Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Men hora också! Går det verkligen inte att beställa en fortfarande??? Jag betalar utan strul!

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Surt som fan, hoppas det går fler tåg! Jag var utan dator i 9 dagar och se vad konsekvenserna blir!

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Men hur vet han att de som betalt med iban nr har betalt? (Om de inte skickar papperskvitti med posten eller fax????
Det enda han ser är ju att pengarna har kommit in på dollarkontot och ser han på kvittona vilken som betalt vad.
Med de som betalt med pg ser han viken som betalt på meddelandet så där ärdet lungt. Gör som ni vill men jag sparar iallafall mitt kvitto!
Loterus skrev:
men dom checkar ju så klart av att du har betalat in genom att kolla om pengarna har kommit till kontot.. och först då kommer du med på betalt listan.. och om du sedan är med på betalt listan och vill hämta ut din hoj så räcker det väl att bara visa legg..

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Jag har bara ett foto på betalkvittot,hur ska jag gå till väga? vem vill ha mailet?och vart ska jag maila?

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
frekke skrev:
Ja, det undrar jag med. Tråden är ju bara 96 sidor!

har man intresse så har man !!! Det tog mig "bara" 1½ timme och läsa allt när jag började första gången jag såg denna tråd !!!! Men är man lat så behöver man bara läsa de 15 senaste sidorna för att fatta att man kan få ALL info. genom att gå till SAM:s hemsida, skapad enkom för denna deal.

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Kawwa skrev:
har man intresse så har man !!! Det tog mig "bara" 1½ timme och läsa allt när jag började första gången jag såg denna tråd !!!! Men är man lat så behöver man bara läsa de 15 senaste sidorna för att fatta att man kan få ALL info. genom att gå till SAM:s hemsida, skapad enkom för denna deal.

www.cuihan.com

Här är adressen för alla som ännu inte har sett den och förstått vad den kan vara till för !!!!!!!!

zacka

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
mini moto
När man betalar med IBAN så kan man också lämna ett medelande som konto ägaren får tillsammans med insättningen, i det medelande rutan skrev jag namn, person nr, vad jag hade beställt, hur många, färg osv..
så kvittot gäller också precis som på BG kontot
Anledningen till att SAM ville att folk ska betala till BG är pga allt strul med bankerna med hans svenska valuta konto .
så vi som betalat i IBAN kontot då gällde det dollar total pris och de som betalat eller ska betala via bankgiro kontot gäller de summor som står i hemsidan o detta pga att SAM måste föra över de pengarna till sitt dollar o konto o betala växlings avgift på det
det är därför priserna är lite högre nu när det är svenska kronor istället för dollar
hoppas ni förstog vad jag menar :)

Mvh zacka

marcus nilsson skrev:
Men hur vet han att de som betalt med iban nr har betalt? (Om de inte skickar papperskvitti med posten eller fax????
Det enda han ser är ju att pengarna har kommit in på dollarkontot och ser han på kvittona vilken som betalt vad.
Med de som betalt med pg ser han viken som betalt på meddelandet så där ärdet lungt. Gör som ni vill men jag sparar iallafall mitt kvitto!

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
jag är Lite !!! irriterad, på någon på "www.kirres.se/sh" då min beställning där har blivit ersat med " det är för sent att beställa, reservlista kommer" - eller liknande ...
Ett mail/pm som förklarar varför hadde vart lite sjyst faktiskt. Då ordern på 3 stycken där var ämnad till mig och 2 kompisar...

Therudeboy

Guest
ZejtaN skrev:
jag är Lite !!! irriterad, på någon på "www.kirres.se/sh" då min beställning där har blivit ersat med " det är för sent att beställa, reservlista kommer" - eller liknande ...
Ett mail/pm som förklarar varför hadde vart lite sjyst faktiskt. Då ordern på 3 stycken där var ämnad till mig och 2 kompisar...

Dem skiter nog rätt rejält i vad du beställer hos mig. Använder du ögonen så slipper du bli irriterad. Står klart och tydligt i tråden som finns i min sign att det är fullt. Du får hänga på beställningen i vår istället om det passar. :tummenupp

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Väntar redan på mina pocket bikes

Nu blev väntan ännu längre, sedan några idiotiska ungdomar med invandrarbakgrund tände eld på min motard inatt.

Fan, måste bara skiva av mig. Dessa djävla invandrare :mad:
(Finns bevis att det var invandrare)

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Airbus 321
Dvdmaster skrev:
Nu blev väntan ännu längre, sedan några idiotiska ungdomar med invandrarbakgrund tände eld på min motard inatt.

Fan att folk inte har bättre försig än att förstöra för andra!

Vill inte låta petig eller så men vad för bevis finns det att dom var invandrare? tappade dom sina utländska pass brevid hojen? Tror att det var svenska ungdomar som brände ner din hoj, sorry. :näsblod

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
spoon skrev:
Fan att folk inte har bättre försig än att förstöra för andra!

Vill inte låta petig eller så men vad för bevis finns det att dom var invandrare? tappade dom sina utländska pass brevid hojen? Tror att det var svenska ungdomar som brände ner din hoj, sorry. :näsblod

Enda beviset är min att min granne som såg ett invandrargäng, de hade en utlandskbakgrund, samt pratade något språk. grannen såg det (först när det började brinna) men vågade inte springa efter om de hade en pistol eller liknande.

EDIT: Men skit samma idioter var de iallafall, detta skall handla om pocket bikes mm. Skev bara av mig lite.

Slynix

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
CBR o minis
Dvdmaster skrev:
Enda beviset är min att min granne som såg ett invandrargäng, de hade en utlandskbakgrund, samt pratade något språk. grannen såg det (först när det började brinna) men vågade inte springa efter om de hade en pistol eller liknande.

EDIT: Men skit samma idioter var de iallafall, detta skall handla om pocket bikes mm. Skev bara av mig lite.

suck, jobbigt att sånt ska hända men det gör det ju alldeles för ofta :(

Coola Ola

Guest
Dvdmaster skrev:

Hata invandrare du men gör det i nån annan tråd än denna som handlar om minimoto gruppköp, inte huruvida nåt pundhuvud har eldat upp din hoj. Fast du kanske tyckte att tråden inte var tillräckligt lång?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...