saeco12
www.bombrepa.se
Sådär ja, båda hojarna hemma efter vintervila. Är öppen för förslag om åkturer framöver, så vet ni det.
Tror vi väntar ett par dagar va?
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Nästa veckar blir det fint ... så helgen om en vecka kanske?
Sådär ja, båda hojarna hemma efter vintervila. Är öppen för förslag om åkturer framöver, så vet ni det.
Tror vi väntar ett par dagar va?![]()
Tror vi väntar ett par dagar va?![]()
Tjuvstartat skönheten ännu? Måste vara olidligt att ha hojen hemma samtidigt som kung frost aldrig släpper greppet. Instämmer med dej och beställer vackert väder till de nästa helg.
Nepp, jag vet fortfarande inte om den har någon motor. Förgylde dock moppen med lite klibbor i dag ... kort kommer!
Ja fyfan, jävla snöJag tror bestämt att det är Dema2 som beställt snön för att han aldrig får på nån lack på hojen
och börjar därför bli desperat när alla andra börjar få ut hojarna ur garaget, och måste därför förstöra för oss alla andra.
närå ska faktiskt göra det sista imorron minus ett par klibbor som jag felbeställthuvet )men dom rätta borde komma nästa vecka så nästa helg låter faktiskt intressant....
![]()
![]()
![]()
![]()
jupp,så är det faktiskt,får inte jag får inte ni......
närå ska faktiskt göra det sista imorron minus ett par klibbor som jag felbeställthuvet )men dom rätta borde komma nästa vecka så nästa helg låter faktiskt intressant....
![]()
![]()
Kan det verkligen vara så att du börjar bli klar??![]()
Jag kräver bildbevis, annars tror jag dig inte
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
av fem möjliga
![]()
Den blev ju skitsnygg! Jag brukar tycka att det blir för mycket vitt på helvita hojar, men det blev riktigt snyggt med pinestripes och gsxr märkena![]()
Spara bilden nu allihoppa, för det blir enda gången vi lär få se dennis hoj vit istället för typ smutsgrå![]()
okej,okej![]()
har lagt sista handen vid idag,saknar nu bara 2 gsxr-märken till sidorna bak och en tankpad (allt beställt)sen ska den bara doppas i nån form av vaxbad eller nåt så man slipper tvätta![]()
![]()
närå funderar faktiskt på en Diamondbrite-behandling innan det är dax,vi gör sånt på jobbet så jag hoppas det blir nån skvätt över från nån bil...
Fan Dennis! Man blir ju svartsjuk! Sanslöst snyggt det blev, vilken skillnad mot innan!En helt ny Hoj ju!
![]()
Nu har både du, Pepper och Cruella "nya" hojar!
![]()
![]()
![]()
![]()
av fem möjliga
![]()
Den blev ju skitsnygg! Jag brukar tycka att det blir för mycket vitt på helvita hojar, men det blev riktigt snyggt med pinestripes och gsxr märkena![]()
Spara bilden nu allihoppa, för det blir enda gången vi lär få se dennis hoj vit istället för typ smutsgrå![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |