på dej allt då? så klart mot en ersättning. det är nog en hel del jobb med allt men det vet du nog redan. Mvh Daniel
Sam skrev:Finns det någon som kan specificera vad "ALLT" innebär? Vi är villiga att ställa upp.
Sam skrev:Min fru kommer från Shanghai med Kinesiskt universitetsutbildning på import o export samt kontakter (syrra + ett stort exportföretag) i Shanghai. Hon kan fixa ALLT i exportfrågor från Kina. Skall det fixas rätt måste INCOTERM bl.a. följas. Finns det intresse att ta hem rubbet, kan vi fixa det på ett smidigt sätt. Nu pratar jag inte om att göra pengar på det, utan att fixa det billigast möjligt. Fraktkontakter är bra o ha i Sverige ändan. Det har inte vi.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|