Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Jag kommer med största sannolikhet ta med hojen på släp tillsammans med min polare Ubbe. Hur kommer ni andra transportera er? Helikopter eller privatjet, teleportering? Vore kul o veta

Tycker Ubbe att det är OK att sitta där bak tillsammans med Ninjan:va :rofl :rofl

Jag tänker susa fram på 2 hjul, kanske 1 ibland, helikoptern och privatjeten får vila hemma. Bilen likaså. :2cool

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Troligtvis blir det bil och släp... Blir inte lätt att ta sig hem om man skulle krascha:näsblod :gnissla :crash :kryckor

Men självklart ska ingen av oss besöka leca haven, eller hur?:confused:

(undantaget är väl om nilax ser ett rådjur och är lite hungrig och saeco följer efter för att dokumentera...:tummenupp )

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Vafan, Bil och släp? Vad är det för fel på hojen?
Och vad är det för pensionärsgäng? Jag trodde vi skulle hojja ner allihopa på lördagen, och få massa rolig åkning!? :O
Nu kan man ju lika gärna åka på söndagmorgon!

Adam

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Och vad är det för pensionärsgäng? Jag trodde vi skulle hojja ner allihopa på lördagen, och få massa rolig åkning!? :O

Adam

Nej vi ska åka än så länge är det du, jag och Omega som åker :hojcbr :hojraket :squid

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
+ nymålad gixxer som sluter upp leden längst bak :yoparty
klart som fan vi ska åka hoj dit,samling skogis typ 1100,fire up 11.15 - möta upp cruella nånstans....

:hojbusa :squid :hojharley :hojcbr ordningen återställd

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Usch, nu blir jag såå sugen på att åka hoj. Jag kanske ändrar mig.:banana

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag har ju ny hoj, klart jag måste prova touringegenskaperna :tummenupp

Kanske så här:

Bifogat

• karlskoga-resväg2.gif
    karlskoga-resväg2.gif
    102.9 KB · Visningar: 58
Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite

Adam

Vänta till du ska köra hem på söndagkvällen, så kan du få en lite annan bild av det där med släp. Efter koncentration under 8 timmar på en bana så kan man bli rätt så slut i bollen. Men visst går det att köra hem i 2-3 timmar ovanpå det, men hur säker är man i trafiken trött på en hoj? Jämfört med att ligga och cruisa med farthållare på bilen i 80-90 med hojen på släp på motorväg.

Attans, kursen var fullbokad, annars hade det varit läge för hänga med.
/Pensionären

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Vänta till du ska köra hem på söndagkvällen, så kan du få en lite annan bild av det där med släp. Efter koncentration under 8 timmar på en bana så kan man bli rätt så slut i bollen. Men visst går det att köra hem i 2-3 timmar ovanpå det, men hur säker är man i trafiken trött på en hoj? Jämfört med att ligga och cruisa med farthållare på bilen i 80-90 med hojen på släp på motorväg.

/Pensionären

klart vi ska bajka ner tillsammans! och att köra hem på hojen efter en kursdag är inga problem. Jag körde ner från falkenberg till malmö efter att ha smakat grus på en kurs och det gick bra.

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05

/Pensionären

Sant, men ja tvivlar på att det är så mkt mindre farligt att sätta sig i en bil med släp och köra hem!
Antagligen större risk att du typ somnar i bilen om du sitter o tråkåker i 80-90km/h än om du står på lite med hojen!! My 2 cents.

Adam

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Samma snubbe, different nickname :)

Tjena,

Vill bara säga "Hej till publiken" och samtidigt passa på och meddela att jag bytt nickname från Bäkkfajer till Gollum. Varför jag bytte, jo - för att vi...eh, jag menar jag kunde och Goolum & jag är rätt lika till utsendet oxo :D Njae, jag kör med Clerasil förstås så mitt hår är dock inte lika fettigt som hans. Sen är jag kanske inte lika scitzad som honom, men rå fisk gillar vi båda - jag kallar dock min för sushi :hihi

Jo, det är bra med mig, singel igen och jagar nytt boende då mitt hus är sålt så den 1:a april måste jag ha hittat nytt boende. Men viktigast av allt, VI GÅR MOT VÅR ju! Ni kommer säkert att se mer av mig här på forumet nu när jag får göra som jag vill (utan tjejen som lägger sig i :rofl ). Jag har bokat flertalet bankörningar & kurser i vår, ska köra både på Gelleråsen & Midlanda samt nere i Linköping nånstans (vad det nu hette) både i SMC's regi men även i egen regi, behöver lära mig hantera hojen på riktigt känner jag, plus att det ge mig lägre försäkring.

Vad händer med er då? Berätta lite för mig och alla andra vad som är på gång, har t.ex du Dr.Pepper hittat någon ny hoj? Jag vet ju att Tom@s chockade mig en aning när han gick från halv-offroad till komplett sporthoj, härligt initiativ måste jag säga...

Ge mig lite updates tack då jag levt lite i blindo under hösten,
Jag & jag

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Sant, men ja tvivlar på att det är så mkt mindre farligt att sätta sig i en bil med släp och köra hem!
Antagligen större risk att du typ somnar i bilen om du sitter o tråkåker i 80-90km/h än om du står på lite med hojen!! My 2 cents.

Adam

Inte för mig, jag har aldrig somnat i ett fordon(oräknat nattåg/nattbåt även där har jag svårt att somna). Men sen är man ju gammal halvpensionär(vi har setts).

Till Bäkk....Gollum

Sviestad, Linköpings motorstadion tror jag det heter. Det låter intressant, Gelleråsen har man sett kanske för mycket av. Vilken kursdatum har du bokat där.

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ge mig lite updates tack då jag levt lite i blindo under hösten,

Hallå där, välkommen tillbaka till (hoj)livet:D Satan vilka svängningar du gör.. Hittar du inget nytt boende får du väll bo på under tallarna vid skogis, se det från den ljusa sidan - du kommer inte missa nån gruppkörning:hihi

Det har hänt stora grejer under tiden du varit borta... Pepper har skaffat ny hoj efter typ sju år av funderingar fram och tillbaka (vad får han berätta själv:tummenupp ). Även Saeco har bytt hoj... Och du har väl inte missat att torsdagsåka goes campingsemester i maj?:rolleyes:

Jag vet ju att Tom@s chockade mig en aning när han gick från halv-offroad till komplett sporthoj, härligt initiativ måste jag säga...

Appap:mattias Street-fighter, man får absolut inte kalla brittisktjunk sporthoj:hihi (duckar för den kommande attacken från märkesbröderna)

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Appap:mattias Street-fighter, man får absolut inte kalla brittisktjunk sporthoj:hihi (duckar för den kommande attacken från märkesbröderna)

Ojojoj.. nu har du satt din sista potatis. Tom@s och Saeco kommer att misshandla dej verbalt till fosterstadiet för det där :hihi :rofl

@Gollum
Kul att se du vaknat nu när våren nalkas. Tror det finns en plats ledig för gocart, sno den! :tummenupp

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ojojoj.. nu har du satt din sista potatis. Tom@s och Saeco kommer att misshandla dej verbalt till fosterstadiet för det där :hihi :rofl

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

Tror du att man kan leja Boatdrinks som livvakt i sommar? Så fort de kommer nära får de med honom och fetgrisen att göra?

Eller ska jag satsa på att anställa Cruella och hyndan, de är ju vana att torpedera...:D

Eller så gör vi med japansk-radfyra (enda sporthojen:tuttar ) hoj en pakt? vi måste hålla ihop om inte vi alla ska sitta och åka runt på brittisktjunk om ett par år efter Tompas inflytelse (se bara vad han gjorde med saeco, visserligen va det en japansk twin han hade innan men ändå...)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!