Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Vi e crazy? Vi tänkte hålla oss inomhus, ca +20c på fyra hjul i helgen när du samtidigt tänker plöja diken i snön med rettan :hihi :D

Håller med dig fullständigt. Frågan om vem som blivit galnast måste vara klargjord nu:fakta

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja, fi f*n, köra i det här vädret. Var rädd om det maskformiga bihanget så det inte kryper in och gömmer sig för gott!:hihi

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Nu så

..börjar det hända grejer i garaget,eller,det som hände var väl att jag fick en beslutsångest som heter duga :huvet :va
men det är ju århundradets i-landsproblem så jag ska väl inte gnälla :D
så här ser den ut i dagsläget,jag funderar faktiskt på att åka så här i sommar (givetvis med lite suzuki-klibbor mm på)vad tycker ni ?
:tummenupp eller :zpy

Bifogat

• liten242.jpg
    liten242.jpg
    184.2 KB · Visningar: 70
  • liten251 copy.jpg
    liten251 copy.jpg
    185.6 KB · Visningar: 65
  • P1000252 copy.jpg
    P1000252 copy.jpg
    181.9 KB · Visningar: 70

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Äh, ni har blivit tramstokiga. Som det känns nu kommer ni sitta inne o tramsa i forumet hela sommarn och missa hela grejen! :D

Jag har fått lite ångest över att min dyra leksak inte används mer, nu i kristider!
Har köpt lägenhet och tagit lån på en förmögenhet, så nu gäller det o köra innan banken tar hojen av mig! :cdevil

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Allvarligt Dema, så liknar det ett par bättre kraschkåpor nu. Du har ju gett oss hintar om en toppsnygg lack. Fortsätt nu och gör det klart.
May the force be with you!

Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
..börjar det hända grejer i garaget,eller,det som hände var väl att jag fick en beslutsångest som heter duga :huvet :va
så här ser den ut i dagsläget,jag funderar faktiskt på att åka så här i sommar (givetvis med lite suzuki-klibbor mm på)vad tycker ni ?

Du har kämpat hårt, fortsätt och gör som du tänkt från början. Det blir bra.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Håller med om att det är snyggt dema, men jag tror också det blir än bättre om du fullföljer med det svarta också! Det ger en hint om hur bra det kommer att bli :tummenupp

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
shit, det är så här det händer när man inte får köra mc. Folk blir tokiga..
I söndags var det nära att jag drog på mig stället o tog en provtur, men sen rann tiden iväg.
I helgen ser det ut som att det kommer bli snö, men helgen efter det så ska jag fan ut.
Är det Sol, torrt (någorlunda iaf) och en eller två plusgrader tar jag mig en åktur.
Någon annan som är intresserad?

Adam

Tja,

Jag har åkt hoj när det varit torrt och OK vägar, har inte kunnat hålla mig, blev premiär 12 jan. Har varit ute och rest mycket, har kommit hem från Schweiz, för det första fantastisk skidåkning, sen var det ju +15-17 grader i dalgångarna och städerna, så det var massor av hojar ute:yoparty spädde på min abstinens ytterligare, med gråa vädret vi har här.

Kommer ta ut hojen i helgen om torra vägar, ser ut att det kan bli lite sol, hör av dig om du är sugen i helgen. Sen är det ju en och annan som tycker att man är tokig som kör hoj nu, he, he...men, men, det finns ju andra också:D

Mika

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
la mest ut frågan+bilder som en artighetsgrej :D
det troliga är att den får vara helt vit (i år iaf...)och eftersom jag är enväldig master of my garage så blir det nog så :D :D

håller med dig nilax att det ser ut som krashkåpor men jag gillar det och dessutom så har jag nog aldrig sett en helvit 99:a så lite udda är det ju....

hela vänstersidans kåpor är helt bombade och lagade i omgångar(mer spackel än plast)så det är inte nåt att lägga ner några pengar på
den här lacken fick jag till ett grymt pris (ett par miniblinkers:tummenupp )
och några nya kåpor blir det icke i år

men då vet jag vad ni tycker:hihi :hihi

/dennis

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure

Röstar för de andra... kör på din tanke från början. Eller sätt på blå reflextape, gul väst och lek polis!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Vafan, solen klev fram så jag kunde inte hålla mig... drog hem på lunchen och hämtade hojen! :)
Såååå sweeeet! :D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Vafan, solen klev fram så jag kunde inte hålla mig... drog hem på lunchen och hämtade hojen! :)
Såååå sweeeet! :D

Det där gillas :tummenupp :yoparty

På med klistermärken så blir det grym! Ännu grymmare om du gör som du hade tänkt, men det kommer tydligen en vinter nästa år med.

Kör helvitt:banana

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1

Snyggast skulle det helt klart bli om du höll dig till ursprungsplanen, den är grymt snygg:tummenupp men som reservplan tycker jag att det duger med helvit plus lite dekaler:) Man får ta med i beräkningarna att det är Dennis vi pratar om och vit lovar jag att den inte kommer vara efter ett par veckor:hihi snarare grå... Vi måste även då tänka på Tom@s välbefinnande också, han kommer ju få ta blodtrycksmedicin varje torsdag hela sommaren:hihi

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
....Man får ta med i beräkningarna att det är Dennis vi pratar om och vit lovar jag att den inte kommer vara efter ett par veckor:hihi snarare grå...

:fakta :D

tack för allt tyckande men jag struntar i vad alla utom saeco å m1cke säger:hihi

vitt med lite klibbor får det bli :tummenupp (iaf i år...)

@ saeco och m1cke - ett varsitt heltufft,megacoolt deMa2-klistermärke finns för avhämtning i nynäs :yoparty

@ thom@s - jag ska inte tvätta hojen en enda gång i år..:D

närå,längtar som fan efter att få ut å åka med er - vill ha VÅR NU !

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Gokart

Nu är det bara två dagar kvar till drabbningen, det ska bli grymt roligt:tummenupp

Så här på en torsdagskväll fick jag den briljanta(?) idén att man kanske skulle ta med sig sin egen hjälm till gocarten? En bra idé eller bara total sinnesförvirrning pga. vädret?:confused:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Nu är det bara två dagar kvar till drabbningen, det ska bli grymt roligt:tummenupp

Så här på en torsdagskväll fick jag den briljanta(?) idén att man kanske skulle ta med sig sin egen hjälm till gocarten? En bra idé eller bara total sinnesförvirrning pga. vädret?:confused:

Jepp, två dagar innan blockningskampanjen startar, skoj som fan!

Absolut, ta med hjälmen! Har funderat hela vintern på hur bra du skulle passa med lite gummi från en gocart-fuck-u-burnout på hjälmen. Kan bli bra :va :hihi

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne

Jag ser framemot att få förnedra, eller förnedras på gokartbanan. Efter det kommer jag att stjälpa i mig alkoholhaltiga drycker för att fira / glömma och kommer följdaktligen icke att medbringa hjälm.:fyllisar

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!