braxter skrev:e det försent att köpa en kina hoj.
jag vet att jag e sent ute
braxter
JA det är försent
braxter skrev:e det försent att köpa en kina hoj.
jag vet att jag e sent ute
braxter
cool_adde skrev:Neeej jag vill ju ha en hoj! Ingen som har ångrat sig i sitt köp av någon liten minimoto, eller någon som kanske vill överlåta sin beställning?
taget!...inte. Du behöver väl inte två heller? du kan ju bara köra på en ju!spoon skrev:säljer mina 2 för 20000:-
SV Per skrev:Med tanke på allt arbete som Sam & Mac lägger ner på det här, så tycker jag att det är toksnålt att inte "överbetala" lite.
cool_adde skrev:taget!...inte. Du behöver väl inte två heller? du kan ju bara köra på en ju!
Maxxi skrev:Och du vet hur mycket vi har betalt in eller? Uttala dig inte om något du inte vet.....Jag skrev 247dollar för hojen sen är det våran ensak hur mycket vi vill betala extra! Givetvis håller vi med om att de ska få några kronor för besväret.
KalleKulspruta skrev:men buuhuh försent? Fan att jag inte såg detta tidigare. Skulle köpt 2 ev 3 LY-CIG14E ju.
edit: läste på sidan sista betalningsdag: 30 aug, försent fortfarande?
Göran skrev:JA helt rätt
KalleKulspruta skrev:Vad är rätt? Att det är försent eller att det inte är det?
vi har beställt 30 st men vi e ju kompisar som gått ihop för de ska bli lite smidigare ,,, de e ju inte meningen att folk ska tjäna pengar på de här i första hand eller ,,, vi e väll entusiasmer ,,, hur nu fan man stavar de ordet ,, inte som jag gjorde iaf,,spoon skrev:säg det till dom som har beställt 10
starholk skrev:gå in på kirres.se/sh/ där går det att beställa minimoto
Maxxi skrev:Nej vi har inte betalat för lite! Vi betalade in 247$ för en 14e modell! Och såg nu på mitt kvitto att avgiften hade de dragit från mitt konto vid sidan av när de gjorde överföringen. Så har du fått in 247$ ska du vara nöjd! thats the deal!
ps ,svara på mitt PM!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |