Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
När kommer suckijuki och ammjaha börja sälja stringtrosor? :tuttar

Tom@s ska se svärmor i sexiga underkläder och du letar stringtrosor... :3freak :va Är det för att vi har en lång å seg vinter som det blivit så tokigt? :va Eller blir man så bara för man köper brittiskt ?:va

P.S. Får vi se dej i string i depån rent utav? :rofl

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
:arsele

Pepper, när kommer hojen??

Ja, vi vill nog alla följa med dig är du ska hämta ut hojjen, så att du inte blir blåst av handlar'n :D Är det månne en sån här bike du köpt: http://cars.uk.msn.com/Motorbikes/Bikes.aspx?cp-documentid=8557334

Vilken färg har du köpt?
147.8 häst ur en 750, det är minsann INTE dåligt :va Tydligen en jädra fin hoj du köpt enligt de recensioner jag läst. Nu kan det komma bli tight på Barkarby i sommar, då min 1000Cc hoj ligger på dryga 150 kusar med lite fix, fast jag själv väger dock 98 kg just nu, så det finns en risk/chans att du kan ta mig på strippen, jag lovar ta det som en man i så fall :yoparty

Grattis till en kanonhoj dude :tummenupp

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Nu kan det komma bli tight på Barkarby i sommar, då min 1000Cc hoj ligger på dryga 150 kusar med lite fix, fast jag själv väger dock 98 kg just nu, så det finns en risk/chans att du kan ta mig på strippen, jag lovar ta det som en man i så fall :yoparty

Men för i helvete:mad: Det är på bulten man ska vara snabbast:arsele

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Ja, vi vill nog alla följa med dig är du ska hämta ut hojjen, så att du inte blir blåst av handlar'n :D Är det månne en sån här bike du köpt: http://cars.uk.msn.com/Motorbikes/Bikes.aspx?cp-documentid=8557334

Vilken färg har du köpt?
....
Grattis till en kanonhoj dude :tummenupp

Jodå, det bidde en 750 gix till slut. Lite förvånad själv faktiskt, hade ingen aning om att det skulle landa på en sån i sommras. Tror den kommer passa mej bra. Ang färgen, ptjaa.. den är svart. Troligen svart detta året, vi får se. Beror på om jag slår till på ett set kraschisar i år. Men troligen tar jag det lugnt med banåka denna sommar och bokar in mer av den varan nästa år. Vi får se...

Barkarby.. blir det ens av i år? Verkar vara ont om eldsjälar att dra runt det där. Intresset på mässan var minst sagt svalt må jag säga. Men folk kanske var ovetande om mötet på mässan precis som jag själv var.

Hänga med så jag inte blir lurad.. haha... jag är redan lurad. :fakta Köpet är klart....

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Du vet inte vad jag hade för fillingar under stället under hela förra året :rofl
Hahaha! :rofl :hihi :rofl (du skulle bara veta vilken konstig bild som visualiserades i huvudet på mej när jag läste det där) :rofl

Det som sker inne på Triumph Center vågar jag inte ens fantisera om....

Vad säger ni? Ska vi låta Gollum vinna på Barkarby så vi stärker hans ego, så tar vi en till kaffe när vi väntar på honom nere vid Rosenhill :hihi

Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Hahaha! :rofl :hihi :rofl (du skulle bara veta vilken konstig bild som visualiserades i huvudet på mej när jag läste det där) :rofl

Det som sker inne på Triumph Center vågar jag inte ens fantisera om....

Vad säger ni? Ska vi låta Gollum vinna på Barkarby så vi stärker hans ego, så tar vi en till kaffe när vi väntar på honom nere vid Rosenhill :hihi

:hihi Om ni mutar mig rundligt:hihi

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ska vi lägga typ tjugo kronor var och köpa det här till Saeco så att han har nått att klä sig med när vi andra racear på gelleråsen?:tummenupp Han verkar ju tycka om string... Om du föredrar hotpants så kan det fixas också...

Bifogat

• depåslyna.JPG
    depåslyna.JPG
    9.2 KB · Visningar: 34

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Förresten, be mig berätta om ärtbögen nån gång. En rätt så pikant historia, apu apu.

Jag ber dig, typ nu :tummenupp

Visst ska vi låta Gollum vinna på stripen. Fort rakt fram är väl inte så värst svårt med en stor o snabb maskin. Kurvorna Gollum, kurvorna..:)

Va gulliga ni är som låter mig vinna :krama bara för det ska jag som gentjänst låta nå'n av er få vinna på gokarten, i alla fall en gång kanske :hihi

Kurvorna ja Nilax, är Marilyn återupstånden eller syftar du på mina midje-kurvor :va

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Saeco... helrätt Triumphjacka du köpte, kommer passa bra på vår bandag. Framförallt när vi glider på hotellet! :tummenupp

Kan informera att svärmor får sitt någon annan dag så gokart körningen är inte i fara längre! ...så bered er på det värsta, -har beställt den snabbaste och mest pimpade carten!

Så här såg det ut när jag övningskörde med Speed triple sthlmgänget:

http://mcgalleri.cadrit.se/#6.0

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Fan va jag längtar till gokarten:tummenupp

@Tomas: Går kartsen så fort att bilderna suddiga:va
Nedanstående är kopierat från tompas trajja tråd (ja, jag smygläser där ibland), varvtiderna verkar visa nåt annat:hihi

A- Finalen:
1. Colossus 37:391
2. Magnif 37:419
3. Ladbol 38:053
4. Tedman 37:898
5. Jörgen 38:739
6. Shooter 37:696
7. paPs 38:535
8. Krister 37:967
9. Göran 38:753
10. Snigeln 38:963

B-Finalen:
1. paPs 38:446
2. Fille 38:917
3. Håkan 39:686
4. Mascoot 38:789
5. Valrog 38:306
6. Maxi 39:756
7. Klabbarpan 39:018
8. Xxxxxxxxxx 39:135
9. Rickard 39:537
10. Åsa 49:033

Bästa varvtider inklusive kval:
1. Colossus 37:22
2. Magnif 37:42
3. Shooter 37:70
4. Ladbol 37:79
5. Snigeln 37:79
6. Tedman 37:90

Banans Varvrekord: 34:74

Edit: Xxxxxxxxxx, fan Tompa, är det du som är spökryttarn?:hihi

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
En sån här vart det ... och tack för semlan Tom@s, TC-fika är alltid trevligt!

Najs jacka! Liten bild, är den en jacka ämnad för mc-åka eller tänkt för "depåövningar" som exempelvis ölande, etc, dvs utan skydd?

P.S. Jackan, ryggskydd och string så kommer du snabbast runt Gelleråsen vill jag lova (eller så vill dom andra helt enkelt åka efter dej) :rofl

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Fan va jag längtar till gokarten:tummenupp

@Tomas: Går kartsen så fort att bilderna suddiga:va
Nedanstående är kopierat från tompas trajja tråd (ja, jag smygläser där ibland), varvtiderna verkar visa nåt annat:hihi

Edit: Xxxxxxxxxx, fan Tompa, är det du som är spökryttarn?:hihi

Vad har vi sagt om påhoppen Micke :mad:

jajajajaaaa...det e jag som e Xxxxxxxxx... gick piss dåligt :(

...och som sagt, -vi kommer alla hamna i Trajja träsket förr eller senare :D

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Vad har vi sagt om påhoppen Micke :mad:

...och som sagt, -vi kommer alla hamna i Trajja träsket förr eller senare :D

Okej... Inga mer påhopp inom pimpklubben:tummenupp du var väl bara där för att checka läget så att du kan satsa på banrekordet :)

@Cruella - jag är för trött nu för att komma med en motattack, vänta tills ikväll....

MOUHAHAHA

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke