*Foxen* skrev:undrar samma sak jag också! när ska pengarna pungas ut och hur är det med service delen? någon som kan svara på detta??
www.minibike.se har reservdelar..
*Foxen* skrev:undrar samma sak jag också! när ska pengarna pungas ut och hur är det med service delen? någon som kan svara på detta??
skicka ett PM till Mac.. så ska då han ta å fixa det..SNOW skrev:Tjena.. skriv gärna upp mig på intresselistan, fattar inte hur f..n man gör!!! Skulle vilja ha 2st ly-cig14e (röda) Johan var namnet, Snow är mitt nick...
stinsen skrev:Någon som har koll på vad hojarna väger?
Max vikt för att skicka med Bussgods är 40 kg
Räknat på kartongens volym och då under 40 kg blir frakten 283.-
KaZ skrev:
enligt listan så ere nu 323 små hojjar som vill köpas!
overkligt mycke!
tjo
fax skrev:Jag tycker att någon borde sammanställa listan i helgen så att man får se hur många som vill ha hojar och hur många som ska till respektive städer eller nåt ?
vore inte det en jättebra idè ?
fax skrev:Frågan är hur många som verkligen är på , och hur många som kommer att hoppa av ??
Coola Ola skrev:Har du läst tråden? Kolla här, på denna sida finns alla som skickat intresseanmälan till Mac http://wb275134.bahnhofbredband.se/
fax skrev:Tagga ner cool-ola jag har läst den lista och jag finns inte med på den ännu , alltså finns det säkert fler som ska läggas till på listan ?
Mac har nog en lång lista att sammanställa , men han har ju hela heeeelgen på sig
fax skrev:Tagga ner cool-ola jag har läst den lista och jag finns inte med på den ännu , alltså finns det säkert fler som ska läggas till på listan ?
Mac har nog en lång lista att sammanställa , men han har ju hela heeeelgen på sig
RookieSM skrev:Är ni säkra på att ni vill ha snöskotern? Efter att ha sett Scrapheap Challenge på Discovery när de skulle bygga snöskotrar är jag ytterst tveksam till att den funkar, möjligtvis om det är 5 cm snö sen sjunker den bara igenom, för liten bäryta mot snön. Om den orkar kommer den bara stå och spinna.
Det är vad jag tror alltså.
Jens_von_Helvette skrev:är det nån som vet hur det gått för dom som beställde på zatzy??
skulle va kul å veta hur det gått för dom..
//jens
Peter 80 skrev:Finns det plats kvar för en till?
Hur många dollars ska in på kontot?
Har skickat PM till Mac, är det via honom man
får bekräftelse..?
Missa beställningen på zatzy, verkade grymt krångligt där
Pocket bike
( Model Number : LY-CIG14E ) (blå)
MVH Peter!
NOBY skrev:14E går ej 70km/h ... det e feltryckt tyvärr
//Norbert
Biturbo skrev:Jag har hyffsat koll på snöskotrar och hur de fungerar. Jag kan med ganska stor säkerhet säga att det enda stället den där kommer fungera på är ett hårt/packat underlag med max 10 cm nysnö på..
Detta förtar ju dock inte coolhetsfaktorn på den..
Riskok skrev:Den gör mellan 65-70 km/h enligt Zhu.
MVH Patrik
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari