Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Dvdmaster skrev:
Enda beviset...
Men fy helvete, folk är fan inte riktigt kloka idag :huvet Kommer väl bli som i USA här inom en snar framtid, att det kommer finnas div. vapen i varje hem. Jag skulle iaf. inte tvekat på att skjuta om några idioter försökte sno/elda min hoj, förstår man inte skillnaden mellan ditt och mitt så saknar man allt vad människovärde heter i mina ögon :mad: Hoppas verkligen att hojen var försäkrad, för det är väl nästan bara att skrota nu? :( :(:(

Aja, back to topic again..

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
1.Clifton
2.Mechanic_D
3.Suki
4.WoX
5.Lam-Kaka
6. DisqoBizkit
7. BySzE
8. Sadam :hihi :tungan
9.
10.

Von Gordis

Nu med hjälmskrap!
Gick med
20 May 2003
Hoj
vfr 800 + cb 750 + minikina
1.Clifton
2.Mechanic_D
3.Suki
4.WoX
5.Lam-Kaka
6. DisqoBizkit
7. BySzE
8. Sadam :hihi :tungan
9. Von Gordis
10.
11.
12.

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Det är den gammla gammla den allra första vi drog upp. Nån som inte vaknat som dragit upp den igen antar jag

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Jag var på dragracing i tullinge idag och där fick jag se två stycken små kina-minimoto , sådana som vi ska köpa förhoppningsvis :) dom såg skitballa ut , okej inte samma finish eller kvalitet som på typ grc-mini , men dom såg helt okej ut , supercoola :tummenupp

såg även ett stånd som sålde något som såg ut som den där camomålade snöskotervarianten fast den här hade grovmönstrade hjul som var ca 40 cm breda, skitcool , har försökt hitta den på nätet men inte lyckats , tokstollarna sålde dom för 13 000 kr . :kocko

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
jag har säkert missat något, å frågan e säkert besvarad redan, men ja måste fråga för å va säker...

det är altså vanliga svenska kronor man ska betala in?? så man inte behöver växla te dollar först??

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
NOBY skrev:
Men ta o skola upp dig lite eller något... här skriver jag då jag ser ingen mening att betala det dubbla för frakt och passar det alla att göra det så vad e problemet ...samt att det finns folk som beställt fler än 1 hoj .... :kocko

WebSpy: E din transport försäkrad på något sätt från götet till Sthlm?

//Noby

Noby.

Som jag skrivit tidigare så är transporten försäkrad genom åkeriet....

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Reserv-delar...?

Har en liten tanke...

Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??
Bara för att nämna ett exempel, så skulle jag ju gärna vilja ha några stycken oljefilter, så jag kan byta efter jag "kört in" moppen jag införskaffat till min grabb.
:rolleyes:
Istället då för att beställa ifrån England (för det var väl därifrån man kunde ordna reservdelar framledes...?) så vore det fint ha några stycken redan hemma på plats s a s.

Saker som bromsgrepp, fotpinnar etc som man VET går sönder vid en marksyning kanske oxå vore idé att beställa i samband med vår mass-beställning...?!?

Vet inte hur det är med er övriga, men jag skjuter GÄRNA till ett par spänn så att jag kan få med ett par oljefilter, tändstift( är det vanliga standard-stift eller "Super-Chinese-deLux-Special"??) etc, dvs rena "förbruknings-matrial" som kommer att gå åt så slipper jag vänta xx antal veckor för de delarna att uppenbara sig ifrån England.

Nu skulle det förvisso medfölja vissa extra- delar till resp moppe, men är det någon som har koll på exakt VAD?

Kanske ngt för Sam att tala med moppe-tillverkarna om?

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
säxsäxsti
snälla kan någon admin ta och banna herr novakovic. han postar hur många onödiga inlägg och trådar som helst. han har typ varit i varje tråd på hela forumet och skrivit idiotiska saker,,

nog inte bara jag som börjar bli trött på honom

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
El Presidente skrev:
Har en liten tanke...

Då vi ändå SKA beställa, vore det inte idé att beställa ett GÄNG med div reserv-delar till de cyklar vi nu ska ha??

Håller med! några fler som är på? Sam, är det här något som du/ni skulle kunna tänka er att kolla upp och eventuellt kunna få med i beställningen? Men det är ju fullt förståerligt ifall ni känner att ni redan har lagt ner tillräkligt med tid och energi och känner att ni inte orkar dra en till lista på vilka som vill beställa lite extra tjaffs!! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...