läste det lite för sent.. hinner inte
Känner ni redan alla varandra?
hur är det om någon ny vill komma med och träffa er?
hur kan jag känna igen er?
Ni berikar mitt liv!
en massa text ...men man får gå ut och klappa om den ibland!
Man måste kolla serveringens öppettider innan, dock.
http://www.skottvangsgrufva.se/
Skottvångs Gruva, 0158-259 00
Mkt vackert vid Krampan mellan Övre och Nedre Marviken och ett bad kan funka där också(om det är tillräckligt varmt). Ska man paddla kanot en enda gång i sitt liv kan man lämpligen göra det här. Tror det går att hyra i Åkers Styckebruk och man hämtas sedan i Laxne t.ex. Annars går Sörmlandsleden förbi både Marvikarna, Krampan och Gruvan också.
Men, Söker man på Eniro, så hamnar dock nålen något för långt till vänster om gruvan!
M.v.h.
Anders
Då var ni ju nära det jag rekommenderade för ett tag sedan... några kilometer efter Laxne på väg mot Mariefred hade du en skylt som pekade åt vänster, på den står det "Krampan" (och kanske Skottvång).
Ska man vandra kan man åka till t.ex. Järna med pendeln, passera Yngern upp till Krampan & Skottvång samt vandra neråt igen och avsluta med tåget hem från Gnesta.
Det kan hända att jag hakar på din körning Nilax, bara det inte regnar, tvättat hojen precis, brukar vilja att hojen håller sig ren åtminstonde några dagar
När tycker ni vi tar premiär rundan -09, börjar väl någongång i mitten/slutet april va... och sen får vi inte missa att planera in någon ölrunda med...
Kör försiktigt ni som kör, fick lite spännande släpp igår på blöta, leriga löv...
See you boys and girls!
När tycker ni vi tar premiär rundan -09, börjar väl någongång i mitten/slutet april va... och sen får vi inte missa att planera in någon ölrunda med...
See you boys and girls!
Kanske borde vi starta en ny sticky tråd till nästa säsong, förslagsvis med titeln Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo 2009.
Jag håller med M1cke, inga fler trådar. Det är ett väl inarbetat varumärke som funkar bra.
Starta hellre en ny tråd med vägbeskrivningar och GPS koordinater, plottar mm om intresse finns för det. Det känns som om det är lite från ämnet med kartor o.dyl här.
nilax
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |