ConfuseD
Numera Körkortslös.
Hoppas du med kontot är en ärlig kille, om alla som beställt än så länge betalar in så blir det nästan en miljon.
ConfuseD skrev:Hoppas du med kontot är en ärlig kille, om alla som beställt än så länge betalar in så blir det nästan en miljon.
ConfuseD skrev:Hoppas du med kontot är en ärlig kille, om alla som beställt än så länge betalar in så blir det nästan en miljon.
Clifton skrev:Du har en poäng där.
Med så mycke pengar på sitt konto vet man inte ens hur den ärligaste personen tänker.
Hur kan vi höja säkertheten egentligen på pengarna vi skickar.
Flyer skrev:Yep, skickade ett pm före lunch (kl 11:16) och jag finns ännu inte med på ovan nämnda lista, men en sammanställning efter helgen vore fint. Och naturligtvis en efter sista betalningsdag så man vet vilka som verkligen är med på tåget... (eller i det här fallet - båten)
Riskok skrev:He He jag kan inget om snöskotrar men jag beställde en för färgen :kocko
Hoppas att det du säger är lite fel Annars så får man väl köra med den på sommaren.
MVH Patrik
BlueNinJa skrev:e det kört att skriva upp sig på listan nu? har varit borta såg denna först idag
Mac skrev:Jag måste ju hinna med att GÅ I SKOLAN också
Men nu ska jag lägga in dom (nya) som är intresserade.
MVH Marcus
tack och bockWebspy skrev:*PM:a Mac din beställning !
Flyer skrev:Jaja, det är lugnt. Nu ska vi inte hetsa upp oss - det var inte menat som kritik. Jag ville bara tala om att listan inte uppdateras i realtid och jag använde mitt fall som exempel. Jag tror de flesta uppskattar det arbete ni lägger ner, så fortsätt och gör ert jobb i er takt. Med två månaders leveranstid finns det ingen anledning till att jäkta.
BlueNinJa skrev:såg du min beställning klämmer du in den ? annars kan ju ju låta mig veta
mvh // Teddy
Mac skrev:Håller på. 60 PM före dig =)
Mac skrev:
BillSkullman skrev:Fan va många det blir
Skoj!
Ere fler än ja som ska ha denna till i vinter?
http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00550573/Snow_Scooter.html
Måste ju bli minst 5 för ja måste ha en!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|