spatten skrev:vi har beställt 30 st men vi e ju kompisar som gått ihop för de ska bli lite smidigare ,,, de e ju inte meningen att folk ska tjäna pengar på de här i första hand eller ,,, vi e väll entusiasmer ,,, hur nu fan man stavar de ordet ,, inte som jag gjorde iaf,,
Tycker vi drar ihop ett 14E mästerskap i vinter ,,, otrimmat orginal,,, jag kan nog ordna första tävlingen inomhus i ett glas lager i svenljunga ,, kan de va av intresse ,,, lovar inget men de kan väll inte vara en dum ide ,,, skiten kanske pajar så fort man tar ur den ur kartongen ,,, e de nån som har kört nåmn av den här modellen ,,, man kanske inte ska hoppas för mycke ,, kan ju alltid ställa den i vardagsrummeyt om den skulle vara för dålig,,, faan va häftig denna mass beställningen e ,, Eller e de bara ja som tycker de ?
Mark skrev:Jag är lätt med!
Men på vilken planet ligger Svenljunga? många ljusår bort?
ja längtar oxå som fan! vill rejsa o börja knäskrapa !!!
Buss o kran alla andra
Slynix skrev:Någon som ska köpa en GS-307 istället för en GS-311?
Börjar bli lite sugen på en GS-307 men vet inte..
verkar vara lite finare saker i den men finns ju iof inte 100cc
tips?
Pasi skrev:Nothing beats cubic inches! Klart du oxå ska ha en 100cc.
Pasi skrev:Nothing beats cubic inches! Klart du oxå ska ha en 100cc.
spatten skrev:vi har beställt 30 st men vi e ju kompisar som gått ihop för de ska bli lite smidigare ,,, de e ju inte meningen att folk ska tjäna pengar på de här i första hand eller ,,, vi e väll entusiasmer ,,, hur nu fan man stavar de ordet ,, inte som jag gjorde iaf,,
Tycker vi drar ihop ett 14E mästerskap i vinter ,,, otrimmat orginal,,, jag kan nog ordna första tävlingen inomhus i ett glas lager i svenljunga ,, kan de va av intresse ,,, lovar inget men de kan väll inte vara en dum ide ,,, skiten kanske pajar så fort man tar ur den ur kartongen ,,, e de nån som har kört nåmn av den här modellen ,,, man kanske inte ska hoppas för mycke ,, kan ju alltid ställa den i vardagsrummeyt om den skulle vara för dålig,,, faan va häftig denna mass beställningen e ,, Eller e de bara ja som tycker de ?
Slynix skrev:Men det är ju tex ingen bakfjädring på den osv? eller är det skitsamma?
starholk skrev:gå in på kirres.se/sh/ där går det att beställa minimoto
Han menar nog att det kostar när han ska växla in pengarna sedan. Men då förstår inte jag en annan sak, kikar man på föreningsparbanken och deras säljkurser för USD:n så blir det nästan exakt 1900:- för 247$. Varför läggs det då på ytterligare en summa av 50:-? Blir ju en hel del pengar i slutändan om vi säger att vi minst är 200 betalande personer.Masterlord skrev:På www.cuihan.com står det "Be banken att räkna om beloppet till svenska kronor och lägg till växligskostnad!"
Växlingskostnaden blir väl när Sam växlar in alla pengar till dollar då?
Hur mycket ska man lägga extra då?
Jag menar, sätter jag in SEK på hans bankgiro är det ju ingen växlingskostnad.
Sam, hur menar du?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |