Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Japp, tack alla som ville vara med å leka. Lite väl mörkt för dessa övningar nu mera. Trist men sant. Hoppas alla kom hem ok?

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Tackar för turen i kväll som var jättebra, Alltid lika trevligt att åka med. Jag ska på stockholmssnurren.
:pannkyss

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Japp, tack alla som ville vara med å leka. Lite väl mörkt för dessa övningar nu mera. Trist men sant. Hoppas alla kom hem ok?

Tack för en kul tur! Lagom tempo även om det vart lite mörkt på finalen. Det var första gången jag åkte med torsdagsgänget, trevliga människor var ni allihop!

Hilsen
J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:hoppskrat

Tänktente på D...

Eller så blev dom så till sig när de såg och hörde Sothoran att de BLEV okristliga! :wow
Tvärtom skulle jag vilja säga, sothoran räddade hela gänget!

Vårt gäng vart ju granskade vid shellmacken http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3788932#post3788932

Hela högen med japanska sporthojar och rejsputtar och rejsputtor vart direkt föremål för polismaktens intresse. Helt logiskt, man vet ju hur såna kör. Valrog var ju tom med.

Men! Helt plötsligt fick konstaplarna syn på min fina HD tryggt dunkande i mängden av hojar. Genast slappnade de av. Ett belåtet leende spreds i polisernas ansikten: "Bara hederliga kristliga samhällsbärare ute på en kvällstur" tänkte de och nickade menande åt varann och hoppade in i bilen och for iväg. Såå var det! :fakta

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Tvärtom skulle jag vilja säga, .....*rövarhistoria*...... Såå var det! :fakta

Jomänn... eller hur?

De såg skitnödiga ut och trodde att de skulle drabbas av "Pälls Ängers" vrede...
Tänkte att: "Nä nån måtta får det vara på vad jag ska stå ut med på en statlig lön" osch så var väl deras munkar på Dunki´n Donuts färdiga.
Eller nåt. :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Jomänn... eller hur?

De såg skitnödiga ut och trodde att de skulle drabbas av "Pälls Ängers" vrede...
Tänkte att: "Nä nån måtta får det vara på vad jag ska stå ut med på en statlig lön" osch så var väl deras munkar på Dunki´n Donuts färdiga.
Eller nåt. :hihi

Den Ängers-medlem som blir påkommen med ens bara ha provsuttit en HD Tjejster skulle nog få hänga in västen och lämna klubblokalen under förnedrande former! :D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA

Helt logiskt, man vet ju hur såna kör. Valrog var ju tom med.

Men! Helt plötsligt fick konstaplarna syn på min fina HD tryggt dunkande i mängden av hojar. Genast slappnade de av. Ett belåtet leende spreds i polisernas ansikten: "Bara hederliga kristliga samhällsbärare ute på en kvällstur" tänkte de och nickade menande åt varann och hoppade in i bilen och for iväg. Såå var det! :fakta

BLA BLA BLA BLA.......
JAG vet varför dom drog.....Dom ville inte bli förnedrade IGEN av att bli avhängda av en Plastraket med en asgarvande förare.
BTW Tack alla för en skön tur i det gröna/Svarta.
Blev ju LITE mörkt att åka hem.

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)

Vårt gäng vart ju granskade vid shellmacken http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3788932#post3788932

Hela högen med japanska sporthojar och rejsputtar och rejsputtor vart direkt föremål för polismaktens intresse. Helt logiskt, man vet ju hur såna kör. Valrog var ju tom med.

Absolut så var det, det är nästan sant.:hoppa

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Åkte ni mot Södertälje via grödinge ca strax innan åtta??
Mötte massa folk på vägen hem från jobbet... Vinkade glatt... Svart visir gjorde att jag ej fattade om nån vinkade tillbaka... HAHA...

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
missad körning...

Låter som ni hade en rolig tur:tummenupp

Sorry att man inte kom men jag kom hem typ 18,00 från min praktik, ska försöka bättra mig till nästa vecka om det blir nån tur då:)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati