Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Ja fyfan, jävla snö:mad: Jag tror bestämt att det är Dema2 som beställt snön för att han aldrig får på nån lack på hojen:arsele och börjar därför bli desperat när alla andra börjar få ut hojarna ur garaget, och måste därför förstöra för oss alla andra.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tror vi väntar ett par dagar va? :huvet

Nästa veckar blir det fint ... så helgen om en vecka kanske?

Tjuvstartat skönheten ännu? Måste vara olidligt att ha hojen hemma samtidigt som kung frost aldrig släpper greppet. Instämmer med dej och beställer vackert väder till de nästa helg.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Tjuvstartat skönheten ännu? Måste vara olidligt att ha hojen hemma samtidigt som kung frost aldrig släpper greppet. Instämmer med dej och beställer vackert väder till de nästa helg.

Nepp, jag vet fortfarande inte om den har någon motor. Förgylde dock moppen med lite klibbor i dag ... kort kommer!

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Ja fyfan, jävla snö:mad: Jag tror bestämt att det är Dema2 som beställt snön för att han aldrig får på nån lack på hojen:arsele och börjar därför bli desperat när alla andra börjar få ut hojarna ur garaget, och måste därför förstöra för oss alla andra.

:fakta :D

jupp,så är det faktiskt,får inte jag får inte ni......

närå ska faktiskt göra det sista imorron minus ett par klibbor som jag felbeställt:)huvet )men dom rätta borde komma nästa vecka så nästa helg låter faktiskt intressant....:yoparty :yoparty

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
närå ska faktiskt göra det sista imorron minus ett par klibbor som jag felbeställt:)huvet )men dom rätta borde komma nästa vecka så nästa helg låter faktiskt intressant....:yoparty :yoparty

Kan det verkligen vara så att du börjar bli klar??:va :va Jag kräver bildbevis, annars tror jag dig inte:gnissla

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
:fakta :D

jupp,så är det faktiskt,får inte jag får inte ni......

:whip Nu tar du bort snön och plockar fram den gula saken på himlen så vi kan åka. Jag håller med M1cke...BILDBEVIS!

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Kan det verkligen vara så att du börjar bli klar??:va :va Jag kräver bildbevis, annars tror jag dig inte:gnissla

okej,okej:D
har lagt sista handen vid idag,saknar nu bara 2 gsxr-märken till sidorna bak och en tankpad (allt beställt)sen ska den bara doppas i nån form av vaxbad eller nåt så man slipper tvätta:hihi :hihi
närå funderar faktiskt på en Diamondbrite-behandling innan det är dax,vi gör sånt på jobbet så jag hoppas det blir nån skvätt över från nån bil...

Bifogat

• gsxrfärdig.jpg
    gsxrfärdig.jpg
    196.3 KB · Visningar: 62

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av fem möjliga:)

Den blev ju skitsnygg! Jag brukar tycka att det blir för mycket vitt på helvita hojar, men det blev riktigt snyggt med pinestripes och gsxr märkena:tummenupp

Spara bilden nu allihoppa, för det blir enda gången vi lär få se dennis hoj vit istället för typ smutsgrå:hihi

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600

Den blev ju skitsnygg! Jag brukar tycka att det blir för mycket vitt på helvita hojar, men det blev riktigt snyggt med pinestripes och gsxr märkena:tummenupp

Spara bilden nu allihoppa, för det blir enda gången vi lär få se dennis hoj vit istället för typ smutsgrå:hihi

Snyggt:tummenupp ! Men den hade varit finare grön!:hihi

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
okej,okej:D
har lagt sista handen vid idag,saknar nu bara 2 gsxr-märken till sidorna bak och en tankpad (allt beställt)sen ska den bara doppas i nån form av vaxbad eller nåt så man slipper tvätta:hihi :hihi
närå funderar faktiskt på en Diamondbrite-behandling innan det är dax,vi gör sånt på jobbet så jag hoppas det blir nån skvätt över från nån bil...

Det blev jättefint, grattis

ridinlo

Kroniskt fartblind...
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
CBR 1000rr -08
Håller med! Snyggt jobbat Dema2! Kromad ram och fälgar mot det vita
och lite svarta detaljer som bryter av... Nice! :tummenupp

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
:Bugar Härligt Dennis, vart förbannat snyggt! Var över förväntan bra "enbart" med klibborna och inte det svarta. Snyggt jobbat, ska bli kul att se den live :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Fan vad tråkigt att behöva säga precis som alla andra. Vart skitbra dema!! Hade verkligen inte kunnat föreställa med det där när jag först hörde du tänkte behålla hojen vit. Hmm.... man kanske ska lacka om.. :3freak

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Fan Dennis! Man blir ju svartsjuk! Sanslöst snyggt det blev, vilken skillnad mot innan! :tummenupp En helt ny Hoj ju! :D
Nu har både du, Pepper och Cruella "nya" hojar!

Känner pressen att fixa till min lite skamfilade hoj också!
Annars vågar man ju inte visa sig med er nu i sommar! :gnissla

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Fan Dennis! Man blir ju svartsjuk! Sanslöst snyggt det blev, vilken skillnad mot innan! :tummenupp En helt ny Hoj ju! :D
Nu har både du, Pepper och Cruella "nya" hojar!

Jag med :banana :rofl

Du har gjort ett jäkla fint jobb DeMa, det där skall du vara stolt över!

Några klibb-bilder

Bifogat

• IMG_8975 (Custom).JPG
    IMG_8975 (Custom).JPG
    83.8 KB · Visningar: 42
  • IMG_8989 (Custom).JPG
    IMG_8989 (Custom).JPG
    62.3 KB · Visningar: 41

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne

Är det bara jag som har problem att se Tallstrecken? eller de kanske ligger under pinstripsen? (Sorry m1cke, kunde inte låta bli :krama )

Skitsnyggt Dema! Din med Saeco, lagom mycket på en ny hoj.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!