Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Så måste det vatt! :hihi

Vad händer idag? Vädret är ju sådär!
Men om det inte regnar så kanske man skulle ta sig en tur ändå?

Det enda jag kan svara: -det låter självupplevt...

Ang tjöra hoj idag.. njae... verkar som det kommer att komma lite droppar ändå här under eftermiddagen. Imorgon söndag verkar faktist bli aningen bättre. Verkar bli mulet, men inget regn. Nån som har WWW till den däringa bra:iga norska väderkartan?

Jag e på under morgondagen!

Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Nån som har WWW till den däringa bra:iga norska väderkartan?

dubbelvee dubbelvee dubbelvee punkt yr punkt no (www.yr.no)

Å du skall kalla dig datanäsa? :yoparty

Funderar på om vi skulle börja köra söndagar istället för torsdagar? Det blir så rackarns mörkt numera, så det känns säkrare och framförallt roligare när det är ljust? Vad säger ni?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
dubbelvee dubbelvee dubbelvee punkt yr punkt no (www.yr.no)

Å du skall kalla dig datanäsa? :yoparty

Funderar på om vi skulle börja köra söndagar istället för torsdagar? Det blir så rackarns mörkt numera, så det känns säkrare och framförallt roligare när det är ljust? Vad säger ni?

Eftersom det börjar bli höst ute så tror jag som du att Torsdagarna är finito snart för detta året. Sist blev det sketamörkt efter Mörkö när vi åkte. Inte så kul helt enkelt. Men att ist försöka arra ett par söndagar, why not... Bara någon startar en lista inför en söndag med vackert väder...

Datanäsa + lat = delegera jobb. Delegera jobb + lata sej = få jobbet utfört åt dej :tummenupp :D :yoparty

Jo, ett Tack är iaf på sin plats :) :D :tummenupp

Last edited:

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Varför inte bådadera? :hoppa

Kortare turer på Torsdagar och längre turer på Söndagarna! :)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag tror det är bra om vi håller kvar torsdagarna som en bra tradition, men utökar med möjligheten att åka lördag eller söndagar lite beroende på väder.

Nilax

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Ni e så kloka ni så... Tycker vi kör på det! Men vad gör vi med torsdagarna i vinter då? Nån som har ett stort garage där vi kan ha abstinens tillsammans?

Nej men jag har ett stort barskåp. inte att vi ryms där, men att vi kan värma oss med en virre eller så under den mörka vintern bör vi kunna styra upp. Alternativt ses på ett av sthlm alla ombonade hak...

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Nej men jag har ett stort barskåp. inte att vi ryms där, men att vi kan värma oss med en virre eller så under den mörka vintern bör vi kunna styra upp. Alternativt ses på ett av sthlm alla ombonade hak...

Verkar bara vara en massa lysande ideer idag, trots eller är det pga av regnet. Alla ideer tycker jag verkar vara strålande. :yoparty

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Ni e så kloka ni så... Tycker vi kör på det! Men vad gör vi med torsdagarna i vinter då? Nån som har ett stort garage där vi kan ha abstinens tillsammans?

Jag har ett garage som man kan sitta coh titta på mina hojar :yoparty ! Den som är riktigt snäll kan få tvätta av dom också!:D Första ölen ingår i inträdet!:D Övrig dryck medtages själv, samt taxibeställning sker vid behov!:D

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Jag har ett garage som man kan sitta coh titta på mina hojar :yoparty ! Den som är riktigt snäll kan få tvätta av dom också!:D Första ölen ingår i inträdet!:D Övrig dryck medtages själv, samt taxibeställning sker vid behov!:D

Ska jag tvätta behöver jag fler öl än en :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Du behöver väl bara en dator och siten wwww.kolfibertillengelshojmedtrecylindrar.se för att klara vintern... :yoparty

Men att vi ses (om än inte VARJE torsdag) och minnas sommarens alla mysturer tillsammans med dryck som ger sämre minne låter som en bra idé :fyllisar

Finns en del att tänka tillbaka på även om det varit relativt odramatiskt, i alla fall de gånger jag varit med.

Kommer spontant tänka på Nilax otur och tid på :kryckor och läckande packboxar ...

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Men ruggigt glänsande rena cyklar, dom kommer att skina som solar hela nästa sommar :bow

Risken är att lacken är bortputsad till våren! Vintern är ju ganska lång...:gnissla Och risken finns att det inte är hojarna som lockar utan ölbacken!:rolleyes:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati