Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Sorry gott folk! Feber! :sjuk Hade behövt en :nurse Hoppas ni får en just kväll! :dricka Vi får ta en utgång igen snart hoppas jag! :fyllisar

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tjena Folks....

Kul som fan att se er... kom precis hemm ed hjälp av hämtning av donnan! Tycker det var skitkul att träffas så här... nu får vi göra verklighet i våran planering av grillkvällar i sommar.

Konstigt... -känner mig spik nykter, kan inte vart nå rom i de där drinkarna...NOT!!! ...sussa sött, jag gör det redan! :tuttar

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Så.. hemma nu. Skoj som fan och se er alla. Men det var kul att vi kunde komma till beslut om att vi ställer som krav att reflexvästar blir obligatorium vid säsongsstart och att vi röstat fram Pizzabagarn som gruppledare och ordförande.

Kul att se er alla, nu har min nedräkning börjat. Om 2 månader hämatar jag min fullmatade fatboy!

vi ses!

/Fyllerhatt

EDIT: Dagen efter ser man att alkohol verkligen gör underverk för meningsuppbyggnaden. Nilax: Klart vi ska köra gokart! Hitta ett datum en bit fram!

Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Riktigt kul att se er alla glada prickar igår. Ni ligger väl och sover nu kan jag tro, själv ska jag åka och jobba nu... Tom@s - briefa oss om din Gokartkörning, det vore ju skitkul med några heat innan vårt vansinnesåkande drar igång i april.

Nilax

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Jättekul att träffa er alla, vi lär väl ses på mässan nästa helg. Skulle vara kanonskoj med lite gocart, jag är på. :Bugar

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Det där gjorde vi bra ... riktigt trevlig och inte alls så mycket hojsnack :hihi

Gocart låter toppen, grillkvällar lika så. Jag blir bara glad om ni kommer förbi å slangar på varstoppet för att reta mina grannar.

Ses på fredag på mässan.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
De som kör besöket på Lördag, vi ses där! Siktar på att vara där när grindarna slår upp...

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Faan vad ni skall vara duktiga och gå upp tidigt då :p
Tack för igår :tummenupp

Edit: upp med bilderna ni som tog kort :)

Last edited:

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ja upp med bilder!! Jag som inte var med igår vill se bilder på alla fyllisar:hihi

Nån som ska på mässan nästa helg? Jag åker nog in på lördag iaf.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Fanns inga fyllisar ... jag drack bara en öl och Tom@s och Boatdrinks delade på en romåkola ... undrar om inte Pepper var med på ett hörn på den med. Va i alla fall tre sugrör i den jag såg.

Jag kör mässa på fredag och lördag ... fredag med min Triumphbroder och lördag med lilla sonen. Vore kul om vi kunde sammastråla på en fika eller nått ... vi i Torsdagsklubben.

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Fanns inga fyllisar ... jag drack bara en öl och Tom@s och Boatdrinks delade på en romåkola ... undrar om inte Pepper var med på ett hörn på den med. Va i alla fall tre sugrör i den jag såg.

Jag kör mässa på fredag och lördag ... fredag med min Triumphbroder och lördag med lilla sonen. Vore kul om vi kunde sammastråla på en fika eller nått ... vi i Torsdagsklubben.

1/3 dels rom o cola, -måste vart därför jag hade ont i huvudet i förmiddags.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Som ni ser så har jag bytt nick från Nilax83 till Nilax. Hoppas ni kommer att hitta mig i fortsättningen. Vad 83 hade för relevans får ni inte veta... det var i alla fall inte skonumret.

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Som ni ser så har jag bytt nick från Nilax83 till Nilax. Hoppas ni kommer att hitta mig i fortsättningen. Vad 83 hade för relevans får ni inte veta... det var i alla fall inte skonumret.

Det var ju året du föddes:va

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Tack för den :hihi Vi som har haft CB125:eek:r måste hålla ihop, eller hur..

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Jajamensan, fattas bara. Innan den hade jag en Zundapp KS 50, med lite härligt trim. Tog körkort 1977 genom FMCK på militärens Jawa 250, 160 kg och pigga 12hk samt 6% oljeblandat. Det var bättre förr:D

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
instämmer helt och hållet - tack för en mycket trevlig kväll :tummenupp
vad är detta om reflexvästar å grejer,och detta efter bara 1/3-dels råm å kåla...:confused:

gocart låter nåt det - jag ska vinna hela skiten - så nu var det sagt....:D :D

ämnar besöka mässan på fredag em,typ 3-4-tiden nånting,polar`n som ska börja ta kortet slutar då....

seee ya !

/dennis

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll