Det är visst försent och beställa,tiden gick ut för en vecka sen.frekke skrev:Nejdå.. du har ett par dagar till på dig, kolla in http://www.cuihan.com för mer info.
Skynda o fynda!!!
Kosken skrev:Det är visst försent och beställa,tiden gick ut för en vecka sen.![]()
walste skrev:Men kan inte ALLA som har funderingar kolla in på www.cuihan.com ALLT står ju där
Kawwa skrev:När skall folk börja läsa !!!!
Loterus skrev:men dom checkar ju så klart av att du har betalat in genom att kolla om pengarna har kommit till kontot.. och först då kommer du med på betalt listan.. och om du sedan är med på betalt listan och vill hämta ut din hoj så räcker det väl att bara visa legg..
frekke skrev:Ja, det undrar jag med. Tråden är ju bara 96 sidor!
Kawwa skrev:har man intresse så har man !!! Det tog mig "bara" 1½ timme och läsa allt när jag började första gången jag såg denna tråd !!!! Men är man lat så behöver man bara läsa de 15 senaste sidorna för att fatta att man kan få ALL info. genom att gå till SAM:s hemsida, skapad enkom för denna deal.
marcus nilsson skrev:Men hur vet han att de som betalt med iban nr har betalt? (Om de inte skickar papperskvitti med posten eller fax????
Det enda han ser är ju att pengarna har kommit in på dollarkontot och ser han på kvittona vilken som betalt vad.
Med de som betalt med pg ser han viken som betalt på meddelandet så där ärdet lungt. Gör som ni vill men jag sparar iallafall mitt kvitto!
ZejtaN skrev:jag är Lite !!! irriterad, på någon på "www.kirres.se/sh" då min beställning där har blivit ersat med " det är för sent att beställa, reservlista kommer" - eller liknande ...
Ett mail/pm som förklarar varför hadde vart lite sjyst faktiskt. Då ordern på 3 stycken där var ämnad till mig och 2 kompisar...
Dvdmaster skrev:Nu blev väntan ännu längre, sedan några idiotiska ungdomar med invandrarbakgrund tände eld på min motard inatt.
Fan, måste bara skiva av mig. Dessa djävla invandrare![]()
(Finns bevis att det var invandrare)
spoon skrev:Fan att folk inte har bättre försig än att förstöra för andra!
Vill inte låta petig eller så men vad för bevis finns det att dom var invandrare? tappade dom sina utländska pass brevid hojen? Tror att det var svenska ungdomar som brände ner din hoj, sorry.![]()
Dvdmaster skrev:Enda beviset är min att min granne som såg ett invandrargäng, de hade en utlandskbakgrund, samt pratade något språk. grannen såg det (först när det började brinna) men vågade inte springa efter om de hade en pistol eller liknande.
EDIT: Men skit samma idioter var de iallafall, detta skall handla om pocket bikes mm. Skev bara av mig lite.
Dvdmaster skrev:Nu blev väntan ännu längre, sedan några idiotiska ungdomar med invandrarbakgrund tände eld på min motard inatt.
Fan, måste bara skiva av mig. Dessa djävla invandrare![]()
(Finns bevis att det var invandrare)
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |