...(någorlunda iaf) och en eller två plusgrader tar jag mig en åktur.
Någon annan som är intresserad?
Adam
Vi e crazy? Vi tänkte hålla oss inomhus, ca +20c på fyra hjul i helgen när du samtidigt tänker plöja diken i snön med rettan
...(någorlunda iaf) och en eller två plusgrader tar jag mig en åktur.
Adam
Vi e crazy? Vi tänkte hålla oss inomhus, ca +20c på fyra hjul i helgen när du samtidigt tänker plöja diken i snön med rettan
..börjar det hända grejer i garaget,eller,det som hände var väl att jag fick en beslutsångest som heter duga
men det är ju århundradets i-landsproblem så jag ska väl inte gnälla
så här ser den ut i dagsläget,jag funderar faktiskt på att åka så här i sommar (givetvis med lite suzuki-klibbor mm på)vad tycker ni ?
eller
shit, det är så här det händer när man inte får köra mc. Folk blir tokiga..
I söndags var det nära att jag drog på mig stället o tog en provtur, men sen rann tiden iväg.
I helgen ser det ut som att det kommer bli snö, men helgen efter det så ska jag fan ut.
Är det Sol, torrt (någorlunda iaf) och en eller två plusgrader tar jag mig en åktur.
Adam
I söndags var det nära att jag drog på mig stället o tog en provtur, men sen rann tiden iväg.
..börjar det hända grejer i garaget,eller,det som hände var väl att jag fick en beslutsångest som heter duga
så här ser den ut i dagsläget,jag funderar faktiskt på att åka så här i sommar (givetvis med lite suzuki-klibbor mm på)vad tycker ni ?
eller
Vafan, solen klev fram så jag kunde inte hålla mig... drog hem på lunchen och hämtade hojen!
Såååå sweeeet!
eller
eller
.... Vi måste även då tänka på Tom@s välbefinnande också, han kommer ju få ta blodtrycksmedicin varje torsdag hela sommaren
....Man får ta med i beräkningarna att det är Dennis vi pratar om och vit lovar jag att den inte kommer vara efter ett par veckor snarare grå...
Nu är det bara två dagar kvar till drabbningen, det ska bli grymt roligt
Så här på en torsdagskväll fick jag den briljanta(?) idén att man kanske skulle ta med sig sin egen hjälm till gocarten? En bra idé eller bara total sinnesförvirrning pga. vädret?
Så här på en torsdagskväll fick jag den briljanta(?) idén att man kanske skulle ta med sig sin egen hjälm till gocarten? En bra idé eller bara total sinnesförvirrning pga. vädret?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|