Då blir det väl som på den gamla goda scouttiden: SPÖKTIMME och skräckhistorier med ficklampan under hakan, bädda säck och Dumleklubbor.![]()
Dumle å en liten whiskey på altan kanske innan man säger god natt?
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Då blir det väl som på den gamla goda scouttiden: SPÖKTIMME och skräckhistorier med ficklampan under hakan, bädda säck och Dumleklubbor.![]()
Dumle å en liten whiskey på altan kanske innan man säger god natt?![]()
![]()
Jag har ju också bokat stuga där för en halvtimme sedan, jag sa ju det till Nilax.
Har du en kojplats över, Cruella?Jag har ju också bokat stuga där för en halvtimme sedan, jag sa ju det till Nilax.
4 st svettiga karlar i en liten campingstuga... Saeco och jag kommer tänka på er när vi tömmer våra drinkglas i hotellets pianobar och efter att vi tagit några längder i poolen!![]()
![]()
Jag är bara lite orolig att min nya smoking inte skall hinna bli klar hos skräddaren, men i värsta fall får jag dricka cocktail i den gamla ... även om det bär mig emot nått så jävulskt.
Vad säger du Johan, -vid viken tid skall vi beställa väckningen så vi hinner inta en rejäl hotellfrukost? Vi får inte dinera försen tid då vi måste hinna till tvättinrättningen för att hämta de pressade mc-kläderna!
(Håller en åt boatdrinks om han ska me och fota).
/Doktor Peppar
Johan, -vi kanske kan besöka whitetrashgänget på campingen på kvällen och se så att dom sköter sig![]()
Han vill ju vara där alla balla hojåkarna ärSkulle du frivilligt besöka en utsvulten stackars chrisse med snedtändning ute på en öde camping iklädd smoking å rolex, va![]()
![]()
Han vill ju vara där alla balla hojåkarna är![]()
Jag får väl bekräfta att även min stuga är fullklottrad men vad tusan Dollarkatten, ta med dig luftmadrass och tryck dig in. Det är så många veklingar som åker bil dit som kan ta den packningen. Sorry inte jag för jag tänker susa fram på min nyligen plastikopererade Hynda. Men dom andra kan göra detfAKKK! glömde omega3 när jag gjorde stuglistan!
Torsdagsåka goes campingsemester![]()
- Nilax's slott:
Nilax
Nilax's kompis
Ducca
M1cke
- Cruellas Crib:
Cruella
RedHelmet (?)
m1cke's kompis
Omega3 (har tjackat ett gäng extra mobiler)
- Dr.Peppers sjukhus (2 platser lediga):
Pepper
Boatdrinks (?)
#ledig# - dema2 aspirant,hangaround på en plats
#ledig#
stugansvariga kan ju uppdatera listan och verifiera om den stämmer...
har pm:at peppar(kaks)doktorn men han behagar ju inte va online just nu så vi får se...
Kommer han tomhänt så har han inte officiellt kommit utan försvunnit i skogarna, kanske en björn käka upp hanOK.. han får väl komma då. Bara han inte kommer tomhänt! :sprit
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |