Det är förseeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!!!!!!!!!!!!!!!Zyphoon skrev:Vill bara höra, orkar inte läsa igenom. Är det försent att beställa en hoj?
Det är förseeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!!!!!!!!!!!!!!!Zyphoon skrev:Vill bara höra, orkar inte läsa igenom. Är det försent att beställa en hoj?
Men fy helvete, folk är fan inte riktigt kloka idag Kommer väl bli som i USA här inom en snar framtid, att det kommer finnas div. vapen i varje hem. Jag skulle iaf. inte tvekat på att skjuta om några idioter försökte sno/elda min hoj, förstår man inte skillnaden mellan ditt och mitt så saknar man allt vad människovärde heter i mina ögon Hoppas verkligen att hojen var försäkrad, för det är väl nästan bara att skrota nu?Dvdmaster skrev:Enda beviset...
bysze skrev:1.Clifton
2.Mechanic_D
3.Suki
4.WoX
5.Lam-Kaka
6. DisqoBizkit
7. BySzE
8.
9.
10.
walste skrev:Fan va trött ja blir
NOBY skrev:Men ta o skola upp dig lite eller något... här skriver jag då jag ser ingen mening att betala det dubbla för frakt och passar det alla att göra det så vad e problemet ...samt att det finns folk som beställt fler än 1 hoj .... :kocko
WebSpy: E din transport försäkrad på något sätt från götet till Sthlm?
//Noby
Novakovic skrev:Man kan köpa exakt sånna där minimotos i täby centrum eller på www.swedeport.se
:kocko
Webspy skrev:billigt o bra
Novakovic skrev:Man kan köpa exakt sånna där minimotos i täby centrum eller på www.swedeport.se
:kocko
El Presidente skrev:Har en liten tanke...
Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |