Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Vore helroligt att åka bana med detta gäng! Godkänns FZ6-s som sporthoj, tro? Resurser har den,ju...
Reidun

Klart du ska kursa... Jag kommer boka en kurs här i mellandagarna är det tänkt. Kommer själv köra på en SHK (Sporthojkurs) på Gelleråsen är det tänkt. Skicka PM om du funderar på samma. Själv luskar jag också runt och ser om några från våra körningar tänkte hänga med.

Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Klart du ska kursa... Jag kommer boka en kurs här i mellandagarna är det tänkt. Kommer själv köra på en SHK (Sporthojkurs) på Gelleråsen är det tänkt. Skicka PM om du funderar på samma. Själv luskar jag också runt och ser om några från våra körningar tänkte hänga med.

Jag e sugen att hänga på... håll mig underrättad!!! :tummenupp

Dema, jäkligt schysst färgsättning... Vad gör du med färg på motor, polering ram, sving osv? Får det också sig en omgång eller är det ok orginal?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1

Pepper! Jag vill också åka kurs med TorsdagsKlubben!

Å fan, snart hela torsdagsgänget.. Tror vi nästan kan spara planerandet tills dess att vi ses. Planerade själv 30 alt 31maj, och dom tiderna har inte "släppts" för bokning ännu.

Vi babblar om det över ölen! :yoparty :tummenupp

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Kan vi inte ta och köra lite Gokart för att locka fram toker i oss. Finns väl inomhusbana i Västberga har jag för mig..

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Jag är också sugen på att åka lite bana, för mig skulle det passa perfekt med 30-31 maj:tummenupp

Kan vi inte ta och köra lite Gokart för att locka fram toker i oss. Finns väl inomhusbana i Västberga har jag för mig..

Den banan är är ganska rolig och hyfsat lång. Jag är helt klart med på att köra gokart!!

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Finns bana i Hammarby med... ska dit med Triple gänget i Januari, -kan reka lite hur den är!

Den här i Sjöstan ska vara Sveriges längsta innomhusbana, säger de själva... Den e 540 meter lång och med de varvtider vi håller, fast då åker inte vi i lugnt tempo...:näsblod , så ligger snitthastigheten på drygt 50km/h på ett varv...:yoparty
Det är HUR KUL SOM HELST, jag låååvar!:D

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp

Dema, jäkligt schysst färgsättning... Vad gör du med färg på motor, polering ram, sving osv? Får det också sig en omgång eller är det ok orginal?

motorn blir tvättad,kanske bättra på lite färg om det behövs,ramen är ju redan polerad,svingen:va .....nja kanske nästa vinter,känns som att det räcker med fälgarna nu:rolleyes:

jag använde nog lite fel grejer för att ta bort färgen så nu har jag massa små,små repor i fälgbanan trots att det är blankt som fan men det ska nog lösa sig - har stulit med mig flera olika sorters slippapper från jobbet så nåt ska väl funka.....:gnissla

drar upp till snön imorron bitti (Luleå) för att sitta på hela ryggen en vecka och bli ompysslad av svärmor,dricka julsprit,öl,och gå upp några kilo..

GOD JUL

/dennis

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
GOD HJUL önskar NILAX!!

Håll i hatten så ses vi i januari...

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
God Jul på er alla!

EDIT: Det ligger något vitt främmande skit på vägarna här i hälsingland, vet ej vad det är men det är jävligt kallt.

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
God Jul och Gott Nytt år, snart får vi åka igen bara någon hittar knappen som sätter igång ljuset och värmen där ute :tummenupp

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Vore helroligt att åka bana med detta gäng! Godkänns FZ6-s som sporthoj, tro? Resurser har den,ju...
Reidun

När jag var på SHK i Falkenberg i somras var det ett gäng med triumph bonneville på plats om dem platsar som sporthoj så platsar din (iofs är alla hojar välkomna på shk men teorin mellan passen är anpassade för sporthojar).

Go for it! Ska försöka klämma in så många bandagar jag kan nästa år, måste få ner knät!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati