Tack för turen.
Blev lite väl mörkt på slutet
Japp, tack alla som ville vara med å leka. Lite väl mörkt för dessa övningar nu mera. Trist men sant. Hoppas alla kom hem ok?
...trevliga människor var ni allihop!
Hilsen
J
Vad hände??
Dom kanske håller på med ngt okristligt eller samhällsomstörtande i sina hem nu, det kan ju inte jag ta ansvar för.
Dom kanske håller på med ngt okristligt eller samhällsomstörtande i sina hem nu, det kan ju inte jag ta ansvar för.
Tvärtom skulle jag vilja säga, sothoran räddade hela gänget!
Tänktente på D...
Eller så blev dom så till sig när de såg och hörde Sothoran att de BLEV okristliga! :wow
Tvärtom skulle jag vilja säga, .....*rövarhistoria*...... Såå var det!
Jomänn... eller hur?
De såg skitnödiga ut och trodde att de skulle drabbas av "Pälls Ängers" vrede...
Tänkte att: "Nä nån måtta får det vara på vad jag ska stå ut med på en statlig lön" osch så var väl deras munkar på Dunki´n Donuts färdiga.
Eller nåt.
båt som båt?
Dom kanske håller på med ngt okristligt....
Helt logiskt, man vet ju hur såna kör. Valrog var ju tom med.
Men! Helt plötsligt fick konstaplarna syn på min fina HD tryggt dunkande i mängden av hojar. Genast slappnade de av. Ett belåtet leende spreds i polisernas ansikten: "Bara hederliga kristliga samhällsbärare ute på en kvällstur" tänkte de och nickade menande åt varann och hoppade in i bilen och for iväg. Såå var det!
Vårt gäng vart ju granskade vid shellmacken http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3788932#post3788932
Hela högen med japanska sporthojar och rejsputtar och rejsputtor vart direkt föremål för polismaktens intresse. Helt logiskt, man vet ju hur såna kör. Valrog var ju tom med.
Men! Helt plötsligt fick konstaplarna syn på min fina HD tryggt dunkande i mängden av hojar. Genast slappnade de av. Ett belåtet leende spreds i polisernas ansikten: "Bara hederliga kristliga samhällsbärare ute på en kvällstur" tänkte de och nickade menande åt varann och hoppade in i bilen och for iväg. Såå var det!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|