Boatdrinks
www.Bombrepa.se
Jag har varken gröna händer eller hårbeklädda handflator, så det kan jag inte ha gjort
Det kan vara handskarna som räddat dig...
Jag har varken gröna händer eller hårbeklädda handflator, så det kan jag inte ha gjort
Det kan vara handskarna som räddat dig...
Så måste det vatt!
Vad händer idag? Vädret är ju sådär!
Men om det inte regnar så kanske man skulle ta sig en tur ändå?
Nån som har WWW till den däringa bra:iga norska väderkartan?
dubbelvee dubbelvee dubbelvee punkt yr punkt no (www.yr.no)
Å du skall kalla dig datanäsa?
Funderar på om vi skulle börja köra söndagar istället för torsdagar? Det blir så rackarns mörkt numera, så det känns säkrare och framförallt roligare när det är ljust? Vad säger ni?
Nån som har WWW till den däringa bra:iga norska väderkartan?
Jag tror det är bra om vi håller kvar torsdagarna som en bra tradition, men utökar med möjligheten att åka lördag eller söndagar lite beroende på väder.
Nilax
Sant, vi kan ha helger som en Add On för dem som är sugna.
Ni e så kloka ni så... Tycker vi kör på det! Men vad gör vi med torsdagarna i vinter då? Nån som har ett stort garage där vi kan ha abstinens tillsammans?
Nej men jag har ett stort barskåp. inte att vi ryms där, men att vi kan värma oss med en virre eller så under den mörka vintern bör vi kunna styra upp. Alternativt ses på ett av sthlm alla ombonade hak...
Verkar bara vara en massa lysande ideer idag, trots eller är det pga av regnet. Alla ideer tycker jag verkar vara strålande.
Ni e så kloka ni så... Tycker vi kör på det! Men vad gör vi med torsdagarna i vinter då? Nån som har ett stort garage där vi kan ha abstinens tillsammans?
Jag har ett garage som man kan sitta coh titta på mina hojar ! Den som är riktigt snäll kan få tvätta av dom också! Första ölen ingår i inträdet! Övrig dryck medtages själv, samt taxibeställning sker vid behov!
Ska jag tvätta behöver jag fler öl än en
Det kan bli en dyr vinter det här!
Men ruggigt glänsande rena cyklar, dom kommer att skina som solar hela nästa sommar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|