Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Neeej jag vill ju ha en hoj! Ingen som har ångrat sig i sitt köp av någon liten minimoto, eller någon som kanske vill överlåta sin beställning?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
SV Per skrev:
Med tanke på allt arbete som Sam & Mac lägger ner på det här, så tycker jag att det är toksnålt att inte "överbetala" lite. :arsele

Och du vet hur mycket vi har betalt in eller? Uttala dig inte om något du inte vet.....Jag skrev 247dollar för hojen sen är det våran ensak hur mycket vi vill betala extra! Givetvis håller vi med om att de ska få några kronor för besväret.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Satte in 260 dollar skulle betalt 247 allt annat kändes snålt.

Hoppas dom kommer innan jul :tomten

Last edited:

crasypete

Pete82
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
gpz 900 fighter
nu har man satt in pengarna.. ´men de va slite problem med det jag fick inte sätta in några växlade (USD) derekt på ett svenskt konto för banken.. så jag satte in de på postgiro i svenska kr hoppas att det går bra ändå!! e det någon annan som gjort samma sak och vet med sig att det funkar??????????
jag e lite orolig hehe

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Hoj
KTM525EXC -04
Maxxi skrev:
Och du vet hur mycket vi har betalt in eller? Uttala dig inte om något du inte vet.....Jag skrev 247dollar för hojen sen är det våran ensak hur mycket vi vill betala extra! Givetvis håller vi med om att de ska få några kronor för besväret.

Jag uttalar mig om vad jag vill, och du skrev, jag citerar "Så har du fått in 247$ ska du vara nöjd! thats the deal!". Kan man tolka det på mer än ett sätt??? :kocko

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
men buuhuh :( försent? Fan att jag inte såg detta tidigare. Skulle köpt 2 ev 3 LY-CIG14E ju.

edit: läste på sidan sista betalningsdag: 30 aug, försent fortfarande?

Last edited:

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
KalleKulspruta skrev:
men buuhuh :( försent? Fan att jag inte såg detta tidigare. Skulle köpt 2 ev 3 LY-CIG14E ju.

edit: läste på sidan sista betalningsdag: 30 aug, försent fortfarande?

JA helt rätt

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
minimoto

gå in på kirres.se/sh/ där går det att beställa minimoto :banana

spatten

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
R1
beställt 30

spoon skrev:
säg det till dom som har beställt 10 :banana
vi har beställt 30 st men vi e ju kompisar som gått ihop för de ska bli lite smidigare ,,, de e ju inte meningen att folk ska tjäna pengar på de här i första hand eller ,,, vi e väll entusiasmer ,,, hur nu fan man stavar de ordet ,, inte som jag gjorde iaf,,

Tycker vi drar ihop ett 14E mästerskap i vinter ,,, otrimmat orginal,,, jag kan nog ordna första tävlingen inomhus i ett glas lager i svenljunga ,, kan de va av intresse ,,, lovar inget men de kan väll inte vara en dum ide ,,, skiten kanske pajar så fort man tar ur den ur kartongen ,,, e de nån som har kört nåmn av den här modellen ,,, man kanske inte ska hoppas för mycke ,, kan ju alltid ställa den i vardagsrummeyt om den skulle vara för dålig,,, faan va häftig denna mass beställningen e ,, Eller e de bara ja som tycker de ? :tungan :rock

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
En blå
Maxxi skrev:
Nej vi har inte betalat för lite! Vi betalade in 247$ för en 14e modell! Och såg nu på mitt kvitto att avgiften hade de dragit från mitt konto vid sidan av när de gjorde överföringen. Så har du fått in 247$ ska du vara nöjd! thats the deal!

ps ,svara på mitt PM!

Är det så är det rätt. No problems amigo!

Krippa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
Speed Triple 955 -05
Då va de pröjsat....via internet så nåt superkvitto får man ju inte, men jag har skrivit namn o persnr. på inbetalningen plus att bekräftelsen e utskriven så de borde väl räcka. PM:at har jag gjort också. Nåt annat som behöver göras..Typ skicka en kopia på bekräftelsen till dig Sam??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM