Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Kanon. Jag tog mej friheten att snacka med lackeraren din. Ska tydligen vara klart tills på måndag. Du behöver inte tacka mej, klart man ställer upp!

Dema is the teamleader i fortsättningen! Han kan både synas från följet och för de allmänna beskådarna! Va hette tråden Gay på Sporthoj eller nått sånt va??? :krama

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Kanon. Jag tog mej friheten att snacka med lackeraren din. Ska tydligen vara klart tills på måndag. Du behöver inte tacka mej, klart man ställer upp!

I :kär it.
Synd att min är lackad redan :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

:kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär

Kan du fixa sån lack till r1:an också? Snälla snälla?

Jag har ordnat så dom kommer under morgonen och hämtar din hoj och fixar den färgen, lackeraren blev lyrisk att få lacka en plastraket så fin. Så när du kommer hem idag är den snart rosa och fin. :hihi

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1

Som sagt, Cruella har fixar. Du kan få ett par "glowing handles" i rosa samt en rosa 2bubblaruta. Kryddar anrättningen med en rosa skinnväst med trycket: Mommy's Angels på ryggen.

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Som sagt, Cruella har fixar. Du kan få ett par "glowing handles" i rosa samt en rosa 2bubblaruta. Kryddar anrättningen med en rosa skinnväst med trycket: Mommy's Angels på ryggen.

:rofl Jag visste att jag kunde lita på dig :krama där har vi dessutom ett namn till våran torsdagsklubb : Mommy's Angels:yoparty

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Eftersom att det nu har blivit så dött i tråden:tråkad (inte äns lite prat från trajjabröderna om TC och kolfiber) så slänger jag upp en lista till första gruppkörningen:) Förslag på sträcka är några vändor på bulten eller bogan så Peppers nya sukisuki och Saecos nya trajja får bekänna färg:tummenupp

Datum: Torsdag 23:e April 2009
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid:18.00 Fire up 18.15

Resväg: TBD

1. m1cke
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Edit: Nu är det ju bara typ en vecka kvar till Gocarten, så lite hets vore väl på sin plats?:confused: För att sammanfatta det jag kom fram i tidigare inlägg så kan jag säga: M1CKE KOMMER VINNA HELA SKITEN:banana

Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
jag lär bli mä...:tummenupp hoppas det kan utvecklas till att bli nåt i stil med mck vilses premiärrunda,tror det var ca 110 anmälda ekipage sist jag kollade :yoparty :)

1. m1cke
2. deMa2
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag vill åka jag med!

1. m1cke
2. deMa2
3. Nilax
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Edit: Nu är det ju bara typ en vecka kvar till Gocarten, så lite hets vore väl på sin plats?:confused: För att sammanfatta det jag kom fram i tidigare inlägg så kan jag säga: M1CKE KOMMER 2:A EFTER CRUELLA SOM KOMMER VINNA HELA SKITEN:banana

1. m1cke
2. deMa2
3. Nilax
4. Cruella
5.
6.
7.
8.
9.

:angel

Dr.Bike

Guest
Ja idag var ju E18 NÄSTAN körbar... vi skämtade lite på jobbet (vi är ett antal hojåkare på min sektion) att imorrn tar vi hojen till jobbet!

En annan har ju downzisat från sporthoj till touringsoffa, så är jag snäll kanske jag får följa med er i lugna gruppen på nån tur.
Om farbror hänger på er vill säga...

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Sådär, kursavgiften till Gelleråsen pröjsad..Kan man slanta ett par spänn så att våren kommer lite tidigare? Pm:a mig om konto isf.:tummenupp

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
Ja idag var ju E18 NÄSTAN körbar... vi skämtade lite på jobbet (vi är ett antal hojåkare på min sektion) att imorrn tar vi hojen till jobbet!

En annan har ju downzisat från sporthoj till touringsoffa, så är jag snäll kanske jag får följa med er i lugna gruppen på nån tur.
Om farbror hänger på er vill säga...

Klart farbror får, välkommen :tummenupp

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite

1. m1cke
2. deMa2
3. Nilax
4. Cruella
5. Dr Bike?
6. Anders R
7.
8.
9.

Bokat, om nu inget oförutsett händer, Tar med mig skivorna till Dr Bike!

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
:kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär

here you go,snodde en bild från ditt garage....:hihi
inte det vassate ps-jobbet men fort gick det,får skylla på för mång Red Stripe till middan :) :fyllisar

Bifogat

• m1ckesliten.jpg
    m1ckesliten.jpg
    225.6 KB · Visningar: 54
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy