Nu är det bara två dagar kvar till drabbningen, det ska bli grymt roligt![]()
Så här på en torsdagskväll fick jag den briljanta(?) idén att man kanske skulle ta med sig sin egen hjälm till gocarten? En bra idé eller bara total sinnesförvirrning pga. vädret?![]()
kommer bli grymt, hoppas ingen har tjuvtränat på banan! Jag har aldrig kört där men kommer vinna ändå.
...då du förtvivlat försöker se vad för nåt som kör om dig HELA TIDEN, FORT SOM F*N!![]()
![]()
Dom kör med hjälmhuvor som är rentvättade, så hjälmarna är fräscha... inge gammalt svett i dom! Känns lite overkill att släpa med egen tycker jag...
Mitt mål i morgon är att komma före M1cke, på ett eller annat sätt!
Jag har varit där och kört, men tänker inte avslöja min tid. Det är så mycket roligare när ni tror att ni har en chans![]()
Inge dricka i dag boys and girls, lägg er tidigt och ta gärna en joggingrunda i morgon förmiddag.
Inskickat av Dr Pepper
Jepp, två dagar innan blockningskampanjen startar, skoj som fan!
Absolut, ta med hjälmen! Har funderat hela vintern på hur bra du skulle passa med lite gummi från en gocart-fuck-u-burnout på hjälmen. Kan bli bra
![]()
![]()
haha, roligaste jag har hört på hela dagen!! Jag säger bara: Bring it on. Du kommer bli lika frånåkt på gocarten som du kommer bli i sommar på din nya surgixxer
![]()
]
Apapap!! Det är Teo som åker surgixer, själv åker jag stekargixer aka frityrgixer. Förstår ni inte innebörden demonstrerar jag i sommar![]()
Du har väl sett Matrix?Äsch, same shit! Du vet väl att rettor är skabbiga? speciellt röda har jag hört...du får akta så inte ramen min spricker eller går av när du försöker pressa dej förbi
rettabråte kan visst orsaka olyckor....
Ni får ta och dokumentera lite i morgon![]()
Just det, vem vann?
Låt höra nu?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |