gruppköp?

Mini Mulle

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Ort
stockholm/Haninge
Hoj
Orion 29 125cc (cross)
Tja, jag har missat dom senaste gruppköpen av minimoto hojjarna, är det ngt mer gruppköp på gång? är jäkligt intresserad isf. och vilka modeller gäller?
 

Coola Ola

Guest
Mini Mulle skrev:
Tja, jag har missat dom senaste gruppköpen av minimoto hojjarna, är det ngt mer gruppköp på gång? är jäkligt intresserad isf. och vilka modeller gäller?

www.cuihan.com
De har kontinuerligt gruppköp, dvs så fort de fyller en kontainer så tar de hem den.Verkar vara de mest seriösa av de företag som ordnar gruppköp (beställde själv därifrån). Sam här på sh.com är hjärnan bakom.

Ang. modeller så är väl den ballaste 14F från ovanstående. En kopia på nån polini-modell, ska tydligen gå ruskigt bra, uppemot 9 hästar original. Kostar dock lite mer än de andra.
 

Mini Mulle

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Ort
stockholm/Haninge
Hoj
Orion 29 125cc (cross)
Coola Ola skrev:
www.cuihan.com
De har kontinuerligt gruppköp, dvs så fort de fyller en kontainer så tar de hem den.Verkar vara de mest seriösa av de företag som ordnar gruppköp (beställde själv därifrån). Sam här på sh.com är hjärnan bakom.

Ang. modeller så är väl den ballaste 14F från ovanstående. En kopia på nån polini-modell, ska tydligen gå ruskigt bra, uppemot 9 hästar original. Kostar dock lite mer än de andra.


jag tackar för svaret, hade precis hittat Sams sida på pocketbike.nu :) det får bli en 14E, ska beställa imorgon :D
 

Coola Ola

Guest
Mini Mulle skrev:
jag tackar för svaret, hade precis hittat Sams sida på pocketbike.nu :) det får bli en 14E, ska beställa imorgon :D

Helt ok modell, har en sån själv. Öppnar man upp luftfiltret och höjer nålen ett snäpp går den riktigt bra. Mycket minimoto för pengarna.
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
kaZmur skrev:
Tänk dock på att Cuihan inte kommer ta hem reservdelar så när era minis går åt de sälla jaktmarkerna så har ni ingen att vända er till.

Det kommer dock komma ett nytt gruppköp med många modeller att välja mellan på sh om en vecka ungefär.

(w-motoracing säljer reservdelar till sina)


Prata väl om om dina egna intressen istället för att smutskasta andras!!!
Har man inget bra att säga om sig själv så måste man få andra att verka dåliga ??

SAM har VISST reservdelar, så det så !!! :7peta

OBS ! Jag har inget egen intresse i någons verksamhet, men jag blir sur på smutskastning utan substans !
 

Coola Ola

Guest
kaZmur skrev:
Inte smutskastning på något vis.
Jag tjänar inte mer på att någon handlar på W då jag har fast timpeng.
Det är mycket möjligt att Sam tar hem reservdelar men jag har snackat med ett antal personer som säger att Sam inte kommer ta hem reservdelar och på detta baserar jag mitt svar.

Om du inte vet säkert vad du snackar om så är det väl bättre att inte säga nånting alls? Känns inte så seriöst.... Hur som helst så är inte Sam enda källan för den modellen så reservdelar lär det nog inte råda brist på.
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Reservdelar finns att köpa till alla modeller som importeras till Sverige...
 

Emil_in_hifi

Do you, do you dig destruction?
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Borås
Hoj
ingen alls just nu....
På cuihans modeller, typ LY-CIG 14 A, vad för material är ramen gjord i?
Är det vanligt stål eller är det någon dum aluminium?
 

Coola Ola

Guest
Emil_in_hifi skrev:
På cuihans modeller, typ LY-CIG 14 A, vad för material är ramen gjord i?
Är det vanligt stål eller är det någon dum aluminium?

Vanligt bonnjärn som är lackad i nån metallicaktig silvergrå färg, iaf på 14E, de övriga vet jag inte men det ser ut att vara samma lika.
 

Mini Mulle

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Ort
stockholm/Haninge
Hoj
Orion 29 125cc (cross)
hm ok men hojjarna som w-motoracing tog hem nydligen, är det inte samma motor på dom som på 14E? har sett båda hojjarna IRL och dom såg väldigt lika ut, motorerna alltså :) och om Sam tar hem extradelar så är det ännu bättre, men visst kommer det ett gruppköp där man kan köpa en 14E biligare än hos Sam så köper jag där, beror åxå på hur lång väntan det blir. väntar ett par dagar med att beställa. Till er som fixar gruppköp, informera gärna här så fort som möjligt om när var och hur, är bara ute efter ett par 14E...

PS. säljer tex ni på w-motoracing bara delar till hojjar som ni sålt?
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Coola Ola skrev:
Om du inte vet säkert vad du snackar om så är det väl bättre att inte säga nånting alls? Känns inte så seriöst.... Hur som helst så är inte Sam enda källan för den modellen så reservdelar lär det nog inte råda brist på.
Puss på dig också!
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Sam skrev:
Du skall inte förtala oss. Vi har reservdelar på lager så ta reda på fakta innan du skriver nåt. :fatta!

mvh Sam
Men ursäkta mig så in i helvetes mycket då. Håller käften i fortsättningen. :huvet
 

Therudeboy

Guest
KaZmur vem tror du man rekommenderar när det gäller reservdelar sedan? Du förstör bara affären med sånna påstånde!
 

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Ort
1
Hoj
1
Therudeboy skrev:
KaZmur vem tror du man rekommenderar när det gäller reservdelar sedan? Du förstör bara affären med sånna påstånde!
Jag vet att du brukar vara lite bakom flötet (minst sagt) men inlägget är ju borttaget och jag har bett så "in i helvetes" mycket om ursäkt. Puss

//kaZmur på The Pilots konto
 

Therudeboy

Guest
The Pilot skrev:
Jag vet att du brukar vara lite bakom flötet (minst sagt) men inlägget är ju borttaget och jag har bett så "in i helvetes" mycket om ursäkt. Puss


Jag vet att du älskar mig markus!
 

Anzo

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha Aerox Max Biaggi -00
Någon som kan rekommendera LY-CIG12 ?

Verkar inte vara så många som är sugen på den av någon anledning, men jag tycker att det är den snyggaste modellen.. :3freak
 

Therudeboy

Guest
Vad det handlar om är väl att folk vill ha något som man kan köra på bana med. CIG12 är mer bokhyllemodell enligt mig!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kaZmur skrev:
Inte smutskastning på något vis.
Jag tjänar inte mer på att någon handlar på W då jag har fast timpeng.
Det är mycket möjligt att Sam tar hem reservdelar men jag har snackat med ett antal personer som säger att Sam inte kommer ta hem reservdelar och på detta baserar jag mitt svar.
Du är full med skit, jag har sagt det tidigare och jag gör det igen......oooops

Du gillar att snacka skit om andra det har vi märkt tidigare, precis som er sketna 16 modell som var hade avsevärt sämre kvalitet än 14 modellen tex.

Vad för reservdelar kan tänkas behövas till dessa minisar, en bult o mutter eller? Hjul? Det finns massa ställen som säljer detta och inte bara wmoto, och motorerna då kanske....

Motorn är en OEM Mitsubishi motor, så det är bara att leta upp nån som säljer Mitsu röjsågar etc.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Coola Ola skrev:
www.cuihan.com
De har kontinuerligt gruppköp, dvs så fort de fyller en kontainer så tar de hem den.Verkar vara de mest seriösa av de företag som ordnar gruppköp (beställde själv därifrån). Sam här på sh.com är hjärnan bakom.

Ang. modeller så är väl den ballaste 14F från ovanstående. En kopia på nån polini-modell, ska tydligen gå ruskigt bra, uppemot 9 hästar original. Kostar dock lite mer än de andra.
Baserar du det bara utifrån din egna erfarenhet att Cuihan är mest seriös???
Vad innebär mindre seriös??? Är jag, wmoto, riskok, grukkop mm oseriösa då eller????
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top