Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Tjena Gollum! Jaså det gick åt pipsvängen med damen, fort in fort ut. Tur du fick behålla Millen. Nå, då får vi se dig lite mer i år då, kul kul.

Heja M1cke, på dom bara. Vi får se hur det går på gocarten.:D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Appap:mattias Street-fighter, man får absolut inte kalla brittisktjunk sporthoj:hihi (duckar för den kommande attacken från märkesbröderna)

Bla bla bla bla ...Tror visst att det finns en del avundsjuka i flocken :banana

GOKART

Vi kommer köra ett Stockholmsrace:
- förargenomgång
- träning / kvalheat 10 min
- final 7 varv
Pris 350:- /pers

Plats: Hammarby Sjöstad - http://www.gokartstockholm.se/
När: Lördagen den 7:e mars kl 16.00, genomgång 15.30, samling kl 15.00!

Det finns 15 platser!

1. Nilax pussar Guldbucklan ( kan nästan vilken tid som helst)
2. Dr.Pepper (Ligger som en fet blob framför och blockar! )
3. m1cke (plus en till person) - kommer att vinna hela skiten
4. Omega3
5. Tom@s ( slipper ligga först)
6. m1cke nummer två?
7. Saeco12 (Fittipaldi)
8. EQ aka Ayrton Senna (får man lov att tackla?)
9. Pelle S (Bromskloss nr 2)
10. Cruella - Mutad med en rundlig summa för att komma sist !
11. Boatdrinks, om det blir passande datum
12.
13. Frostah, ska spöa er alla!
14. Arlukin, får jag ta med bladen?
15. PSXCARE - Sist på listan, sist i mål...

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
GOKART

- förargenomgång
- final 7 varv

Det finns 15 platser!

4. Omega3
6. m1cke nummer två?
7. Saeco12 (Fittipaldi)
12. Gollum (vi kommer att vinna, näe tror du?, jajjamänn..., tyst på dig, jag sa inget!?)

Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

Tror du att man kan leja Boatdrinks som livvakt i sommar? Så fort de kommer nära får de med honom och fetgrisen att göra?

Eller ska jag satsa på att anställa Cruella och hyndan, de är ju vana att torpedera...:D

Eller så gör vi med japansk-radfyra (enda sporthojen:tuttar ) hoj en pakt? vi måste hålla ihop om inte vi alla ska sitta och åka runt på brittisktjunk om ett par år efter Tompas inflytelse (se bara vad han gjorde med saeco, visserligen va det en japansk twin han hade innan men ändå...)
Betrakta dig som under ständigt skydd mot dom farliga:cdevil

GOKART

- förargenomgång
- final 7 varv

Det finns 15 platser!

4. Omega3
6. m1cke nummer två?
7. Saeco12 (Fittipaldi)
12. Gollum (vi kommer att vinna, näe tror du?, jajjamänn..., tyst på dig, jag sa inget!?)
Välkommen tillbaks till det rätta livet

Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Va fan, här e man på kurs och vad ser man när man glider ner i soffa med fredagspilsnern... en massa PÅHOPP! Va Micke!!! Saeco... Har hört att såna där campingstugor är lättstörda, -i princip ingen isolering. Nått ska smidas och planeras, -förresten, ska Micke med? Ska pappa följa med? :D Saeco, spärra den här tråden och gå in på S3 sthlm, -där är det ena riktiga bröder med riktiga bågar. Ingen Chinaimport där inte!

Gollum! Grattis eller beklagar, -beror på din betraktelse. Jag är hur som helst glad av att vi får se dig mer. Du försvann abrubt och nu dyker du upp som gubben i lådan, vi saknade dig på våra körningar :tummenupp Vart/vad lutar det åt för boende då? ...glöm inte plats för ögonstenen.

Inte nog med Mickes påhopp, jag har ev svårt med tid den 7:e. Svärmor :rolleyes: har bestämt sig för att fylla 60 och det är nått jippo... men det e inte klart ännu att det är den dagen eller vilken tid... tar bort mig så sent som möjligt för det här vill jag fan inte missa...

nordicbiker

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2008
Hoj
KTM 690 Enduro + någon annan hoj för gamla gubbar...
So folks, vintersömn är slut, nu börja hojsäsongen! Jag har faktisk varit ute idag med hojen och körde en tour från Sollentuna till Märsta, sen 255 till Uppsala. Tilbaks försökte jag köra till Östunaby och Berby, men strax därefter bara is på vägerna. Behövde vända om och tå väg 77 till Knivsta för att kommer tilbaks till den torra och fina 255. Men f..., vad blev det kalt på vägen hem på -5 grader. Nu sitter jag på soffan och värma mig forfarende upp.

Tror det tå tyvärr ett antal veckor till, innan man kan köra ett antal timmer utan frysa stel. Men våren kommer, säkert som amen i kyrkan!

http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/16009537

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
En sån här motor vill jag ha på Ninjan i vår...

Boatdrinks: Du som är raketforskare,kan du kirra en till skapligt pris?

Bifogat

• rocket_engine.JPG
    rocket_engine.JPG
    54.3 KB · Visningar: 50
Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Räcker nog med en planing av toppen. Det är Verner von Braun som står där o kollar på sitt monster till motor.

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Räcker nog med en planing av toppen. Det är Verner von Braun som står där o kollar på sitt monster till motor.

Hm, de e ingen radfyra i alla fall, men en kantfyra ser det ut som tycker jag :va Kan det vara föregångaren till SAAB's beröma V4:a kanske :rullandeu

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Har hört att såna där campingstugor är lättstörda, -i princip ingen isolering. Nått ska smidas och planeras, -förresten, ska Micke med? Ska pappa följa med? :D ...

På gocarten ville han va med.. Men till campingsemestern och racingen stannar han hemma. Ledsen om jag gjorde dig besviken:hihi

Inte nog med Mickes påhopp, jag har ev svårt med tid den 7:e. Svärmor :rolleyes: har bestämt sig för att fylla 60 och det är nått jippo... men det e inte klart ännu att det är den dagen eller vilken tid... tar bort mig så sent som möjligt för det här vill jag fan inte missa...

Ähh, visa vem det är som bestämmer och förklara att det är viktigare att åka gocart med hojpolarna. Vad är en 60års fest att missa? Fyller hon inte år nästa år också?:confused:

Inskickat av m1cke
vi måste hålla ihop om inte vi alla ska sitta och åka runt på brittisktjunk om ett par år efter Tompas inflytelse (se bara vad han gjorde med saeco, visserligen va det en japansk twin han hade innan men ändå...)

Ta inte påhoppet på fel sätt, du fick ju en komplimang:rolleyes: ... Det vi fruktar är att vi alla ska åka runt på tre cylindriga trajjor nästa år. Se bara vad du gjorde till i år, alla håller på och vårpimpar satan hemma i garagen:tummenupp

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne
En sån här motor vill jag ha på Ninjan i vår...

Boatdrinks: Du som är raketforskare,kan du kirra en till skapligt pris?

Inga problem! Jag har lite bitar över från ett ryskt restlager av Sojuz-komponenter, ska nog gå att få ihop någe fint. Men turbo-konverteringen får du prata med någon annan om, jag föredrar kompressormatat, det ger mera komfort i effektuttaget lixom. :)

@m1cke: Om farbröderna är elaka är det bara att säga till :)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
På gocarten ville han va med.. Men till campingsemestern och racingen stannar han hemma. Ledsen om jag gjorde dig besviken:hihi

Ähh, visa vem det är som bestämmer och förklara att det är viktigare att åka gocart med hojpolarna. Vad är en 60års fest att missa? Fyller hon inte år nästa år också?:confused:

Ta inte påhoppet på fel sätt, du fick ju en komplimang:rolleyes: ... Det vi fruktar är att vi alla ska åka runt på tre cylindriga trajjor nästa år. Se bara vad du gjorde till i år, alla håller på och vårpimpar satan hemma i garagen:tummenupp

Vet jag väl, tar alltid påhopp på bästa sätt... om inte annat för att få tillfälle att ge igen :D

Over and out för en stund, -nu ska jag tydligen promenera i gamla stan har det bestämts av :tuttar

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Försoning...

Med mitt samvete tyngt av Tomp@s besvikelse över mitt tidigare snedsteg gav jag mig ut på stan en sväng för att lätta mitt hjärta och mina tankar... När jag sitter där på konditoriet ser jag det plötsligt, min chans till försoning med Tom@s:krama

På den här butiken (den borde leva upp till dina höga kvalités krav) borde du kunna köpa nått fint till frugan så här på alla hjärtans dag, jag vet dock inte om de har nån kolfiberkollektion... Kanske kan du hitta en present till svärmor här också så du kan hänga med på gocarten?:tummenupp

Så vad säger du, är jag förlåten?:krama :tuttar

Bifogat

• 20090214328.jpg
    20090214328.jpg
    236.9 KB · Visningar: 44
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Med mitt samvete tyngt av Tomp@s besvikelse över mitt tidigare snedsteg gav jag mig ut på stan en sväng för att lätta mitt hjärta och mina tankar... När jag sitter där på konditoriet ser jag det plötsligt, min chans till försoning med Tom@s:krama

På den här butiken (den borde leva upp till dina höga kvalités krav) borde du kunna köpa nått fint till frugan så här på alla hjärtans dag, jag vet dock inte om de har nån kolfiberkollektion... Kanske kan du hitta en present till svärmor här också så du kan hänga med på gocarten?:tummenupp

Så vad säger du, är jag förlåten?:krama :tuttar

Hahahaha :kiss Du kan läsa mina tankar Micke. Jag var på kurs ons till fre och direkt utanför stället jag var på kurs så fanns en likadan butik. Tänkte då, -kanske man skulle köpa något till Anneli där... :D Fast så kul vart det inte tyvärr.

Svärmor... nja, kanske i så fall bättre att avstå gocarten än köpa ett raffset :3freak

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jag gillar både cheyer och hojar ... så Triumph i alla former är perfekt, förenar både nöje med nytta.

När kommer suckijuki och ammjaha börja sälja stringtrosor? :tuttar

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...